Heteropoikaystäväni (?) käy txt-tv:n gay-chatissä

Heterotyttö, joka pyytää te...

Mieltäni vaivaa eräs asia. Pitkäaikainen poikaystäväni kärähti teksti-tv:n gay-chattailusta (s.897 oli jäänyt vahingossa näkyviin). Hän kieltää olevansa homoseksuaali, mutta minä en tiedä enää uskonko. Hän kertoi harrastaneensa puhelinseksiä naisten kanssa noin neljä kertaa ja gay-chattiä hän väitti lukeneensa sen takia, että sinne kirjoittavat välillä lesbot, joiden kanssa hän erityisesti haluaisi jutella. Mitä mieltä olette? Onko täällä sellaisia, jotka hakevat keskustelu/muuta seuraa kyseisen palvelun kautta? Jos teitä on, niin käykö usein niin, että miehetkin soittavat? Yksi hänen selityksensä oli se, että hän ei ole ikinä ehtinyt lesbon kanssa linjalle, kun naiset ovat varmaan nopeampia näppäilemään numeron... (Kuulostaa ihan seliseliltä). Mies on kyllä ihana, mutta en kestä, jos hän seuraavaksi esim. neljänkymmenen vuoden päästä kärähtää tositeoista. Sen verran tunnen hänet, että jos hän olisi esim. vain bi-seksuaalikin, niin ennemmin hän tappaisi itsensä, kuin kertoisi minulle. (Tuskin, mutta tunnustusta en tule saamaan koskaan, vaikka bi olisikin). En pystyisi sulattamaan sitä näin monen vuoden jälkeen ja luultavasti pistäisin välit poikki. Sitä hän ei halua. Auttakee minnuu ja kertokaa, miltä tää teistä vaikuttaa. Gay-chattiä seuranneena sinne eivät ole lesbot kirjoitelleet, mutta kai teitäkin varten on? Kiitos jo etukäteen. :(

36

4492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi,

      heterokundi roikkuisi gay tai lesbokanavilla. Jotain ne aina haluaa. Se on varma. Tunnet ukkosi sen verran hyvin, että se mitä epäilet luultavasti osuu kohdilleen.

      • heterotyttö

        Kiitos vastauksista... Se tässä ahdistaakin, kun uskon tuntevani sen niin, että se ei ikinä tunnustaisi mulle. Vaikeinta on se, että voinko jättää sen siitä syystä, että pidän sitä homona, vaikka hän itse väittää vastaan. Joskus sata vuotta sitten yksi nainen oli mukana meidän sängyssä ja jotenkin sen kautta yritän vakuutella, että se haluais kokee fantasiansa uudelleen... Koskaan se ei oo halunnu toista miestä meidän sänkyyn, vaikka oon ehdottanu.

        Antakaa kommentteja muutkin, jotka luette. Te, jotka viestittele chatteihin, niin ottaako teihin miehetkin yhteyttä, vaikka ette niitä linjoillenne kaipaisikaan? Mieheni on sen verran fiksukin, että miten hän kuvittelee, että joku lesbo haluaisi jakaa kokemuksiaan miehelle??? Sekoon kohta! Tärisen!!! (Ihan ku olisin ite joku täys idiootti, mutta jotenkin haluun toivoo parasta. Tällasta asiaa ei salailla seuraavia vuosikymmeniä. Sama se jos olis heti alussa kertonu olevansa bi).


      • arkipäivää
        heterotyttö kirjoitti:

        Kiitos vastauksista... Se tässä ahdistaakin, kun uskon tuntevani sen niin, että se ei ikinä tunnustaisi mulle. Vaikeinta on se, että voinko jättää sen siitä syystä, että pidän sitä homona, vaikka hän itse väittää vastaan. Joskus sata vuotta sitten yksi nainen oli mukana meidän sängyssä ja jotenkin sen kautta yritän vakuutella, että se haluais kokee fantasiansa uudelleen... Koskaan se ei oo halunnu toista miestä meidän sänkyyn, vaikka oon ehdottanu.

        Antakaa kommentteja muutkin, jotka luette. Te, jotka viestittele chatteihin, niin ottaako teihin miehetkin yhteyttä, vaikka ette niitä linjoillenne kaipaisikaan? Mieheni on sen verran fiksukin, että miten hän kuvittelee, että joku lesbo haluaisi jakaa kokemuksiaan miehelle??? Sekoon kohta! Tärisen!!! (Ihan ku olisin ite joku täys idiootti, mutta jotenkin haluun toivoo parasta. Tällasta asiaa ei salailla seuraavia vuosikymmeniä. Sama se jos olis heti alussa kertonu olevansa bi).

        esim lesbochateissa, siellä ollaan pirkko25 nickillä ihan reteesti ja vongataan.

        Ei siinä vissiin mitään uutta ja ihmeellistä ole että heteromiehiä kiehtoo kahden naisen välinen seksi.

        Jotainhan ne kundit hakee lesbopalstoilta, reppanat. Ja samoin kundit ei mene homochatteihin yms ellei ne hae sieltäkin jotain.

        Miehen logiikkaan ei kuulu se, että on jossain vain for fun. Siis kumaphana hengaan-periaatteella.

        Joten, otappa puheeksi jos hänell' on bi taipumuksia ja sano että haluat tietää niistä nyt eikä sitten kun hän on löytänyt miehen ja muuttaa sen luo yms.

        Jos nyt ajatellaan normaalia heterokundia, se saattaa kiljasta hyvällä tai pahalla jos näkee kahden naisen suutelevan esim kaupungilla. Mutta että se roikkuisi lesbochatissa tai homochatissa ihan vain katsellakseen,,,ei ikinä.


      • Heterotyttö
        arkipäivää kirjoitti:

        esim lesbochateissa, siellä ollaan pirkko25 nickillä ihan reteesti ja vongataan.

        Ei siinä vissiin mitään uutta ja ihmeellistä ole että heteromiehiä kiehtoo kahden naisen välinen seksi.

        Jotainhan ne kundit hakee lesbopalstoilta, reppanat. Ja samoin kundit ei mene homochatteihin yms ellei ne hae sieltäkin jotain.

        Miehen logiikkaan ei kuulu se, että on jossain vain for fun. Siis kumaphana hengaan-periaatteella.

        Joten, otappa puheeksi jos hänell' on bi taipumuksia ja sano että haluat tietää niistä nyt eikä sitten kun hän on löytänyt miehen ja muuttaa sen luo yms.

        Jos nyt ajatellaan normaalia heterokundia, se saattaa kiljasta hyvällä tai pahalla jos näkee kahden naisen suutelevan esim kaupungilla. Mutta että se roikkuisi lesbochatissa tai homochatissa ihan vain katsellakseen,,,ei ikinä.

        teksti-tv:n gay chat on tarkoitettu yhteisesti h/l/b- suuntautuneille. Tästä syystä hän voi ihan hyvin laittaa kaikki sen piikkiin, että odotti lesbojen ilmoituksia. Vai voiko??? Siinäpä minulla mietittävää... :(


      • Heteroisä
        Heterotyttö kirjoitti:

        teksti-tv:n gay chat on tarkoitettu yhteisesti h/l/b- suuntautuneille. Tästä syystä hän voi ihan hyvin laittaa kaikki sen piikkiin, että odotti lesbojen ilmoituksia. Vai voiko??? Siinäpä minulla mietittävää... :(

        Joku on multakin tällä palstalla kysellyt, et miks mä täällä roikun. No en mä nyt ihan enää roiku, kun roikuin, aiheena oli hedelmöityshoidot. Mut sen jälkeen oon ihan muuten vain seuraillut keskustelua, ihan vaan kiinnostuneena, et mistä ne lesbot juttelee, ja mitä ne yleensä aattelee. Eli ihan vain uteliaisuuttani. En todellakan unelmoi pääseväni kahden lesbon sänkyyn, se ei mua sytytä, eikä se ole syy täällä 'roikkumiseen'. Nyt on tosin ollut kiireitä kodin nikkaroinnissa, joten en ole täällä edes vähään aikaan käynytkään ennen tätä päivää...

        Mut sun poikaystävääs, vaikee sanoo, miks hän siinä chatissa roikkuu. Ihan hyvin voi olla myös pelkkää uteliaisuutta. Mut voi siinä olla tiettyä taipumustakin. Joka heteromiehelläkin on omat homofantasiansa, ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä ole. Toiset sitten toteuttaa niitä ja toiset eivät. Lopullista vastausta et saa kuin poikakaveriltas sen omasta suusta. Huonompi homma, jos hän ei rehellisesti vastaa, sit homma jää arvoitukseksi, ja sehän kyllä parisuhdetta rassaa. Koita vaan puristaa rehellinen vastaus siltä, mut älä nalkuta!


      • kun ihmiset
        Heteroisä kirjoitti:

        Joku on multakin tällä palstalla kysellyt, et miks mä täällä roikun. No en mä nyt ihan enää roiku, kun roikuin, aiheena oli hedelmöityshoidot. Mut sen jälkeen oon ihan muuten vain seuraillut keskustelua, ihan vaan kiinnostuneena, et mistä ne lesbot juttelee, ja mitä ne yleensä aattelee. Eli ihan vain uteliaisuuttani. En todellakan unelmoi pääseväni kahden lesbon sänkyyn, se ei mua sytytä, eikä se ole syy täällä 'roikkumiseen'. Nyt on tosin ollut kiireitä kodin nikkaroinnissa, joten en ole täällä edes vähään aikaan käynytkään ennen tätä päivää...

        Mut sun poikaystävääs, vaikee sanoo, miks hän siinä chatissa roikkuu. Ihan hyvin voi olla myös pelkkää uteliaisuutta. Mut voi siinä olla tiettyä taipumustakin. Joka heteromiehelläkin on omat homofantasiansa, ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä ole. Toiset sitten toteuttaa niitä ja toiset eivät. Lopullista vastausta et saa kuin poikakaveriltas sen omasta suusta. Huonompi homma, jos hän ei rehellisesti vastaa, sit homma jää arvoitukseksi, ja sehän kyllä parisuhdetta rassaa. Koita vaan puristaa rehellinen vastaus siltä, mut älä nalkuta!

        yleensäkin tietysti on kiinnostuneita erilaisista asioista. Niin kyllä se joidenkin tapauksessa (esim. tuon heteropoikaystävän)silti pistää miettimään ,että miksi juuri homochat tai miksi juri lesbopalsta. Miksei motoristit, kissankasvattajat, shakinpelaajat tms. Miksi se uteliaisuus kohdistuu juuri mm. homoihin/lesboihin? Tietysti muitakin kiinnostuksen kohteita voi olla, mutta miksi myös ne homot/lesbot? En sano, etteikö utelias saa olla, mutta yleensä uteliaisuuden taustalla on jonkinlainen määrittelemätön kiinnostus, jota utelias ei ehkä itsekkään tiedosta.


      • Catsy_666
        kun ihmiset kirjoitti:

        yleensäkin tietysti on kiinnostuneita erilaisista asioista. Niin kyllä se joidenkin tapauksessa (esim. tuon heteropoikaystävän)silti pistää miettimään ,että miksi juuri homochat tai miksi juri lesbopalsta. Miksei motoristit, kissankasvattajat, shakinpelaajat tms. Miksi se uteliaisuus kohdistuu juuri mm. homoihin/lesboihin? Tietysti muitakin kiinnostuksen kohteita voi olla, mutta miksi myös ne homot/lesbot? En sano, etteikö utelias saa olla, mutta yleensä uteliaisuuden taustalla on jonkinlainen määrittelemätön kiinnostus, jota utelias ei ehkä itsekkään tiedosta.

        ...kielletty hedelmä houkuttelee?

        Miehillä on jännä psykologia, jos vaikka koiran kaulapantaan pistää lapun "Suihinotto €30" niin hauva on kohta rikkaampi kuin emäntänsä, mutta jos ilmaiseksi tarjoaa niin ei sitten mikään kelpaa.


      • Turha kuolema
        Heteroisä kirjoitti:

        Joku on multakin tällä palstalla kysellyt, et miks mä täällä roikun. No en mä nyt ihan enää roiku, kun roikuin, aiheena oli hedelmöityshoidot. Mut sen jälkeen oon ihan muuten vain seuraillut keskustelua, ihan vaan kiinnostuneena, et mistä ne lesbot juttelee, ja mitä ne yleensä aattelee. Eli ihan vain uteliaisuuttani. En todellakan unelmoi pääseväni kahden lesbon sänkyyn, se ei mua sytytä, eikä se ole syy täällä 'roikkumiseen'. Nyt on tosin ollut kiireitä kodin nikkaroinnissa, joten en ole täällä edes vähään aikaan käynytkään ennen tätä päivää...

        Mut sun poikaystävääs, vaikee sanoo, miks hän siinä chatissa roikkuu. Ihan hyvin voi olla myös pelkkää uteliaisuutta. Mut voi siinä olla tiettyä taipumustakin. Joka heteromiehelläkin on omat homofantasiansa, ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä ole. Toiset sitten toteuttaa niitä ja toiset eivät. Lopullista vastausta et saa kuin poikakaveriltas sen omasta suusta. Huonompi homma, jos hän ei rehellisesti vastaa, sit homma jää arvoitukseksi, ja sehän kyllä parisuhdetta rassaa. Koita vaan puristaa rehellinen vastaus siltä, mut älä nalkuta!

        En ois uskonut, mutta kyllä noi latentit #suuntautumiset# näyttää vaikuttavan laajemminkin. Mun ystävän faija teki itsarin ja nyt alkaa lapsille valjeta, että oli kaappihomo. Dokasi ja oli reteetä jätkää ja tietty halveksi iesten miehiä - mut mä tiesin aina että oli gay. Helvetin sääli ettei ollut rehellinen - varmaan kamalaa surra ihmistä, joka jäi muistoihin feikkinä. ja muiden alistajana kun oli itseään -kin alistanut koko ikänsä. Mut huomasin myös miks oli sinne kaappiin kovana jätkänä jäänyt - niin on kovat torjunnat olleet ympärillä. Paska juttu!


    • bisseissä?

      vaikuttaa että hän voisi ollla bi. miksi et voisi sulattaa sitä?? bisseys ei tarkoita että on pakko olla molempien sukupuolien kanssa "yhtäaikaa" eli ei se (välttämättä) teidän suhteeseen vaikuttaisi. henk. koht en nimittäin ymmärrä ollenkaan näitä hetero/bi-pareja jossa yleensä nainen saa olla muiden naisten kanssa.(mutta tämähän ei koske enemmistöä bi-pareista) eri asia on mitä mieltä on siitä että poikaystävä roikkuu seksi- ja chattilinjoilla. vaikka toisaalta eihän se muille(sinullekaan) kuulu.

    • ---

      "Onko täällä sellaisia, jotka hakevat keskustelu/muuta seuraa kyseisen palvelun kautta?"

      Tuota noin, käytännössä olet tietysti oman tilanteesi ja ukkosi seppä, mutta jos kyseessä on noiden nolojen tekstiteeveepalstojen seuraaminen niin ei sovi unohtaa viihde- ja huumoriarvoja. Mä en lesbona ole koskaan tuonne viestitellyt (hullun hommaa noilla hinnoilla) saati vastannut, mutta vatsatautisena/flunssaisena sängyn pohjalla maatessa ko.jutuille ja senssi-ilmoille saa nauraa sen verran makeasti, että paraneminen taatusti nopeutuu =)

      Ja tiedän toisaalta heteronaisia, jotka on muuten vaan koukussa kyseisten chattien tuijottamiseen. Ei se kenestäkään homoa tee, että katsoo homojen ilmoituksia.

    • mutta mitä?

      Mitä ihmettä se poikaystäväsi ylipäänsä luuhaa siellä chatissa _ketään_ etsimässä?! Eihän tuollainen käy päinsä kahden (!) ihmisen suhteessa, jossa kaiken pitäisi perustua keskinäiselle luottamukselle. Vai?

      Jotakin hän on vailla, olkoon sitten miestä, bi-seuraa tai lesboja. Lesboja hän ei voi joka tapauksessa saada, muut vaihtoehdot kylläkin.

    • höpöhöpö

      Olen mäkin monesti seurannut sitä chattia ihan vain huvikseen ja naureskellut näiden homojen seuranhakuilmoituksille. Ja nämä pojat ei tosiaan kiinnosta, lesbo kun olen. Älä tee kärpäsestä härkästä

