Poika osaa lukea hyvin jo itse, viimeksi lukenut kaikki Risto Räppääjät. Jotain kivaa ja vähän jännää kaivattaisiin, mutta Viisikot ja muut sellaiset klassikot ei kuitenkaan kiinnosta. Nimiä?
Pojalle 8v?
5
511
Vastaukset
- Pienempi sisko
Risto Räppääjän tapaisia sarjoja ovat mm.
Timo Parvela: Ella-kirjasarja
Erlend Loe: Kala ja Kurt-kirjat
Pilkey: Kapteeni Kalsari-kirjasarja
Tuula Kallioniemi: Rehurinteen ala-aste-kirjasarja
Ellei jännittäviä niin hauskoja ja hyväkielisiä ainakin. Itsekin salaa unohtuu lukemaan.
Myös esimerkiksi Dahlin, Sémpen, Mäen, Hotakaisen ja Nuotion lastenkirjat ovat hauskoja ja viihdyttäviä tuosta iästä eteenpäin. - Mimmi!
Jos poika pitää lohikäärmeistä, niin tässäpä on kiintoisa kirja: Dragonologia. Iso punainen kirja täynnä kiintoisaa tietoa lohikäärmeistä.
Ja vielä lisää lohikäärmekirjoja:
Pultti-sarja: Näin koulutat lohikäärmeesi, Hikotus Kauhistus Koljakala Kolmas pääosassa!- pumpuli59
Dragonologia onkin kotona, ahkerasti luettuna, näitä muita lähden siis metsästämään kirjastosta!
- Dragon Hunter
mistä löytäisin tuon Dragonologia kirjan ? olen kiinnostunut ja olisin kiitollinen jos osaisit kertoa
- Ollipolli
on lukenut kaikki Harri Potterit viime kesänä.
Kesäkuun alussa näytin hänelle 1-osaa ja siitä se lähti. On nyt aivan Potteri-fani. Helmikuussa täyttää 9 vuotta.
Nyt poika on kiinnostunut myös muista fantasia-kirjoista. David Eddingsin kirjat on hyviä. Niitä on lukenut nyt 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217870- 2322712
- 262601
- 1631979
- 1191835
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61626Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165