tyranitar Vai dragonite ??

elikkkäs, olen tullut siihen päätöskseen että otan omaan partyyni ( leafgreenissä ) joko tyranitarin tai dragoniten. mutta kumpi on parempi ? tyranitarilla on ehkä paremmat iskut, mutta dragonite on dragon/flying tyyppiä. ja minun partyssä ei ole ground eikä dragon tyyppiä, mutta 1 rock isku on, mutta ei yhtään dragon iskua. eli tyranitar vai dragon ??!!?? ja mille dragon tyyppi on alti? ja mille ei?? ja sama tolle rock/ground tyypille.. kiitos jos autoit!

16

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lighting

vastaan minä, koska siihen ei tehoa tuli eikä vesi, tai muut sun muut iskut, paitsi jää ja kivi, dragoon on parempi, kuin tyrannitar, vaikka se on hyvä, mutta tyrannitar on maa pokemon, eli ota dragonite.. Koska dragonite voittaa tyrannittaren helposti, koska dragonille pystyy opettamaan myös vesi iskuja esim. water wall, ice beam, sun muut hyvät iskut, jotka ovat vahvojatyrannitarelle. :D:D

• kantsii ottaa

Kantsii otaa tyranitar se oppii dragon iskuja...

• patso-ragy
        kantsii ottaa kirjoitti:

Kantsii otaa tyranitar se oppii dragon iskuja...

Koska, sillä on paremmat HP, Attack, Defence, Specialit, Mut sillä on huono Speed mut tosi harvoilla Dradonitel on hyvä speed mut mulla oli Dragonite ja Tyranitar ja ne oli 85 Mut Dragonite oli parempi

• satsumi

..Dragonite on altis jäälle ja dragonille vaan ja siihe ei tehoo hyvin mitkää special attack ryhmään kuuluvat iskut, joten se ois aika hyvä =)

..Tyrannitar on altis vedelle ja ruoholle joten on sekin aika hyvä ja itelläni on se leafgreenis (ei partyss, mut koulutin ihan huvikseni) =)

ootko miten jo pitkällä siinä pelissä? ja mitä muita sull on siin?
      Mulla on Blastoise, Charichard, Venusaur

• oon menny poke liigan joku 4 kertaa.. ja oon pelannut sitä peliä pari kk, ehkä 2-3 ja se on mun eka poke peli, mutta mun party on tämmöinen,

- blastoise joku 89 lvl
        - mewtwo joku 78 lvl
        - moltres lvl 56
        - dragonite lvl 56
        - articuna lvl 56
        - zabdos lvl 56

tos ne vissiin oli.. kaikki pokemonit oli yli 55 lvl sen mä muistan :D sun on mukavat pokemonit :D

• J.J kirjoitti:

oon menny poke liigan joku 4 kertaa.. ja oon pelannut sitä peliä pari kk, ehkä 2-3 ja se on mun eka poke peli, mutta mun party on tämmöinen,

- blastoise joku 89 lvl
        - mewtwo joku 78 lvl
        - moltres lvl 56
        - dragonite lvl 56
        - articuna lvl 56
        - zabdos lvl 56

tos ne vissiin oli.. kaikki pokemonit oli yli 55 lvl sen mä muistan :D sun on mukavat pokemonit :D

kirjotus virhe :D sulla on mukavat pokemonit :D toi mun piti sanoa :D

• satsumi
        J.J kirjoitti:

oon menny poke liigan joku 4 kertaa.. ja oon pelannut sitä peliä pari kk, ehkä 2-3 ja se on mun eka poke peli, mutta mun party on tämmöinen,

- blastoise joku 89 lvl
        - mewtwo joku 78 lvl
        - moltres lvl 56
        - dragonite lvl 56
        - articuna lvl 56
        - zabdos lvl 56

niin sullakin =)

• Anonyymi

Mul ei oo blastoisee😑

• Anonyymi
        J.J kirjoitti:

kirjotus virhe :D sulla on mukavat pokemonit :D toi mun piti sanoa :D

Mää oon pelannu poke liigaa 20 rännille

• Anonyymi

Mul ei oo blastoisea!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Voihan paska!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää oon pelannu poke liigaa 20 rankille ei rännille!!!!!!!!!!!!!!!!

• lololololol0lolkjh

dragon on dragonille ja rock ja ground vedelle

• Anonyymi

No voihan paska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voihan paska

Ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei no voihan paska ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Mitä liikkeitä pitää suositella dragonitelle mitkä on hyvät liikkeet😕

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11392
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      101
      5803
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5151
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4019
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3531
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3050
    Aihe