Labtec wireless optical mouse plus

???

kyseisen hiiren patterit käytän ladattavia paristoja 2500 mAh eivät kestä kun viikon.onko vika hiiressä vai paristoissa eivät ole paljon käytetyt.. vai onko labtecin ominaisuus...? kiitos vastauksista.

4

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että johtuu

laitteesta. Itselläni on tuliterä Labtecin 2,4 GHZ Optical Notebook Mouse. Pakkauksen mukaan paristot kestävät "normaalikulutuksessa" 2-3 kuukautta mutta olen minun kulutuksessani max 3 päivää!!! Ok, olen ehkä suurkuluttaja (abt 8 h / pv) mutta millään matematiikalla ne eivät silti kestäisi kuukauttakaan jos hiirtä käytetään ollenkaan.
      Kiinnostaisi tietää onko joku saanut kaupat peruttua moisen takia?

Toinen ongelma tämän kanssa on nämä kanavat - hiiressä on 16 channelia mutta kun kone hukkaa hiiren vähän väliä, on todella ärsyttävää joutua niitä kanavia hakemaan aina uudestaan. Liekö jotain vikaa USB:ssänikin kun se ei aina onnistu ollenkaan. Luulisi näin "hienon" (Ovh 60 €) hiiren edes hetken toimivan... Onko jollain samanlainen ja samaa vikaa?

• Mauno A.

ostin just tänään ko hiiren enkä saa sitä toimimaan lainkaan, mitä nyt välillä saattaa hieman osoitin värähtää?? Sitten taas Channel -napista kanavia, eikä mitään! Menee hermo tänä vehkeen kanssa... onko tähän löytynyt jo ratkaisua? Ajureitakaan ei tunnu löytyvän, vaan Mbnetissäkin on ainoastaan joku surkea yleispäteväohjelmisto.

• LV-1

Meillä on kyllä virtaa, mutta hiiri ei suostu toimimaan jos kytken päälle jonkin toisen usb-vehkeen. Pitäisi vissiin olla jokin oma ajuri mutta paketin mukana ei tullut ja labtecin sivuilta ei löydy mitään juuri tuosta hiirestä.
      Apua???

• Tietämätön????

Käytättekö niitä hiiren mukana tulleita akkuja vai jotain muita? Mulla ei ne mukana tulevat akut kestä kuin muutaman tunnin maksimissaan, eli pitääkö käydä ostamassa akkuparistot?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3073
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      41
      2694
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1513
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1261
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      1009
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      126
      922
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      829
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      673
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe