Sain norjalaiselta tuttavaltani puhelinnumeron joka kuulemma on gsm-numero. En ole koskaan soittanut tai lähettänyt tekstiviestejä ulkomaille enkä tiedä, miten toimia. Maan numero on kuulemma 47, mutta otetaanko puhelinnumerosta ensimmäistä numeroa pois kuten suomalaisesta, vai koskeeko se pelkästään nollaa? Tämä numero johon haluaisin laittaa tekstiviestejä, alkaa numeroilla 952, tarviiko siitä ottaa mitään pois, vai laitetaanko vaan tuo 47 eteen? Pitääkö ottaa käyttöön esim 990-numero, miten saan soitettua edullisimmin?
Norjaan soittaminen kännykällä
Abh
3
5966
Vastaukset
- niin aivan
samalla lailla kuin kotimaahankin, ei mitään etulisäkkeitä, eikä poistoja tarvitse tehdä, mutta sen edullisimman vaihtoehdon takia voisi ollakkin jotain mahdollisesti laitettava, kysäse operaattoriltasi tarkemmin, josko kertovat.
- normalainen
naputtele 0047 952 ... ..
eli koko numero, laitat sitten tekstiviestiä tai soitat - Juuso
Laita numero 47952xxxx???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994