Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suosituksia!!!!

tyttö...

Hei mitäs suosittelette 13-vuotiaalle lukutoukalle luettavaksi näin kesän loppuajaksi???

9

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,

      Remeksen kirjoja (nuorten ja aikuisten)
      Agatha Christien kirjat
      Philip Pullmanin universumin tomu-trilogia
      Tolkienin Hobitti
      Michael Enden Tarina vailla loppua ja Momo
      R. L. Stinen kirjat ( Jos haluat kunnon kauhua, niin Stephen Kingin kirjat)
      Terry Pratchetin kirjat, mm. Soul Music (en muista suomenkielistä nimeä) on hyvä
      Pikku Vamppyyri-kirjat
      Lemony Snicketin Surkeiden sattumusten sarja

      • tyttö...

        Paljon kiitoksia suosituksistasi!! :) =)


    • Mimmi!

      Nyt kyllä on kesän parhain kirja löytynyt!! Narnian kaikki tarinat yksissä kansissa!! Hae äkkiä kirjastosta tai kirjakaupasta. Mahtava lukuelämys jokaisen fantasiasta pitävän makuun!!
      Itse otin kirjan mökille mukaan.

    • sistesclub

      kannattaa lukee
      -witch-sarjaa
      -siskoni on noita-sarjaa
      -lizzie McGuire-sarjaa
      -replica-sarjaa
      -so little time-sarjaa
      -enkeliakatemia-sarjaa
      -roswell-sarjaa
      -the baby-sitters club-sarjaa
      -seitsemän tassua ja penny-sarjaa
      -sistesclub-sarjaa
      -prinsessanpäiväkirjat-sarjaa
      -neiti etsivät-sarjaa
      -harry potter-sarjaa
      -narnian kaikki tarinat

      TÄSSÄ ON NYT KIVASTI ERILAISTA LUKEMISTA TOIVOTTAVASTI LÖYTYY MIELEISTÄ..LUEN ITSE NÄITÄ SARJOJA..HYVÄÄ LOPPUKESÄÄ..

      • ,.,.,

        lähes kaikki sistersclubin suosittelemat kirjat ovat samankaltaisia pikkutyttö-kirjoja. Lyhyitä, helppolukuisia ja tylsiä.


      • tyttö...
        ,.,., kirjoitti:

        lähes kaikki sistersclubin suosittelemat kirjat ovat samankaltaisia pikkutyttö-kirjoja. Lyhyitä, helppolukuisia ja tylsiä.

        Olen samaa mieltä kanssasi, sister clubin kirja ovat tylsiä ja pikkuisen ehkäkin täälläisille ''teineille'' sopivampia... Ois kiva jos joku tietäis hyviä historiallisia kirjoja tai fantasia/scifi??


      • ,.,.,
        tyttö... kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi, sister clubin kirja ovat tylsiä ja pikkuisen ehkäkin täälläisille ''teineille'' sopivampia... Ois kiva jos joku tietäis hyviä historiallisia kirjoja tai fantasia/scifi??

        Fantasia kirjoja:
        Herbie Brennanin Purppura keisari
        Debi Gliorin Magiaa....-sarja
        Darren Shan Vampyyrikirjat
        Geoffrey Huntingtonin Yönsiiven velho (Taisi kirjailialta olla jatko-osakin tuohon)
        Cornelia Funken Mustesydän
        Yhä myös suosittelen Terry Pratchettin tuotantoa.

        Scifistä ei paljon kokemusta ole, mutta voin sanoa että Linnunrata-kirjasarja on huvittava. Kirjailia on Douglas Adams.


      • I don`n believe you..

        Sistersclubin suosittelemat kirjat EIVÄT OLE mitään "teinimäisiä" Kunnon kirjoja ovat, ainakin tuo siskoni on noita sarja..


      • :D-:D-:D
        I don`n believe you.. kirjoitti:

        Sistersclubin suosittelemat kirjat EIVÄT OLE mitään "teinimäisiä" Kunnon kirjoja ovat, ainakin tuo siskoni on noita sarja..

        Jos tykkäät eläimistä, niin James Herriotin kirjat on tosi hyviä! Ite oon 12 vuotta ja oon lukenu kaikki Herriotin kirjoittamat kirjat, lukuunottamatta niitä joitain kuvakirjoja. Ne on niin kun muistelmia missä se Herriot on maalaiseläinlääkäri ja se kiertää kaikilla maatiloilla. Jos joku tykkää eläinaiheisista kirjoista, niin suosittelen niitä!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe