Musta magia

Surusilmä

Minulla oli eräs tosi hyvä ystävä, mutta hän teki kamalan teon ja nykyään on hirveä arvostelemaan/haukkumaan ja muita yms. Tekisi mieli tehdä joku kirous hänelle, mutta wiccan säännöt kieltävät sen. Onko kukaan kironnut koskaan tehnyt tai tehnyt mustaa magiaa? (Tiedän että wicca on onnellisuuden uskonto ja he eivät tee mustaa magiaa)

43

12832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristallikuu

      ...tuhonnut jotakin mutten ole varma mikä se oli... Se oli ulvova henki jonka olin saanut perääni mutta sen tuhoaminen oli pikemminkin itsepuolustusta enkä saanut siitä Kolminkertaisuuden Lain mukaista rangaistusta vaan pikemminkin helpotusta koska metsästä kuuluva ulvonta lakkasi.

    • Nathaira

      Musta magia btw ei tarkoita "pahan" tekemistä, magiasta on aika turha käyttää mitään värejä, samaa se kaikki on. Käsitys mustasta magiasta on tuollainen yleinen stereotypia.

      Miksi kirota kun voit saman tien sanoa päin naamaa, että alkaa käyttäytymään järkevämmin? Saa todennäköisesti parempaa tulostakin aikaan.
      Muutenkin tuon viestin perusteella et oikein tiedä mistä puhut etkä ole oikein vielä sisäistänyt tätä hommaa, joten pitäydy toistaiseksi näissä "normaaleissa" toimenpiteissä.

      • Surusilmä

        ..kun sille sanoo päin naamaa se vain jatkaa. Se on niin ärsyttävä ihminen kun olla ja voi.


      • Nathaira
        Surusilmä kirjoitti:

        ..kun sille sanoo päin naamaa se vain jatkaa. Se on niin ärsyttävä ihminen kun olla ja voi.

        Sitten pysyt poissa sen seurasta.


      • adduska

        te hälmötkö uskotte noihin mustan magian juttuihin??? tässä teille haaste: kirotkaa mut. EI taijja onnistua vai. annan toki kaikki tarvittavat tiedot. onks vapaa ehtosia


      • Kiroilija(ei wicca)
        adduska kirjoitti:

        te hälmötkö uskotte noihin mustan magian juttuihin??? tässä teille haaste: kirotkaa mut. EI taijja onnistua vai. annan toki kaikki tarvittavat tiedot. onks vapaa ehtosia

        Laita nimi ja osoite, puhelinnumeroineen ja kuva niin voin yrittää. ;)


      • Anonyymi
        adduska kirjoitti:

        te hälmötkö uskotte noihin mustan magian juttuihin??? tässä teille haaste: kirotkaa mut. EI taijja onnistua vai. annan toki kaikki tarvittavat tiedot. onks vapaa ehtosia

        Lähetä kuva tai koko nimi niin sun elämä on yhtä helvettiä


    • Surusilmä

      Joo unohtakaa tosta tuo eka juttu, eli kysyn nyt vain oletteko koskaan kironnut ketään?

      • Nathaira

        Tämä oli kai vain sattumaa, mutta aika jännä tapaus silti.
        Olin poikakaverini kanssa hieman juopottelemassa kylällä, ja sitten jossain vaiheessa tuli pientä tappelua, jossa jätkä sai hieman selkäänsä sekä parilta äijältä, että ämmältä. No ei siinä mitään että äijät tappelee, mutta naisten on raukkamaista mennä lyömään miestä (sillä tavalla kun ne löivät) kun tietävät ettei mies lyö takaisin. Minua suututti se aivan mielettömästi ja mielessäni toivoin niille vaikka mitä karua kohtaloa sun muuta. Seuraavana yönä sitten toisen ämmän koti paloi aivan korjauskelvottomaksi. Se oli tuhopoltto ja tekijäkin jo saatiin kiinni, mutta aika hyvään saumaan sattui ;)


      • AROSUSI-09
        Nathaira kirjoitti:

