Otin käyttöön Ubuntu 6.06 Dapperin. Päivitin järjestelmän automaattisella päivittäjällä ja asensin pari ohjelmaa (RSS readerin ja gtkpodin iPodia varten). Kun sammutin ja avasin Ubuntun, niin käynnistys jää kesken. Ei löytänyt jotain IP6v -satsia. Tämän jälkeen buutatessa "Loading hardware drivers" epäonnistuu. Kaikki skulasi ennen päivitystä ja buuttausta. Olisiko jollain neuvoja, ottaisin kiitollisesti vastaan?
Jos sillä on merkitystä, ajan Ubuntua virtuaaliympäristössä Parallelsilla Mac OS X:ssä.
ubuntu ei käynnisty päivitysten jälkeen
5
517
Vastaukset 5
- ihmisä tapaat
"Jos sillä on merkitystä, ajan Ubuntua virtuaaliympäristössä Parallelsilla Mac OS X:ssä."
Nojoo-o. lataa uudestaan se tai käytä jotain muuta jakelua. (miksi???)- joonahe
Kiitos vaan, todella paljon auttaa... Tiedän ettei Parallelsissa ole vikaa, tuhansilla hyybeneillä toimii kyseinen distro oikein nätisti. Kysyin nyt Ubuntusta, mikä auttaa tuohon tilanteeseen. Monta buuttausta skulasi oikein hyvin. Kyseinen virtualisointi skulaa ihan kuin perus-Pentium XP:llä, 98:lla, Red Hatilla jne. Vain Ubuntu tuolla kyseisellä jakelulla meni neljännellä buutilla jumiin.
- fct
Jos et ole aivan nyypiö Linuxin kanssa niin voit käynnistää vehkeen suoraan shelliin passittamalla boot loaderista kernelille init=/bin/sh ja yrittää selvitellä ongelmaasi shellin kautta.
- Anonyymi
Loistava avaus, huomaa välittömästi avaajan paneutuneen asiaansa huolella, ja osaa esittää sanottavansa mielenkiintoisesti ja asiantuntevasti.
- Anonyymi
Just joo, voe voe meijjän trollia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510