Löysin ullakolta läjän vanhoja akkareita (1953, 1954 jne.). Paperi on jo aika haurasta. Onkohan minkään arvoisia ?
1950-luvun Aku Ankat
forestman
2
1214
Vastaukset
- Lili
jo jotakin arvoa koska ovat niin vanhoja. Jos sinulla on erikoisnumeroita, niin niillä saat kai useammankin kympin. Esim. vuoden 1954 11c Akun jos omistat puhdasvärisenä, niin sillä voit jo saada ihan hyvin, (jos ois vielä ehjäkin).
Löysin kans ite noita 50-luvun Ankkoja ja tutkiskelin vähän hintoja, mutta en mitään täyttä selvyyttä saanut. Käy semmoisella sivulla kun kvaak. Siellä tietävät. - Arvo
Riippuu vähän onko jotain erikoisnumeroita joukossa. Niistä voi saada enempi kuin mitä ihan peruslehdistä, joka on muutama euro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149