        Tämä oli kai vain sattumaa, mutta aika jännä tapaus silti.
        Olin poikakaverini kanssa hieman juopottelemassa kylällä, ja sitten jossain vaiheessa tuli pientä tappelua, jossa jätkä sai hieman selkäänsä sekä parilta äijältä, että ämmältä. No ei siinä mitään että äijät tappelee, mutta naisten on raukkamaista mennä lyömään miestä (sillä tavalla kun ne löivät) kun tietävät ettei mies lyö takaisin. Minua suututti se aivan mielettömästi ja mielessäni toivoin niille vaikka mitä karua kohtaloa sun muuta. Seuraavana yönä sitten toisen ämmän koti paloi aivan korjauskelvottomaksi. Se oli tuhopoltto ja tekijäkin jo saatiin kiinni, mutta aika hyvään saumaan sattui ;)

        Joskus rasittunut/kyrsiintynyt pahasti jostain ja toivottanut mielessäni hevonhelvettiin.Mitään fyysistä ei ole sinänsä tapahtunut,mutta huomannut miten ajatuksen kohde menee henkisesti sekaisin ja voimattomaksi mikä sitten heijastuu fyysiseenkin todellisuuteen.


      • Tanith
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Joskus rasittunut/kyrsiintynyt pahasti jostain ja toivottanut mielessäni hevonhelvettiin.Mitään fyysistä ei ole sinänsä tapahtunut,mutta huomannut miten ajatuksen kohde menee henkisesti sekaisin ja voimattomaksi mikä sitten heijastuu fyysiseenkin todellisuuteen.

        Nämä kaksi asiaa ovat tapahtunet monta vuotta sitten.
        Ensimmäisen sattuessa olin silmittömän raivostunut parhaan ystäväni kännisekoilun vuoksi.
        Toivon hetken mielessäni hänelle tapahtuvan jotain kamalaa. Seuraavaksi taksin ovi iski häntä päähän lujaa. Vein hänet kotiin ja katsoin että hän oli kunnossa ja tämän jälkeen podin pitkään huonoa omatuntoa vaikka koin tunteen järjenvasaiseksi.

        Toinen tapahtuma oli riita mieheni kanssa jolloin suutuspäissäni toivoin häneen sattuvan.
        Seuraavaksi hän käveli vessan ovea päin, ihan selvin päin. Tuloksena verta vuotava haava kulmakarvojen väliin, josta vieläkin arpi muistuttaa.
        Ja taas huono omatunto minulla.
        Tunteistani huolimatta olen sitä mieltä että tapahtumat olivat sattumia. Kyseessä ovat kaksi läheisintä ihmistäni joita en missään nimessä haluaisi oikeasti satuttaa.
        kommenteja?


      • AROSUSI-09
        Tanith kirjoitti:

        Nämä kaksi asiaa ovat tapahtunet monta vuotta sitten.
        Ensimmäisen sattuessa olin silmittömän raivostunut parhaan ystäväni kännisekoilun vuoksi.
        Toivon hetken mielessäni hänelle tapahtuvan jotain kamalaa. Seuraavaksi taksin ovi iski häntä päähän lujaa. Vein hänet kotiin ja katsoin että hän oli kunnossa ja tämän jälkeen podin pitkään huonoa omatuntoa vaikka koin tunteen järjenvasaiseksi.

        Toinen tapahtuma oli riita mieheni kanssa jolloin suutuspäissäni toivoin häneen sattuvan.
        Seuraavaksi hän käveli vessan ovea päin, ihan selvin päin. Tuloksena verta vuotava haava kulmakarvojen väliin, josta vieläkin arpi muistuttaa.
        Ja taas huono omatunto minulla.
        Tunteistani huolimatta olen sitä mieltä että tapahtumat olivat sattumia. Kyseessä ovat kaksi läheisintä ihmistäni joita en missään nimessä haluaisi oikeasti satuttaa.
        kommenteja?

        Tai sitten sulla on henkistä voimaa sen verran,että saat ihmiset alitajuisesti "rankaisemaan" itseään.Mieli hallitsee materiaa.


      • _Nocturnal_Hymn_
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Tai sitten sulla on henkistä voimaa sen verran,että saat ihmiset alitajuisesti "rankaisemaan" itseään.Mieli hallitsee materiaa.

        miten harjoittaa henkistä voimaa?
        miten tehdä tämä puhutt suojataika vai mikä olikaan ..