    • mieltä

      myös ettei moisesta kannata hermostua!Tuli mieleen että miten ajattelet hänen suhtautuvan sinun vierailuun lesbopalstalla.Vai voitko rehellisesti sanoa että tämä kyssäri on se ainoa syy miksi täällä nyt käyt?Varmastihan nyt käyt katsastamassa keskustelun etenemistä,mutta olet kai käynyt aiemminkin jo katsomassa keskusteluja...?
      No ajattelin vaan että hyväksyisikö hän sun käynnit lesbo-chatissa,vaikka et seuraa hakisikaan vaan ihan mielenkiinnosta vain,vaikka hetsku oletkin?
      Itselläni on ystävä joka seuraa tätä palstaa,ja muutakin lesboja/bissejä käsitteleviä juttuja.Hän on se innostuneeempi keskustelemaan näistä täälläkin olevista keskusteluista ja ottaa lesbouden puheeksi.Hän on siis hetero-nainen ja tietää minun olevan lesbo.
      Mun mielestä se ei osoita,että on kiinnostunut, hänen olevan l-biseksuaali!
      Seuraanhan minäkin kissaihmisen harraste-palstaa,vaikken kissaa ole koskaan omistanut.Kiinnostaa vaan kyseinen aihe.
      No voihan poikaystäväsi olla kiinnostunut miehistä jonkun verran,mutta ei ole itse asiaa hyväksynyt.Sitä paitsi bisse-palstallahan tytöt miettii säännöllisesti ollakko vai ei bisse,kun yllättäen havainneet kiinnostuksen toisia tyttöjä kohtaan.Entäs jos poikasystäväsi miettii samaa?
      Minä en ryhtyisi sillä päätäni vaivaamaan,varsinkin jos tiedät hänen kieltävän koko asian.Hän kertoo varmaankin sitten kun on siihen valmis,ja jos on jotain kerrottavaa.

      • Heterotyttö

        Kiitos kommenteista, mutta nyt vasta pihalla oonkin. Ensinnäkin, mitä tähän lesbopalstaan tulee, niin olen täällä ihan ensimmäistä kertaa, teiltä apua pyytäkseni. Kerran elämäni aikana (poikaystävä oli siis mukana) olen lesboillut ja tajusin, että ei ollut mun juttu. (Oltiin kännissä ja tapahtui hetken mielijohteesta. Kaiken lisäks se nainen oli mun kaveri ja hiemanko harmittaa)...

        Sen jälkeen kun hän yritti vakuutella, ettei ole bi, otin hermot puhelinseksistä, mutta tajusin että Suomessa ei olis varmaan aviopareja, jos kaikki reppanarunkkarien naiset olis miehensä tästä syystä jättäneet.

        Puhelimessa huohotuksesta olen siis päässyt jo yli ja pidän sitä lähinnä säälittävänä "ottaa slipoverin pois" touhuna. Itse maksaa laskunsa, joten tehkööt mitä tykkää, mutta se bi-epäilys vaivaa.

        Vaikka olen itse lesboillut, niin tuntuisi jotenkin hassulta, että mieheni olisi bi. Se johtuu varmaan vaan tästä "yllätyksestä", MIKÄ NYT SIIS ON EDELLEENKIN EPÄSELVÄ... AAAAAAARGH!

        Pettäjä hän ei minusta ole. Uskon että kaikki on jäänyt huohotteluun, joko miehen tai naisen kanssa. Vaikka... Muutama vuosi sitten hän kärähti mailiosoitteesta pkpoika@jotakin... Silloin se meni sillä läpi, että hän etsi meille silloin harkinnassa ollutta parinvaihtoa ja pk ei tarkoittanut sen kummempaa!!! Nyt kysyin asiaa ja tajusin, että päiväkahviseuraa se sillä tarkoitti!!! Selitys oli se, että hän jossain chatissa halusi vaihtaa seksifantasioita sähköpostitse, mutta siinäkin oli käynyt niin huono tuuri, ettei kukaan ollut koskaan vastannut. HAAHAHAA; Mua kusetetaan varmaan ihan kympillä ja mä en vaan halua uskoo!!!! (ja pää sekoo just).


      • eihän
        Heterotyttö kirjoitti:

        Kiitos kommenteista, mutta nyt vasta pihalla oonkin. Ensinnäkin, mitä tähän lesbopalstaan tulee, niin olen täällä ihan ensimmäistä kertaa, teiltä apua pyytäkseni. Kerran elämäni aikana (poikaystävä oli siis mukana) olen lesboillut ja tajusin, että ei ollut mun juttu. (Oltiin kännissä ja tapahtui hetken mielijohteesta. Kaiken lisäks se nainen oli mun kaveri ja hiemanko harmittaa)...

        Sen jälkeen kun hän yritti vakuutella, ettei ole bi, otin hermot puhelinseksistä, mutta tajusin että Suomessa ei olis varmaan aviopareja, jos kaikki reppanarunkkarien naiset olis miehensä tästä syystä jättäneet.

        Puhelimessa huohotuksesta olen siis päässyt jo yli ja pidän sitä lähinnä säälittävänä "ottaa slipoverin pois" touhuna. Itse maksaa laskunsa, joten tehkööt mitä tykkää, mutta se bi-epäilys vaivaa.

        Vaikka olen itse lesboillut, niin tuntuisi jotenkin hassulta, että mieheni olisi bi. Se johtuu varmaan vaan tästä "yllätyksestä", MIKÄ NYT SIIS ON EDELLEENKIN EPÄSELVÄ... AAAAAAARGH!

        Pettäjä hän ei minusta ole. Uskon että kaikki on jäänyt huohotteluun, joko miehen tai naisen kanssa. Vaikka... Muutama vuosi sitten hän kärähti mailiosoitteesta pkpoika@jotakin... Silloin se meni sillä läpi, että hän etsi meille silloin harkinnassa ollutta parinvaihtoa ja pk ei tarkoittanut sen kummempaa!!! Nyt kysyin asiaa ja tajusin, että päiväkahviseuraa se sillä tarkoitti!!! Selitys oli se, että hän jossain chatissa halusi vaihtaa seksifantasioita sähköpostitse, mutta siinäkin oli käynyt niin huono tuuri, ettei kukaan ollut koskaan vastannut. HAAHAHAA; Mua kusetetaan varmaan ihan kympillä ja mä en vaan halua uskoo!!!! (ja pää sekoo just).

        me sun kundii tunneta,joten älä jää sinne pihalle..:)
        Mun mielestä sä olet ihan ite jo päättänyt että bissehän se on...
        Onko kundis muuten seksuaalisesti aktiivinen?Ei muuten mutta kuullostaa pikkasen...
        Jospa se ongelma piilee jossain siellä(puute)...
        Kundillas muuten todellakin käy tavattoman huono flaksi!...kukaan vastaa missään...


