yks kaveri joutu tutkintavankeuteen. Siihen ei saa yhteyttä eikä se kai saa ottaa paljon yhteyksiä. Miten vakava pitää olla teko, ku se on tutkinnassa kai syys-lokakuuhun asti? Ees sen perhe ei tiä miks se on tutkintavankeudessa, ja mä oon huolissani.Jotain tekoo kai tullipiirin kanssa.
Tiätkö tutkintavankeudesta?
8
1543
Vastaukset
- nkpjmp
Tutkintavangit ei saa soittaa eikä muuta ku niitten tapauksessa on tutkinta kesken. Jos vanki itse haluaa niin yleensä sieltä joku ilmottaa esim. vaimolle tm lähiomaiselle. Mutta mitään ne ei kerro syystä.
- jos.....
tutkinta on kesken,ei lähdetä ees siirtään poliisivankilasta...mutta kun siirtyy tutkintavangiksi,niin aina saa soittaa lähiomaiselle tulosoiton.lähiomainen voi soittaa ko.vankilan sossulle,pastorille tms.sieltä selvitetään tilannetta.jos on matkasellissä vielä,niin ei välttämättä pääs soittaan heti.
- KiimaRuuna
jos..... kirjoitti:
tutkinta on kesken,ei lähdetä ees siirtään poliisivankilasta...mutta kun siirtyy tutkintavangiksi,niin aina saa soittaa lähiomaiselle tulosoiton.lähiomainen voi soittaa ko.vankilan sossulle,pastorille tms.sieltä selvitetään tilannetta.jos on matkasellissä vielä,niin ei välttämättä pääs soittaan heti.
perse saa semmottii rassii että oevoe!! Kaverias runtataan paljaalla rybexiin!!
- bomber911
KiimaRuuna kirjoitti:
perse saa semmottii rassii että oevoe!! Kaverias runtataan paljaalla rybexiin!!
jotai oikee järkipuhetta...taitaa olla sun joku salainen haavees...
- Miehes gaylover
bomber911 kirjoitti:
jotai oikee järkipuhetta...taitaa olla sun joku salainen haavees...
ritva, äijäs o niitä setiä..
- Sulo.S
Kyllä teon täytyy olla suhteellisen vakava, koska ihan pienistä ei pidetä noin kauvaa tunkintovankeudessa. Koska mainitsit tuossa tullipiirin niin uskoisin teon olevan salakuljetukseen viittaavaa. Kaveriasi pidetään sen vuoksi erillään toisista että eivät pääsisi vaikeuttamaan tutkimusta.
Se mikä on asiassa hyvää on, että olet noin huolestunut ystävästäsi, vaikka nyt tuntuukin kliseeltä. Niin montaa rikoksesta epäiltyä ei kaipaa kukaan.
Älä välitä noista joilla on täällä sairaat fantasiat. Paikka tarvitsee juuri tämänkaltaisia hyypiöitä varten sheriffin, että ihminen saisi tuskaansa asiallisia vastauksia eikä roskaa.
Voimia sulle Nadia! - tutkintovankeuteen
Jos joku vangitaan niin hänelle ilmoitetaan minkä takia. Ja tämän tiedon hän voi ilmoittaa läheisilleen esim. asianajajan kautta. Ei Suomessa poliisi voi salata vangitsemisen syytä, ei täällä ole Guantanamo meininki.
- Suloinen alpaani
vangit salaavat tutkintavankeuden aikana harrastamansa homosexin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291