Ollaan järjestämässä polttareita. Tuleva morsian on raskaana ja ohjelmassa on hemmotteluhoitoja... Olisiko kellään ideoita, ehdotuksia aamupalan suhteen. Ollaan menossa yllättämään polttarisankari aamupäivällä ja tarkoitus olisi viedä mukana jotain aamupalaa...
Polttariaamupalaa...
5
1576
Vastaukset
- näin...
croisanteja, juustoja, leikkelettä, jugurttia, hedelmiä, mehuja.
Jos on vielä marja-aika, niin niitä sitten: mansikoita / mustikoita / vattuja tms
Ja kuohuviiniä; tipan uskaltaa morsiankin! :)- mun mielestä.
Toihan on ihan tylsä hotelliaamiainen.
- sitten
mun mielestä. kirjoitti:
Toihan on ihan tylsä hotelliaamiainen.
parempi vaihtoehto. Jos aikaisemman kirjoittajan ehdotus oli mielestäsi tylsä!
- näin...
jossakin polttareissa tästä oli tehty ohjelmanumero, kun morsian sauvakäveli hienostokahvilaan tuulipuvussaan ostamaan croisantit koko porukalle, aamiainen syötiin sitten yhden ystävän asunnossa lähellä kahvilaa.
Evästä pitää olla riittävästi, ohjelmaa on varmasti niin, että vasta myöhäinen lounas on seuraava hetki, kun ennätätte ruokailla ja nälkäisenä pyrkii väsymys ja kiukku herkästi pintaan.... :)
- kaasoke
Olen itse vastaavassa tilanteessa kanssasi ja meillä on tarkoitus tarjota morsiamelle jotain kevyttä ja raikasta, kuten patonkia erilaisin täytevaihtoehdoin sekä melonia, mansikoita, viinirypäleitä, ym. hedelmiä. Kylmä alkoholiton siideri tai tuoremehu käy hyvin aamujuomaksi, paitsi jos morsiamesi on kahvi-ihmisiä, on se asia erikseen :)
Miten muuten olette ajatelleet päivää viettää? Jos saisin ideoita kierrätettyä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408