>6421 items in database<
Terveisin, MM.
Vastaukset 8
- LOPETA JO !
Hoida seriffin hommiasi, lopeta tuon turhanpäiväisen ohjelman päivitysten jatkuva ilmoittelu.
- riepoo
kun tuollaisen ryöpyn tänne nakkasit? Ihan hyvähän se on että noin loistavan ohjelman päivityksestä ilmoitetaan. Eihän sen pitäisi ketään haitata.
- Joo..
riepoo kirjoitti:
kun tuollaisen ryöpyn tänne nakkasit? Ihan hyvähän se on että noin loistavan ohjelman päivityksestä ilmoitetaan. Eihän sen pitäisi ketään haitata.
Että Man-of-Mystery käy palstalla, mikä on mielestäni hyvä asia...
- vaikuttaa
M$-lumoissa olevalta henkilöltä. Ottaako noin päähän että M$:än utelut voidan teilata.
- SpyAxel
SpywareBlaster ei päivity liian usein, joten huomautus on aina paikallaan!
Hyvää työtä MM. - kone toimii ilmaiseksi
riepoo kirjoitti:
ne vaan on vihaisia tuolle hyvälle ohjelmalle.
itselläni on vielä tuon ohjelman lisäksi winpatrol nuuskimassa konetta ja tietenkin host viritettynä.
eipä oo viruksia eikä vakoilijoita näkny.
se saa maksaa ohjeelmista ken haluaa sehän on vapaaehtoista!.
on todella hyvä että tänne tulee aina uusi ilmoitus niin menen päivittämään eikä siinä mitään ongelmaa ole.
- ilmoituksesta
tänään huomasin vasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511