      • Heterotyttö
        eihän kirjoitti:

        me sun kundii tunneta,joten älä jää sinne pihalle..:)
        Mun mielestä sä olet ihan ite jo päättänyt että bissehän se on...
        Onko kundis muuten seksuaalisesti aktiivinen?Ei muuten mutta kuullostaa pikkasen...
        Jospa se ongelma piilee jossain siellä(puute)...
        Kundillas muuten todellakin käy tavattoman huono flaksi!...kukaan vastaa missään...

        Pihalla ollaan, mutta kohta on mieskin. Edellisenä iltana ennen käryä oli kiihkeää, että en tiiä sitten miten näin pahaan puutteeseen ehti vuorokauden aikana vajota... Edelliset (4 puhelua vuosien saatossa) voi pistää mun etäsuhteen piikkiin.

        Tänä kyseisenä iltana kun hän oli puhelinseuraa hakenut olin kaverilla yötä, minkä hän tiesi. Tulin kotiin ennen kuin hän yllätys oli melkoinen kun avasin tv:n. Murphyn lakia oli hänelle vaihteeks tiedossa; Telkkari oli jostain ihmeen syystä tallentanut gay sivun!!!! Uskomatonta, mutta totta!

        Vakuuttelut olivat, että voin viedä vaikka valheenpaljastukseen, voin laittaa homo-leffat pyöriin, niin hänellä ei seiso! Sen jälkeen kun lähdin tuulettumaan, hän vannoi tekstiviestitse rakkauttaan ja sitä ettei enää virtuaalisekstaile, vaikka hänen edellisen moraalikäsityksensä mukaan se oli aika pieni pahe. Lisäksi hän kertoi eräästä fantasiastaan, jota ei ollut aiemmin kehdannut sanoa (liittyen tietenkin vain meihin kahteen...)ja vannoi, että salaisuuksia ei enää ole. (Nyt kuvittelen, että se fantasiajuttukin oli tekaistu, koska kyllä me ollaan fantasioista ainakin ennen osattu puhua).


      • totuus?
        Heterotyttö kirjoitti:

        Kiitos kommenteista, mutta nyt vasta pihalla oonkin. Ensinnäkin, mitä tähän lesbopalstaan tulee, niin olen täällä ihan ensimmäistä kertaa, teiltä apua pyytäkseni. Kerran elämäni aikana (poikaystävä oli siis mukana) olen lesboillut ja tajusin, että ei ollut mun juttu. (Oltiin kännissä ja tapahtui hetken mielijohteesta. Kaiken lisäks se nainen oli mun kaveri ja hiemanko harmittaa)...

        Sen jälkeen kun hän yritti vakuutella, ettei ole bi, otin hermot puhelinseksistä, mutta tajusin että Suomessa ei olis varmaan aviopareja, jos kaikki reppanarunkkarien naiset olis miehensä tästä syystä jättäneet.

        Puhelimessa huohotuksesta olen siis päässyt jo yli ja pidän sitä lähinnä säälittävänä "ottaa slipoverin pois" touhuna. Itse maksaa laskunsa, joten tehkööt mitä tykkää, mutta se bi-epäilys vaivaa.

        Vaikka olen itse lesboillut, niin tuntuisi jotenkin hassulta, että mieheni olisi bi. Se johtuu varmaan vaan tästä "yllätyksestä", MIKÄ NYT SIIS ON EDELLEENKIN EPÄSELVÄ... AAAAAAARGH!

        Pettäjä hän ei minusta ole. Uskon että kaikki on jäänyt huohotteluun, joko miehen tai naisen kanssa. Vaikka... Muutama vuosi sitten hän kärähti mailiosoitteesta pkpoika@jotakin... Silloin se meni sillä läpi, että hän etsi meille silloin harkinnassa ollutta parinvaihtoa ja pk ei tarkoittanut sen kummempaa!!! Nyt kysyin asiaa ja tajusin, että päiväkahviseuraa se sillä tarkoitti!!! Selitys oli se, että hän jossain chatissa halusi vaihtaa seksifantasioita sähköpostitse, mutta siinäkin oli käynyt niin huono tuuri, ettei kukaan ollut koskaan vastannut. HAAHAHAA; Mua kusetetaan varmaan ihan kympillä ja mä en vaan halua uskoo!!!! (ja pää sekoo just).

        Kukaan muu kuin sinä itse ei saa olla vaikuttamassa päätökseesi.

        Joko uskot miestäsi tai et, mutta valinta on yksin sinun. Näillä meidän kommenteillamme ei saa olla painoarvoa, koska emme teitä tai elämäänne tunne. Otathan viestit mielipiteinä, älä etsi niistä sitä totuudenjyvää -sen voit vain miehesi kanssa saada selville.

        On vain kaksi vaihtoehtoa, valhe ja totuus.


      • Heterotyttö
        totuus? kirjoitti:

        Kukaan muu kuin sinä itse ei saa olla vaikuttamassa päätökseesi.

        Joko uskot miestäsi tai et, mutta valinta on yksin sinun. Näillä meidän kommenteillamme ei saa olla painoarvoa, koska emme teitä tai elämäänne tunne. Otathan viestit mielipiteinä, älä etsi niistä sitä totuudenjyvää -sen voit vain miehesi kanssa saada selville.

        On vain kaksi vaihtoehtoa, valhe ja totuus.

        Eihän teidän mielipiteet tietenkään saa vaikuttaa, mutta ihan kiva kun olette niitä antaneet. Aiheesta en pääse hänen kanssaan vielä muutamaan päivään keskustelemaan, mutta otan sen puheeksi. En nalkuta, kidutan vain. Kyllä tää on mua sen verran rasittanu. Pitäis varmaan sopeutua ajatukseen hänen bisseydestään, (hey! oon oppinu jo uusia nimikkeitäkin! :) jos siihen aihetta on, mutta vaikeaa se tulee olemaan.


      • edell.
        Heterotyttö kirjoitti:

        Eihän teidän mielipiteet tietenkään saa vaikuttaa, mutta ihan kiva kun olette niitä antaneet. Aiheesta en pääse hänen kanssaan vielä muutamaan päivään keskustelemaan, mutta otan sen puheeksi. En nalkuta, kidutan vain. Kyllä tää on mua sen verran rasittanu. Pitäis varmaan sopeutua ajatukseen hänen bisseydestään, (hey! oon oppinu jo uusia nimikkeitäkin! :) jos siihen aihetta on, mutta vaikeaa se tulee olemaan.

        Sanon vielä, että olkoon miehesi mikä on, mutta pääasia on että hän ymmärtää mitä yksiavioisuus tarkoittaa ja mihin ihmissuhde velvoittaa.

        Eli ei muita, jos se ei toiselle sovi, eikö?


      • vastata
        Heterotyttö kirjoitti:

        Eihän teidän mielipiteet tietenkään saa vaikuttaa, mutta ihan kiva kun olette niitä antaneet. Aiheesta en pääse hänen kanssaan vielä muutamaan päivään keskustelemaan, mutta otan sen puheeksi. En nalkuta, kidutan vain. Kyllä tää on mua sen verran rasittanu. Pitäis varmaan sopeutua ajatukseen hänen bisseydestään, (hey! oon oppinu jo uusia nimikkeitäkin! :) jos siihen aihetta on, mutta vaikeaa se tulee olemaan.

        että mikä vika bisseydessä? jos se bisseys on vain ajatuksen tasolla eli hän voisi olla myös miehen kanssa, mutta ei ole koska on sinun kanssasi!


    • Catsy_666

      "Heteropoikaystäväni (?) käy txt-tv:n gay-chatissä
      Kirjoittanut: Heterotyttö, joka pyytää te... 18.7.2006 klo 23.57

      hän ei ole ikinä ehtinyt lesbon kanssa linjalle, kun naiset ovat varmaan nopeampia näppäilemään numeron... (Kuulostaa ihan seliseliltä)."

      Kuulostaa tosi vahvasti seliseliltä. Itse asiassa hän aliarvioi sinun älykkyyttäsi tarjoamalla noin typerää selitystä.

      "jos hän olisi esim. vain bi-seksuaalikin, niin ennemmin hän tappaisi itsensä, kuin kertoisi minulle."

      Tosi sympaattinen piirre hänessä.
      En minäkään ikinä myönnä lesbouttani lesbopiirien ulkopuolella.

    • Heterotyttö

      Kaikki hänen selityksensä ovat olleet niiin koomisia, että en tiedä itkeä vaiko nauraa. Voihan se olla, että kun ne harvat lesbot lähettävät kerran miljoonassa vuodessa viestin, niin ruuhkaa voi olla...(Olen vain todennut,että kyseisessä chatissä en ole vielä ainuttakaan lesbon lähettämää viestiä nähnyt). Hulluinta on se, että miten hän muka kuvittelisi jonkun lesbon olevan kiinnostunut puhelinsextailuun hänen kanssaan!!!

      Bisseys häiritsisi mua siinä mielessä, että sitä täytyy salata. Hyvän mielikuvituksen ansiosta osaan jo kuvitella, miten se kymmenen vuoden päästä chattailis: "Täällä varattu kolmen lapsen iskä oottelee kyrpä pystyssä nuorta kokematonta poitsua. HUOM: Vain tekstarit!!!" NÄINKIN VOISI KÄYDÄ! Jostain syystä en nyt vaan sulata ja kohta saan teidän kaikkien vihat päälleni.

      • sua vihattais

        sun elämähän ja mies se on? Ei se meiltä lesboilta ole mitenkään pois jos sun ukkos etsii kundii 10 v päästä tai jo nyt.


      • Heterotyttö
        sua vihattais kirjoitti:

        sun elämähän ja mies se on? Ei se meiltä lesboilta ole mitenkään pois jos sun ukkos etsii kundii 10 v päästä tai jo nyt.

        En tiedä oletko sama, joka kyseli, että "miksi se bisseys vaivaisi, jos se on vain ajatustasolla". Tarkoitin vain, että saatan ehkä seuraavaksi saada kiukkuisia viestejä, jos en hyväksyisi mieheni bi-seksuaalisuutta.

        Ihan sama. Oon kypsä koko juttuun. Tää oli eka kerta, kun yhtään millään keskustelupalstalla avauduin ja nyt tuntuu, että se oli aika turhaa. Kukaan ei voi sanoo, mitä mun pitäis tehdä, mutta en tiiä vielä itekkään. Jotenkin luotankin häneen, mutta jos kuitenkin... Eli samaa rataa mennään.


      • pelaajia
        Heterotyttö kirjoitti:

        En tiedä oletko sama, joka kyseli, että "miksi se bisseys vaivaisi, jos se on vain ajatustasolla". Tarkoitin vain, että saatan ehkä seuraavaksi saada kiukkuisia viestejä, jos en hyväksyisi mieheni bi-seksuaalisuutta.

