Dociton retard

__Huolestunut__

Onko ketään muita jotka käyttävät Dociton retard lääkettä. Minkälaisena pidätte lääkettä? Onko ollut sivuvaikutuksia?

Olen huolissani koska itseäni väsyttää koko ajan ja en saa väsymystä millään pois. Urheilen paljon ja syön terveellisesti, mutta mikään ei auta.

5

1728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeen

      kauppanimi tosiaan Dociton? Mikä lääke on kyseessä?

      • kenties

        beetasalpaaja?


      • Hac
        kenties kirjoitti:

        beetasalpaaja?

        Itse käytän kyseistä lääkettä todettuun rytmihäiriöön ja tätä ennen käytössä oli Interal Retard.

        Tämän lääkkeen vaihdon myötä jonkin ajan kuluttua itsellänikin on tullut todella kova väsymys.. melkeinpä kaikki mahdollinen on testattu ja kaiken pitäisi olla kunnossa. mutta silti jonkinlainen ahdistus ja huimaus jatkuvaa.. ollut nyt toista vuotta.. lääke ollut käytössä reilut 2 vuotta.. edellisen lääkkeen kanssa ei tälläisiä vaikutuksia ollut.


    • sukuperintö

      väsyttää, raajat kylmät ja verenpaineet todella alhaiset, huimausta ajoittain. lääkitys viitasaaren tappajageeniin cpvt. heikki swan kardiologi, tutki sukuja

    • Käytän samaa lääkettä ja ne aiheuttavat minulla myös oikein paljon väsymystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3499
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2919
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2059
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1816
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      268
      1320
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe