tyranitar Vai dragonite ??

elikkkäs, olen tullut siihen päätöskseen että otan omaan partyyni ( leafgreenissä ) joko tyranitarin tai dragoniten. mutta kumpi on parempi ? tyranitarilla on ehkä paremmat iskut, mutta dragonite on dragon/flying tyyppiä. ja minun partyssä ei ole ground eikä dragon tyyppiä, mutta 1 rock isku on, mutta ei yhtään dragon iskua. eli tyranitar vai dragon ??!!?? ja mille dragon tyyppi on alti? ja mille ei?? ja sama tolle rock/ground tyypille.. kiitos jos autoit!

16

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lighting

      vastaan minä, koska siihen ei tehoa tuli eikä vesi, tai muut sun muut iskut, paitsi jää ja kivi, dragoon on parempi, kuin tyrannitar, vaikka se on hyvä, mutta tyrannitar on maa pokemon, eli ota dragonite.. Koska dragonite voittaa tyrannittaren helposti, koska dragonille pystyy opettamaan myös vesi iskuja esim. water wall, ice beam, sun muut hyvät iskut, jotka ovat vahvojatyrannitarelle. :D:D

      • kantsii ottaa

        Kantsii otaa tyranitar se oppii dragon iskuja...


      • patso-ragy
        kantsii ottaa kirjoitti:

        Kantsii otaa tyranitar se oppii dragon iskuja...

        Koska, sillä on paremmat HP, Attack, Defence, Specialit, Mut sillä on huono Speed mut tosi harvoilla Dradonitel on hyvä speed mut mulla oli Dragonite ja Tyranitar ja ne oli 85 Mut Dragonite oli parempi


    • satsumi

      ..Dragonite on altis jäälle ja dragonille vaan ja siihe ei tehoo hyvin mitkää special attack ryhmään kuuluvat iskut, joten se ois aika hyvä =)

      ..Tyrannitar on altis vedelle ja ruoholle joten on sekin aika hyvä ja itelläni on se leafgreenis (ei partyss, mut koulutin ihan huvikseni) =)

      ootko miten jo pitkällä siinä pelissä? ja mitä muita sull on siin?
      Mulla on Blastoise, Charichard, Venusaur

      • oon menny poke liigan joku 4 kertaa.. ja oon pelannut sitä peliä pari kk, ehkä 2-3 ja se on mun eka poke peli, mutta mun party on tämmöinen,

        - blastoise joku 89 lvl
        - mewtwo joku 78 lvl
        - moltres lvl 56
        - dragonite lvl 56
        - articuna lvl 56
        - zabdos lvl 56

        tos ne vissiin oli.. kaikki pokemonit oli yli 55 lvl sen mä muistan :D sun on mukavat pokemonit :D


      • J.J kirjoitti:

        oon menny poke liigan joku 4 kertaa.. ja oon pelannut sitä peliä pari kk, ehkä 2-3 ja se on mun eka poke peli, mutta mun party on tämmöinen,

        - blastoise joku 89 lvl
        - mewtwo joku 78 lvl
        - moltres lvl 56
        - dragonite lvl 56
        - articuna lvl 56
        - zabdos lvl 56

        tos ne vissiin oli.. kaikki pokemonit oli yli 55 lvl sen mä muistan :D sun on mukavat pokemonit :D

        kirjotus virhe :D sulla on mukavat pokemonit :D toi mun piti sanoa :D


      • satsumi
        J.J kirjoitti:

        oon menny poke liigan joku 4 kertaa.. ja oon pelannut sitä peliä pari kk, ehkä 2-3 ja se on mun eka poke peli, mutta mun party on tämmöinen,

        - blastoise joku 89 lvl
        - mewtwo joku 78 lvl
        - moltres lvl 56
        - dragonite lvl 56
        - articuna lvl 56
        - zabdos lvl 56

        tos ne vissiin oli.. kaikki pokemonit oli yli 55 lvl sen mä muistan :D sun on mukavat pokemonit :D

        niin sullakin =)


      • Anonyymi

        Mul ei oo blastoisee😑


      • Anonyymi
        J.J kirjoitti:

        kirjotus virhe :D sulla on mukavat pokemonit :D toi mun piti sanoa :D

        Mää oon pelannu poke liigaa 20 rännille


      • Anonyymi

        Mul ei oo blastoisea!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää oon pelannu poke liigaa 20 rännille

        No Voihan paska!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää oon pelannu poke liigaa 20 rännille

        Mää oon pelannu poke liigaa 20 rankille ei rännille!!!!!!!!!!!!!!!!


    • lololololol0lolkjh

      dragon on dragonille ja rock ja ground vedelle

      • Anonyymi

        No voihan paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan paska

        Ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei no voihan paska ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Mitä liikkeitä pitää suositella dragonitelle mitkä on hyvät liikkeet😕

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe