Kennel Junkertums

Tietääx kukaan

Onko ko. kennel enää hengissä, kun kotisivuja ei näy löytyvän?????

17

7107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghjklöpoiuyt

      Heille tuli muistaakseni yksi pentue viime vuonna, mutta tietääkseni Asko Viljanen on lopettanut kasvattamisen. Ainakin melkein kokonaan.

    • Mia M
      • se...

        asia taitaa olla.
        Mikko Viljanen kasvattaa sakemanneja äitinsä kennelnimellä. Ainakin viimeisimmän tietoni mukaan. Asko Viljasesta ei ole tietoa...


      • M.Viljanen
        se... kirjoitti:

        asia taitaa olla.
        Mikko Viljanen kasvattaa sakemanneja äitinsä kennelnimellä. Ainakin viimeisimmän tietoni mukaan. Asko Viljasesta ei ole tietoa...

        Askolla on muutamia pentueita ja todellakin kasvatan itse kennelnimellä von Mein-Heim.
        Askolla on tänä vuonna pari pentuetta ja hänen yhteystiedot saa vaikka minulta.
        Tarkistin juuri että Junkertum´s sivut eivät näköjään toimi, mutta numero löytyy ainakin www.koirakoulu.com:sta!

        Mikko Viljanen
        kennel von Mein-Heim


      • Moneys

        Lueskelin noita koirakoulun sivuja ja hämmästys oli kyllä suuri. Idea varmaankin ihan ok, mutta toi hinnoittelu saa kyllä ihon kananlihalle.
        Onkohan missään tietoa noiden kouluttajien omista koulutus/kilpailu taustoista?? Montako koiraa ja missä lajissa ja missä luokassa on viety läpi?? Aika olennaisia asioita, kun lähdetään ammattitaitoa hinnoittelemaan noin ylös. Kummankaan kouluttajan nimi ei mielestäni ole esiintynyt kovinkaan monesti palveluskoirakokeiden tuloksissa.....vai enkö vain ole pannut merkille....;-/


      • luke
        Moneys kirjoitti:

        Lueskelin noita koirakoulun sivuja ja hämmästys oli kyllä suuri. Idea varmaankin ihan ok, mutta toi hinnoittelu saa kyllä ihon kananlihalle.
        Onkohan missään tietoa noiden kouluttajien omista koulutus/kilpailu taustoista?? Montako koiraa ja missä lajissa ja missä luokassa on viety läpi?? Aika olennaisia asioita, kun lähdetään ammattitaitoa hinnoittelemaan noin ylös. Kummankaan kouluttajan nimi ei mielestäni ole esiintynyt kovinkaan monesti palveluskoirakokeiden tuloksissa.....vai enkö vain ole pannut merkille....;-/

        Saiskos linkkiä tuohon koirakoulun sivulle,kiitos.


      • Nou hätä
        luke kirjoitti:

        Saiskos linkkiä tuohon koirakoulun sivulle,kiitos.

        www.koirakoulu.com, kuten M.Viljanen kirjoitti.


      • ssman

        kokemusta ja taitoa ja tuntemusta erillaisista koirista taatusti Askolla on.Varmasti parempi valinta kuin yhden koiran kokemuksen omaavalla maalimiehellä,kaikkea kun ei kirjoista opi ja suppea katsanto kanta saattaa jättää määrätynlaiset koirat koulutuksen ulkopuolelle asenne vamman takia.

        Itse en tuollaisia summia maksaisi,mutta joillekkin raha ei ole ratkaiseva tekijä,kun jos esim.ei uskalla kentille mennä ujouden tai huonon kokemuksen vuoksi.Raha kun ei tunne kotimaata,ja sillä saa opetusta yksilöllisesti,kun ei omaa kaveripiiriä eikä kuulu mihinkään leiriin tai klaaniin.


      • Sutsut
        ssman kirjoitti:

        kokemusta ja taitoa ja tuntemusta erillaisista koirista taatusti Askolla on.Varmasti parempi valinta kuin yhden koiran kokemuksen omaavalla maalimiehellä,kaikkea kun ei kirjoista opi ja suppea katsanto kanta saattaa jättää määrätynlaiset koirat koulutuksen ulkopuolelle asenne vamman takia.

