Onko kenelläkään tietoa E Pietikäisen miniatyyritaulujen arvosta koot 2x3 cm - 5x5 cm ja olisiko kenelläkään myydä ko. tauluja ?
E PIETIKÄINEN
7
2806
Vastaukset
- Tuomola
Minulle tuli perintönä muutama tuollainen pikkutaulu. Lieneekö noilla mitään arvoa vai heitänkö roskiin? Mikähän voisi olla hyvä taulukauppa Helsingissä tai lähistöllä kysyä hintaa?
- happy-85
Hei, mä kysyn mummolt ja papalt onko heillä mitään tietoa tosta, luulen että ne tietää jotaa..sattumoisin olen entinen pietikäinen itse :D
- mummeli
E Pietikäinen oli Sirpa Pietikäisen isä. Asuivat silloin kun Sirpa oli n. 7vuotias täälä meidän paikkakunnalla
- uuno 2
Jos jollain on pietsuja olen valmis niitä ostamaan.
0400801999 uuno 2- Marina 1
Minulla olisi yksi -59 tehty pikku taulu.
0505671441 - artsu1960
Minulla on hänen maalaamansa iso taulun jonka perin enkä itse oidä siitä.
- Anonyymi
Mulla olisi kolmen sarja E.Pietikäisen houksella maalaamia tauluja. Sain perintönä, ja ovat hienoja ja hyväkuntoisia. Myisin kaikki kolme. Saa tarjota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3604286Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1443739KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti882608Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92421Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei122236Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521910Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181818- 1191808
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551095