Niin tuota olisi tarkoitus ostaa pyörä ensi kesäksi tai ehkäpä jo täksi kesäksi.
Niin onko sellaista nelari kotaria mitä saan ajaa kuristamattomana tällä moottoripyöräkortilla jonka saa 18 vuotiaana??? (Mieluiten supermoto mut kyllä endurokin käy)
Ktm???
4
2450
Vastaukset 4
- Jönssi
Eipä ole sellaista pyörää valmiiksi tehtynä. Suomen lain takia jopa 125 EXC on liian tehokas sinulle, jos pikku-a:n omistat. Eli periaatteessa sun pitäis olla 20v että saisit ajaa edes piikillä laillisesti.
- Jasako
Höpöhöpö! Piikissä (EXC) tehot otteen mukaan 4 Kw, 200 7 Kw, 250 n. 8-12 Kw. Kuristamattomat on sitten eri juttu. Kaikki uutena ostetut on kuristettuja.
- konsta1
Jasako kirjoitti:
Höpöhöpö! Piikissä (EXC) tehot otteen mukaan 4 Kw, 200 7 Kw, 250 n. 8-12 Kw. Kuristamattomat on sitten eri juttu. Kaikki uutena ostetut on kuristettuja.
ktm 525 -05 tehot rek:otteessa 12kw eli 18 vuotias saa ajaa.. teho/ikärajat 16v alle 11kw 18-20v alle 25kw ja parinkympin jälkeen ei rajoitteita :)
- Lakia noudattava kotarikuski
konsta1 kirjoitti:
ktm 525 -05 tehot rek:otteessa 12kw eli 18 vuotias saa ajaa.. teho/ikärajat 16v alle 11kw 18-20v alle 25kw ja parinkympin jälkeen ei rajoitteita :)
.. etteks osaa lukea. Paitsi Jönssi.
Kuristamaton. Tarkoittaa siis pyörää, ei kuskia.
Otteessa lukee kuristettu teho.
Ja uudessa pyörässä on kuristimet paikalla, ellei joku ole niitä poistanut tai jättänyt asentamatta. Tai tehdas on huijannut tyypityksessä, enpä usko.
Ellei kuristimia ole, on tehoa enempi kuin otteessa lukee ja ai ai piipaa sanoo valko/sininen auto. Tukka pois ja linnaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597