Hei minulla on tosi kiukkuinen,ärhäkkä ja negatiivinen olo, elämäni on ihan ok mutta mistä ihmeestä johtuu että pääni on niin negatiivinen, yritän ajatella asioita positiivisesti mutta taas pian huomaan että olen negatiivinen ja se inhottaa. käytän mivitotal flexiä ja stressgardia ovat hyviä aineita, onkohan b:tä liikaa tai liian vähän. onko muita postiiivisia ajatuksia tukevia rohotoja, mikä päässä mättää kun se toimii vain negatiivisesti?
Inhottavan ärhäkkä
3
618
Vastaukset
- mr asianatuntija
Mivitotal on yksi markkinoitten laadukkaista tuotteista. Katsopas kuitenkin sieltä takaa, että jospa siellä olisi jodia ;) joka sekoittaa kilpirauhstasi - eli silloin tuote ei vaan tämän takia sovi sinulle...toisaalta stressi tilanteissa rasvahapot ovat myös erittäin tärkeitä - onhan aivoistakin suurin osa rasvaa jne. Vaihtoehtona voit miettiä esim.
www.hyvinvointiklubi.fi- kysymys...
Joo sisältää jodia tuo mivitotal flex. Onko sulla tietävän tuntuisena vinkkiä mulle kun lopetin masennuslääkkeet n 9vkoa sitten ja pää on tosi hitaasti käyvä mutta sitten myös ärhäkkä ja kaikki negatiivinen kökkö pyörii päässä ja vireys on tipo tiessään. Olen syönyt n 4vkoa e-epaa n 6kapselia päivässä ja carnosinia, mutta silti on päästäni hidas ja mömmönen olo. Olisin ikionnellinen jos saisi normaalin reagoivan olon..
- jos vastasit otsikkoon kyllä
sekä käytät ehkäisypillereitä niin syy voi olla myös niissä eli kannattaa jutella lääkärisi kanssa ja vaihtaa merkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723