Suosituksia!!!!

tyttö...

Hei mitäs suosittelette 13-vuotiaalle lukutoukalle luettavaksi näin kesän loppuajaksi???

9

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,

Remeksen kirjoja (nuorten ja aikuisten)
      Agatha Christien kirjat
      Philip Pullmanin universumin tomu-trilogia
      Tolkienin Hobitti
      Michael Enden Tarina vailla loppua ja Momo
      R. L. Stinen kirjat ( Jos haluat kunnon kauhua, niin Stephen Kingin kirjat)
      Terry Pratchetin kirjat, mm. Soul Music (en muista suomenkielistä nimeä) on hyvä
      Pikku Vamppyyri-kirjat
      Lemony Snicketin Surkeiden sattumusten sarja

• tyttö...

Paljon kiitoksia suosituksistasi!! :) =)

• Mimmi!

Nyt kyllä on kesän parhain kirja löytynyt!! Narnian kaikki tarinat yksissä kansissa!! Hae äkkiä kirjastosta tai kirjakaupasta. Mahtava lukuelämys jokaisen fantasiasta pitävän makuun!!
      Itse otin kirjan mökille mukaan.

• sistesclub

kannattaa lukee
      -witch-sarjaa
      -siskoni on noita-sarjaa
      -lizzie McGuire-sarjaa
      -replica-sarjaa
      -so little time-sarjaa
      -enkeliakatemia-sarjaa
      -roswell-sarjaa
      -the baby-sitters club-sarjaa
      -seitsemän tassua ja penny-sarjaa
      -sistesclub-sarjaa
      -prinsessanpäiväkirjat-sarjaa
      -neiti etsivät-sarjaa
      -harry potter-sarjaa
      -narnian kaikki tarinat

TÄSSÄ ON NYT KIVASTI ERILAISTA LUKEMISTA TOIVOTTAVASTI LÖYTYY MIELEISTÄ..LUEN ITSE NÄITÄ SARJOJA..HYVÄÄ LOPPUKESÄÄ..

• ,.,.,

lähes kaikki sistersclubin suosittelemat kirjat ovat samankaltaisia pikkutyttö-kirjoja. Lyhyitä, helppolukuisia ja tylsiä.

• tyttö...
        ,.,., kirjoitti:

lähes kaikki sistersclubin suosittelemat kirjat ovat samankaltaisia pikkutyttö-kirjoja. Lyhyitä, helppolukuisia ja tylsiä.

Olen samaa mieltä kanssasi, sister clubin kirja ovat tylsiä ja pikkuisen ehkäkin täälläisille ''teineille'' sopivampia... Ois kiva jos joku tietäis hyviä historiallisia kirjoja tai fantasia/scifi??

• ,.,.,
        tyttö... kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi, sister clubin kirja ovat tylsiä ja pikkuisen ehkäkin täälläisille ''teineille'' sopivampia... Ois kiva jos joku tietäis hyviä historiallisia kirjoja tai fantasia/scifi??

Fantasia kirjoja:
        Herbie Brennanin Purppura keisari
        Debi Gliorin Magiaa....-sarja
        Darren Shan Vampyyrikirjat
        Geoffrey Huntingtonin Yönsiiven velho (Taisi kirjailialta olla jatko-osakin tuohon)
        Cornelia Funken Mustesydän
        Yhä myös suosittelen Terry Pratchettin tuotantoa.

Scifistä ei paljon kokemusta ole, mutta voin sanoa että Linnunrata-kirjasarja on huvittava. Kirjailia on Douglas Adams.

• I don`n believe you..

Sistersclubin suosittelemat kirjat EIVÄT OLE mitään "teinimäisiä" Kunnon kirjoja ovat, ainakin tuo siskoni on noita sarja..

• :D-:D-:D
        I don`n believe you.. kirjoitti:

Sistersclubin suosittelemat kirjat EIVÄT OLE mitään "teinimäisiä" Kunnon kirjoja ovat, ainakin tuo siskoni on noita sarja..

Jos tykkäät eläimistä, niin James Herriotin kirjat on tosi hyviä! Ite oon 12 vuotta ja oon lukenu kaikki Herriotin kirjoittamat kirjat, lukuunottamatta niitä joitain kuvakirjoja. Ne on niin kun muistelmia missä se Herriot on maalaiseläinlääkäri ja se kiertää kaikilla maatiloilla. Jos joku tykkää eläinaiheisista kirjoista, niin suosittelen niitä!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      295
      26900
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2294
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      201
      1640
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      154
      1550
    5. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      35
      1381
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1321
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1018
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      92
      880
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      81
      820
    Aihe