        Ihan sama. Oon kypsä koko juttuun. Tää oli eka kerta, kun yhtään millään keskustelupalstalla avauduin ja nyt tuntuu, että se oli aika turhaa. Kukaan ei voi sanoo, mitä mun pitäis tehdä, mutta en tiiä vielä itekkään. Jotenkin luotankin häneen, mutta jos kuitenkin... Eli samaa rataa mennään.

        vihaa peliä.


      • Heterotyttö
        pelaajia kirjoitti:

        vihaa peliä.

        teen


      • sinua

        Mun mielestä tämä kuuluisi enemmän bi-palstalle väännettäväksi ja käännettäväksi.Kumpi sua nyt oikeesti häiritsee enemmän,hänen mielenkiintonsa lesbojen kanssa puh.sextailuun vai SINUN pelkosi siitä että hän on bisse???
        Alkaa tuntumaan enemmän ja enemmän kun sinua lukee,että sulla se ongelma on!Ei miehesi taida olla sen bissempi kuin moni muukaan meistä ihmisistä.
        Tiedän esim.monta tyttöä jotka haaveilee seksistä naisen kanssa(fantasioi miehensä kanssa sängyssä ollessaan...),mutta eivät koskaan toteuttaisi käytännössä.
        Enkä kutsuisi heitä bisseiksi jos joku multa kysyisi.

        Kevennyksenä tähän loppuun,loppu tekstiisi liittyen...En sinä täällä vihojasi niskaasi saa lesboilta sen takia ettet sulattaisi ukkos bisseyttä,bisset ne saa tänne kirjoittaessaan...(useasti,muttei aina ja kaikilta:) Vitsi vitsi:P


      • Heterotyttö
        sinua kirjoitti:

        Mun mielestä tämä kuuluisi enemmän bi-palstalle väännettäväksi ja käännettäväksi.Kumpi sua nyt oikeesti häiritsee enemmän,hänen mielenkiintonsa lesbojen kanssa puh.sextailuun vai SINUN pelkosi siitä että hän on bisse???
        Alkaa tuntumaan enemmän ja enemmän kun sinua lukee,että sulla se ongelma on!Ei miehesi taida olla sen bissempi kuin moni muukaan meistä ihmisistä.
        Tiedän esim.monta tyttöä jotka haaveilee seksistä naisen kanssa(fantasioi miehensä kanssa sängyssä ollessaan...),mutta eivät koskaan toteuttaisi käytännössä.
        Enkä kutsuisi heitä bisseiksi jos joku multa kysyisi.

        Kevennyksenä tähän loppuun,loppu tekstiisi liittyen...En sinä täällä vihojasi niskaasi saa lesboilta sen takia ettet sulattaisi ukkos bisseyttä,bisset ne saa tänne kirjoittaessaan...(useasti,muttei aina ja kaikilta:) Vitsi vitsi:P

        Taitaa ongelmani tosiaan olla väärällä palstalla, mutta ensimmäisen tekstini kysymys oli: "Onko täällä sellaisia, jotka hakevat keskustelu/muuta seuraa kyseisen palvelun kautta? Jos teitä on, niin käykö usein niin, että miehetkin soittavat?"

        Tuohon kysymykseen en ole saanut vielä ainuttakaan vastausta. (Ilmeisesti näitä kokemuksia ei teillä ole). Poikaystäväni väittää ja on siinä uskossa, että kai nyt jollekin lesbolle olisi sama jutteleeko miehelle, jos on kiihottuneessa mielentilassa. Itse en menisi soittamaan homolle, koska en usko, että se homo naisesta innostuisi.

        Kysymyksen takana tietenkin piilee epäilys hänen bisseydestään, mutta lähdin nyt kirjoittamaan juttuni tänne tuon txt-tv:n chatin takia.


      • Britt*
        Heterotyttö kirjoitti:

        Taitaa ongelmani tosiaan olla väärällä palstalla, mutta ensimmäisen tekstini kysymys oli: "Onko täällä sellaisia, jotka hakevat keskustelu/muuta seuraa kyseisen palvelun kautta? Jos teitä on, niin käykö usein niin, että miehetkin soittavat?"

        Tuohon kysymykseen en ole saanut vielä ainuttakaan vastausta. (Ilmeisesti näitä kokemuksia ei teillä ole). Poikaystäväni väittää ja on siinä uskossa, että kai nyt jollekin lesbolle olisi sama jutteleeko miehelle, jos on kiihottuneessa mielentilassa. Itse en menisi soittamaan homolle, koska en usko, että se homo naisesta innostuisi.

        Kysymyksen takana tietenkin piilee epäilys hänen bisseydestään, mutta lähdin nyt kirjoittamaan juttuni tänne tuon txt-tv:n chatin takia.

        Mielestäni kysymyksesi ja mielipiteesi ei ole mitenkään väärällä palstalla. Tänne kun ei kuitenkaan vaadita jäsenkirjaa, joten kuka tahansa voi keskustella asiallisesti vaikka lesbojen kiinnostuksesta keltavahveroiden kotikasvatukseen.

        Toivottavasti saat asiat selväksi ja ennen kaikkea sen, seurusteletko sellaisen ihmisen kanssa kuin luulet, vai sellaisen, josta on piilossa toinen puoli.

        Kiitos sinulle asiallisista viesteistäsi. Webissä kun kirjoitetaan, kaikki eivät sanojaan säästele, mutta ethän provosoidu turhasta.

        Hyvää kesää!
        T. Britt


      • Pir
        sinua kirjoitti:

        Mun mielestä tämä kuuluisi enemmän bi-palstalle väännettäväksi ja käännettäväksi.Kumpi sua nyt oikeesti häiritsee enemmän,hänen mielenkiintonsa lesbojen kanssa puh.sextailuun vai SINUN pelkosi siitä että hän on bisse???
        Alkaa tuntumaan enemmän ja enemmän kun sinua lukee,että sulla se ongelma on!Ei miehesi taida olla sen bissempi kuin moni muukaan meistä ihmisistä.
        Tiedän esim.monta tyttöä jotka haaveilee seksistä naisen kanssa(fantasioi miehensä kanssa sängyssä ollessaan...),mutta eivät koskaan toteuttaisi käytännössä.
        Enkä kutsuisi heitä bisseiksi jos joku multa kysyisi.