        Itse en tuollaisia summia maksaisi,mutta joillekkin raha ei ole ratkaiseva tekijä,kun jos esim.ei uskalla kentille mennä ujouden tai huonon kokemuksen vuoksi.Raha kun ei tunne kotimaata,ja sillä saa opetusta yksilöllisesti,kun ei omaa kaveripiiriä eikä kuulu mihinkään leiriin tai klaaniin.

        Kokemusta varmasti on...,mutta miksi missään ei näy koepuolen kokemuksista mitään mainintaa. Kuten mainitsit...kirjoista ei opi, mutta muutaman oman koiran kouluttaminen pennusta voittajaluokkaan saakka antaa jo pikkusen näkemystä asioihin. Ja tuohon aikaan, mitattuna vuosissa, pitäisi jokunen edes. kansallistenlajien koira löytyä. Näistä kokemuksista ei ko. kouluttajilta löydy mitään mainintaa. On mainintoja kyllä mitalleista ja ansiomerkeistä...ne saadaa muilla perusteilla.

        Taitaa kirjoittajalla olla aika suppea katsantokanta, kun maalimiehiin asiaa verrataan...,mutta kun otit esille niin mainittakoon, että ei tosiaan voi verrata toisiinsa, koska pätevöityäkseen maalimiesten tulee esittää taitonsa muiden koirien kouluttajana sekä oman koiran kouluttamisen kautta...pelkät puheet ei riitä.


      • Askofani

        Kävimme Askon tunneilla 4-5kk pentumme kanssa. Vaikka hinta olikin aika huikea, koimme saavamme vastinetta rahalle. Viikon jälkeen oli hyviä ohjeita tullut jo liuta, joita edelleen käytämme ja jotka ovat toimineet. Kävimme kaiken kaikkiaan varmaankin n. 10 tunnilla. Koirassa oli jo tuossa ajassa tapahtunut selvä muutos parempaan. Lisäksi itse olimme oppineet paljon kouluttamisesta.
        Tarkoitus olisi myöhemmin mennä taas uudelleen.

        Hän osaa hyvin ottaa huomioon erilaiset / eritasoiset koirat ja pystyy antamaan kaikille jotain. Suosittelen jokaista käymään vaikka vain muutamankin kerran hänen tunneilla. Asko todella osaa asiansa.


      • Koettu on
        Askofani kirjoitti:

        Kävimme Askon tunneilla 4-5kk pentumme kanssa. Vaikka hinta olikin aika huikea, koimme saavamme vastinetta rahalle. Viikon jälkeen oli hyviä ohjeita tullut jo liuta, joita edelleen käytämme ja jotka ovat toimineet. Kävimme kaiken kaikkiaan varmaankin n. 10 tunnilla. Koirassa oli jo tuossa ajassa tapahtunut selvä muutos parempaan. Lisäksi itse olimme oppineet paljon kouluttamisesta.
        Tarkoitus olisi myöhemmin mennä taas uudelleen.

        Hän osaa hyvin ottaa huomioon erilaiset / eritasoiset koirat ja pystyy antamaan kaikille jotain. Suosittelen jokaista käymään vaikka vain muutamankin kerran hänen tunneilla. Asko todella osaa asiansa.

        Asko ei ole ikinä, koskaan eikä missään kouluttanut itse yhtään ainutta koiraa. Hän on opetellut ulkoa ruotsalaisen Järverudin koiran koulutusta käsitteleviä kirjoja.

        Jos hän itse yritti joskus jotain koiraa kouluttaa, niin se oli sen koiran loppu. Totaalisti pilalla. Ei tarvi ihmetellä miksi ei tuloksiakaan löydy mistään.


      • kovinkaan
        Koettu on kirjoitti:

        Asko ei ole ikinä, koskaan eikä missään kouluttanut itse yhtään ainutta koiraa. Hän on opetellut ulkoa ruotsalaisen Järverudin koiran koulutusta käsitteleviä kirjoja.

        Jos hän itse yritti joskus jotain koiraa kouluttaa, niin se oli sen koiran loppu. Totaalisti pilalla. Ei tarvi ihmetellä miksi ei tuloksiakaan löydy mistään.

        tosissaan menisi kuuluttamaan hänen oppejaan kovinkaan suureen ääneen...
        Nimittäin: Näin muutamia vuosia sitten nimeltä mainitsemattomassa paikassa hänet yrittämässä BH-koetta ja voin kertoa- yrittämiseksi se myös jäi.
        Koira oli täysi matoalli, kulki ohjaajansa perässä n. 3m päässä ja oli erittäin apaattinen ja mitään sanomaton. Koko suoritus oli pelkkä vitsi. Siitä opin kuitenkin itse jotain- tee kaikki koulutustilanteet koirallesi niin mukaviksi kuin mahdolista ja jos on pakko rangaista jotenkin, niin palkkaa heti ja nopeasti oikeasta suorituksesta (siis olettaen, että koira hallitsee treenattavan tehtävän/ liikkeen).


      • askofani
        kovinkaan kirjoitti:

        tosissaan menisi kuuluttamaan hänen oppejaan kovinkaan suureen ääneen...
        Nimittäin: Näin muutamia vuosia sitten nimeltä mainitsemattomassa paikassa hänet yrittämässä BH-koetta ja voin kertoa- yrittämiseksi se myös jäi.
        Koira oli täysi matoalli, kulki ohjaajansa perässä n. 3m päässä ja oli erittäin apaattinen ja mitään sanomaton. Koko suoritus oli pelkkä vitsi. Siitä opin kuitenkin itse jotain- tee kaikki koulutustilanteet koirallesi niin mukaviksi kuin mahdolista ja jos on pakko rangaista jotenkin, niin palkkaa heti ja nopeasti oikeasta suorituksesta (siis olettaen, että koira hallitsee treenattavan tehtävän/ liikkeen).

        Niin kuin aiemmin sanoin, hänen oppinsa tehosivat ainakin meidän koiraan. Koiramme ei ole, eikä hänen opetuksistaan tullut miksikään "matoalliksi" vaan tekee iloisesti ja innolla mitä siltä pyydetään. Itse Askon omia kasvatteja tai hänen kokeitaan en ole nähnyt, mutta hänen tuntinsa ainakin olivat mielestäni hyviä.


      • täytyy olla
        Koettu on kirjoitti:

        Asko ei ole ikinä, koskaan eikä missään kouluttanut itse yhtään ainutta koiraa. Hän on opetellut ulkoa ruotsalaisen Järverudin koiran koulutusta käsitteleviä kirjoja.

        Jos hän itse yritti joskus jotain koiraa kouluttaa, niin se oli sen koiran loppu. Totaalisti pilalla. Ei tarvi ihmetellä miksi ei tuloksiakaan löydy mistään.

        koska koiratoimintakeskuksen sivuilla mainostetaan näin: "Kursseilla opettajana erittäin taitava, kaikenrotuisten koirien erinomaisena käsittelijänä ja
        tavoitteiden saavuttamisesta tunnettu koirakouluttaja Asko Viljanen". Jos kouluttamisen yhteydessä mainitaan saavutetut tavoitteet niin silloin kai niiden täytyy olla jotain muuta kuin yksi läpäisty käyttäytymiskoe!


      • Anonyymi
        M.Viljanen kirjoitti:

        Askolla on muutamia pentueita ja todellakin kasvatan itse kennelnimellä von Mein-Heim.
        Askolla on tänä vuonna pari pentuetta ja hänen yhteystiedot saa vaikka minulta.
        Tarkistin juuri että Junkertum´s sivut eivät näköjään toimi, mutta numero löytyy ainakin www.koirakoulu.com:sta!

        Mikko Viljanen
        kennel von Mein-Heim

        Hienoa ku n Mein Heim kennel toimii. Olen ollut Marjalla kenneltyttönä juurikin silloin kunAsko tuli Pöljään.🥰😍


    • mäxi

      Ja panettelijoitahan riittää. Ja kateellisia. ja hinta on vaan kallis jos ei oo rahaa.
      Jos ihmisellä on kymmenen omaa koiraa niin kyllä se joku saa ne monotooniset kokeet käydä. Yhdelle riittää kouluttamisessa riittävästi töitä.

    • jäniksenkäpälät

      Meitä on huijattu saksanpaimenkoiran pennun myynnissä muuan vuos sitte.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe