Hei te kaikki, jotka joskus olette lomailleet jossain päin Itävaltaa tai tiedätte jonkun tuttavanne harjoittavan jonkinlaista majoitustoimintaa kyseisessä maassa.
Nyt tarvitsisin teidän apuanne sillä minun ja kaverini olisi löydettävä harjoittelupaikka ensi kesäksi Itävallasta. Harjoittelupaikan tulisi olla jonkinlainen majoitusliike tai matkailuun liittyvä yritys ja mieluiten sellaiselta alueelta jossa käy paljon suomalaisia turisteja ja jossa puhuttaisiin puhdasta saksaa. Opiskelemme siis molemmat matkailua ammattikorkeassa.
Jos jollakulla on kokemuksia kyseisestä maasta ja siellä olevista majoitusliikkeistä olisin enemmän kuin iloinen jos kertoisit siitä/niistä minulle :)
terveisin: eleftheria
ITÄVALLAN HOTELLEISTA, GASTHAUSEISTA YMS. TARVITAAN TIETOA!!
ELEFTHERIA
2
754
Vastaukset
- teo
Aurinkomatkat vie suomalaisia Wienin lisäksi Sölliin, Zell am Seehen, Seefeldiin ja Mayrhofeniin kesäkautena. Löytyiskö heidän tarjoamistaan hotelleista?
Itävallassa puhutaan Itävallan saksaa, joka ääntämiseltään ja intonaatioltaan on varsin erilaista kuin saksan saksa. Sanastokin vähän poikkeaa. Kirjoitettu kieli on samanlaista kuin Saksassa. Aluksi saa totutella kuulemansa ymmärtämään, sitä hankalampaa mitä pienemmästä paikasta on kyse, eli kieli on murteellisempaa.
- Hienoa seutua muuten. teo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228