        Kevennyksenä tähän loppuun,loppu tekstiisi liittyen...En sinä täällä vihojasi niskaasi saa lesboilta sen takia ettet sulattaisi ukkos bisseyttä,bisset ne saa tänne kirjoittaessaan...(useasti,muttei aina ja kaikilta:) Vitsi vitsi:P

        Tarkennanpa tuolle heterotytölle hieman. Vain ne bisset saavat lesbokarvat pystyyn, jotka hypähtävät tänne ihmettelemään, miten rumia, miesmäisiä ja kännääviä lesbot näyttävät olevan, ja miksi ne kaikki sellaisia ovatkin, ja kaiken lisäksi eivät ihastu tosikauniisiin, naisellisiin bisseihin. Minuakin tympii ko. kirjoittelu, en vain yleensä viitsi vastailla (kertoo enemmän kirjoittajista kuin kohteista).

        Joillakin lesboilla on karvaita kokemuksia bisseistä, miksipä niistä ei voisi valitella, kunhan malttaisi olla yleistämättä. Useimmat karvaat rakkauskokemukset lesboilla lienee kuitenkin toisista lesboista. Tarkoitan suhteita, joissa erotaan toisen naisen vuoksi, ei miehen.


      • Pir
        Heterotyttö kirjoitti:

        Taitaa ongelmani tosiaan olla väärällä palstalla, mutta ensimmäisen tekstini kysymys oli: "Onko täällä sellaisia, jotka hakevat keskustelu/muuta seuraa kyseisen palvelun kautta? Jos teitä on, niin käykö usein niin, että miehetkin soittavat?"

        Tuohon kysymykseen en ole saanut vielä ainuttakaan vastausta. (Ilmeisesti näitä kokemuksia ei teillä ole). Poikaystäväni väittää ja on siinä uskossa, että kai nyt jollekin lesbolle olisi sama jutteleeko miehelle, jos on kiihottuneessa mielentilassa. Itse en menisi soittamaan homolle, koska en usko, että se homo naisesta innostuisi.

        Kysymyksen takana tietenkin piilee epäilys hänen bisseydestään, mutta lähdin nyt kirjoittamaan juttuni tänne tuon txt-tv:n chatin takia.

        .. siinä missä kenties bi-palstakin, samaa mieltä kuin Britt. Ikävä, kun en minäkään pysty vastaamaan varsinaiseen kysymykseesi, en tiedä tuon taivaallista mistään chat-palstoista.

        Mutta sen ehkä uskaltaisin sanoa, etten henk.koht. pitäisi arveluttavana miesystäväsi bi-alttiutta, me ihmiset olemme sellaisia kuin olemme seksuaalisilta mieltymyksiltämme. Samoinkuin muiltakin taipumuksiltamme, ja jos yksi kyseistä taipumuksista näyttäisi olevan vilpillisyys/peittely viimeiseen asti, jättäisin tyypin. Ehdottomasti. Bi-/lesbo-kiinnostuksen takia en varmasti jättäisi hyvää ja luotettavaa ihmistä.


      • uskotko
        Heterotyttö kirjoitti:

        Taitaa ongelmani tosiaan olla väärällä palstalla, mutta ensimmäisen tekstini kysymys oli: "Onko täällä sellaisia, jotka hakevat keskustelu/muuta seuraa kyseisen palvelun kautta? Jos teitä on, niin käykö usein niin, että miehetkin soittavat?"

        Tuohon kysymykseen en ole saanut vielä ainuttakaan vastausta. (Ilmeisesti näitä kokemuksia ei teillä ole). Poikaystäväni väittää ja on siinä uskossa, että kai nyt jollekin lesbolle olisi sama jutteleeko miehelle, jos on kiihottuneessa mielentilassa. Itse en menisi soittamaan homolle, koska en usko, että se homo naisesta innostuisi.

        Kysymyksen takana tietenkin piilee epäilys hänen bisseydestään, mutta lähdin nyt kirjoittamaan juttuni tänne tuon txt-tv:n chatin takia.

        sä että joku lesbo haluaa harrastaa puhsex kundin kanssa?????

        Oikeesti??

        Tosissasi???


    • Heterotyttö

      Nyt sain teiltä sellaista palautetta, että tuli ainakin vähän parempi mieli. :) Kohta annan koko jutun olla. Jos ei tunnustusta tuu, niin sitten ei tuu. Ehkä se ei sit todellakaan ole bi ja jos on, niin pitäkööt sen pikku salaisuutenaan. Muuttukoot vaikka transuksi! Ei tunnu missään! *hullun naurua* (Huom: heterotyttönen taitaa seota).

      Kyllä tää tästä vielä... Jospa mie oonki se skitso ja mieheni on umpi hetsku, ja... SIT MÄ HERÄSIN.

      • rotku

        hei miehet käy noissa huvikseen välillä,suurin osa ilmoittelee huvikseen että sais puhua kokemusta on,mutta olet varmaan saanu jo vastauksen kun niin vanha lanka:)


    • 7 vuotta 4 päivää

      Miehet siis käyvät noissa huvikseen, jotta saisivat puhua, mutta eivät suostu puhumaan omalle tyttöystävälleen... Selittelyn makua sanon minä, kenenkään naisen ei pitäisi erehtyä seurustelemaan moisten iljetysten kanssa.

    • Anonyymi

      Onko ketään forssasta hereillä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe