Moikka! Mikähän mun silmässä mahtaa olla, kun sitä sattuu, toisin sanoen, sitä sattuu kun räpytän. Silmä ei ole punainen, eikä turvonnut eikä se vuodakaan. Siitä ei tule rähmääkään. Kipu tuntuu silmäkulmassa, ei siinä mikä on nenänpuolella, vaan se toinen :) Voiko se olla esim. ärtynyt jostain? Kuulin että se voi johtua esim siitä kun käyttää samaa silmämeikinpoistoainetta. Sitä kuulemma pitäisi vaihtaa välillä. Voiko silmäkipu johtua esim. meikistä. Käytän h&m:n halpaa kajaalia..mutta luomiväriä vain kun menen juhlimaan. Voiko se siis johtua meikistä...kipu on nyt kolmatta pvää..Laseja mulla ei ole, eikä piilolinssejäkään. Onko jollakulla ollut samoja tuntemuksia, ja jos menitte lääkäriin siitä, niin mitä siellä sanottiin?
T:kohta lekuriin, jos ei kipu lakkaa..
silmä kipeä
ei kivaa
1
554
Vastaukset
- piilonäppy
voisikohan mahdollisesti johtua näärännäpystä, joka ei aina nouse kovin näkyväksi, mutta kuitenkin tuntuu pienenä kipuna, nimenomaan räpytellessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339