Osaisiko joku kertoa, mistä voisi johtua sellanen vihlova tai jomottava kipu munasarjojen kohdalla. Se tuntuu oikealla puolella. Ennen vain esim. aivastusten ym. jännitystilojen yhteydessä mutta nykyisin se on pahempi. Kipu tuntuu lähes joka kerta kun joutuu kumartumaan tai kyykistelemään ja sit kun nousee pystyyn. Joskus saattaa jomottaa ihan itsestäänkin.. tai siis niin ttä sen tuntee olevan olemassa (olipas hankalasti, mutta koettakaa saada selvää).
Kipu munasarjoissa
7
32553
Vastaukset
- .-----.
tulehddus; kenties?
- Lääkärille pian
..endometrioosi?
- tyttönen-84
yksi vaihtoehto olisi kysta...
- Nainen 23- vuotta
Voisi olla endometrioosi, jonka aiheuttama kysta/kystat aiheuttaa sulle sen kivun.. Itselläni meinaan on endometrioosi ja tiedän kipusi.. Nopesti noustaessa esimerkiksi nämä kivut ovat todella kovia.. Kannattaa mennä ultraan - se on ainut tapa, milla kystat nähdään, ellei sitten niitä tunne vatsan läpi tunnusteltaessa. Suosittelen, että jos todetaan endometrioosi - otat selvää minkä asteinen se on, sillä jos se ov vakavammasta päästä, se pitää hoitaa pois!
- Nainen -81
sain kivasti hyviä vastauksia.. kiitos teille kaikille..
Minulla on huomenna aika sairaalaan gynelle kun papa-näytteessä oli jotakin muutoksia, taidanpa ottaa asian siellä puheeksi.. - suolisto
voi oireilla kuvaamallasi kohdalla; siinähän on jos jonkinlaista suolenmutkaa niillä main. Mulla oli kanssa kuvailemasi kaltaisia kipuja, eikä gynekologi käsittääkseni löytänyt munasarjoista mitään epäilyttävää. Totesi vain, että kannattaa vähän tarkkailla ruokavaliota.
- Nainen -81
Niin se gynekologi sanoi mullekin että munasarjat näyttäisi olevan kummaltakin puolelta kunnossa.
Kiitti vinkistä. Saattaa tosiaan johtua suolistostakin, kun ei vikaa löydetty ja kun sitä kipuilua on silloin tällöin. Tosin ajattelin myös, että oisko jokin lihas revähtänyt sieltä päin kun kipuili jonkin aikaa ja ei enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759