      • add
        _Nocturnal_Hymn_ kirjoitti:

        miten harjoittaa henkistä voimaa?
        miten tehdä tämä puhutt suojataika vai mikä olikaan ..

        tutustu alan kirjallisuuteen äläkä luota internetistä satuihin kommentteihin.


      • Chikane-chan
        add kirjoitti:

        tutustu alan kirjallisuuteen äläkä luota internetistä satuihin kommentteihin.

        Rakastan kaikenlaista magiaan (erityisesti mustaan magiaan) ja muuhunkin yliluonnolliseen liittyvää, ja toivoisin hartaasti osaavani mustaa magiaa! En vain löydä aiheeseen liittyviä kirjoja, kun etsin, löydän vain lasten kirjoja, joissa ei ole juuri mitään olennaista. Mietin vain, tietäisikö kukaan mitään hyvää kirjaa aiheeseen liittyen? Myös voodoo kiinnostaa, mutten ole löytänyt yhtikäs mitään...


      • Voodoohoodoodoll
        Chikane-chan kirjoitti:

        Rakastan kaikenlaista magiaan (erityisesti mustaan magiaan) ja muuhunkin yliluonnolliseen liittyvää, ja toivoisin hartaasti osaavani mustaa magiaa! En vain löydä aiheeseen liittyviä kirjoja, kun etsin, löydän vain lasten kirjoja, joissa ei ole juuri mitään olennaista. Mietin vain, tietäisikö kukaan mitään hyvää kirjaa aiheeseen liittyen? Myös voodoo kiinnostaa, mutten ole löytänyt yhtikäs mitään...

        Sinulla on täysin väärä käsitys voodoosta. Liika katsonut elokuvia? Tutki paremmin ja tiedät, ettei voodoo ole sitä mitä luulet sen olevan.
        Jotain kunnioitusta uskontoja ja jumalia kohtaa. Orishat eivät ole sinun oikkujasi tekemään.


      • Wood u
        Chikane-chan kirjoitti:

        Rakastan kaikenlaista magiaan (erityisesti mustaan magiaan) ja muuhunkin yliluonnolliseen liittyvää, ja toivoisin hartaasti osaavani mustaa magiaa! En vain löydä aiheeseen liittyviä kirjoja, kun etsin, löydän vain lasten kirjoja, joissa ei ole juuri mitään olennaista. Mietin vain, tietäisikö kukaan mitään hyvää kirjaa aiheeseen liittyen? Myös voodoo kiinnostaa, mutten ole löytänyt yhtikäs mitään...

        Serpent and the Rainbow.


      • Chikane-chan kirjoitti:

        Rakastan kaikenlaista magiaan (erityisesti mustaan magiaan) ja muuhunkin yliluonnolliseen liittyvää, ja toivoisin hartaasti osaavani mustaa magiaa! En vain löydä aiheeseen liittyviä kirjoja, kun etsin, löydän vain lasten kirjoja, joissa ei ole juuri mitään olennaista. Mietin vain, tietäisikö kukaan mitään hyvää kirjaa aiheeseen liittyen? Myös voodoo kiinnostaa, mutten ole löytänyt yhtikäs mitään...

        En halua että kukaan harrastaisi mustaa magiaa, mutta... Jos nuo asiat voisit lukea mooseksen kuudes ja seitsemäs kirja. Siellä siitä puhutaan. On myös paljon grimoireja jotka kertovat demoneista, heidän voimista ja siitä miten niitä kontrolloidaan.


      • pöhh
        Tanith kirjoitti:

        Nämä kaksi asiaa ovat tapahtunet monta vuotta sitten.
        Ensimmäisen sattuessa olin silmittömän raivostunut parhaan ystäväni kännisekoilun vuoksi.
        Toivon hetken mielessäni hänelle tapahtuvan jotain kamalaa. Seuraavaksi taksin ovi iski häntä päähän lujaa. Vein hänet kotiin ja katsoin että hän oli kunnossa ja tämän jälkeen podin pitkään huonoa omatuntoa vaikka koin tunteen järjenvasaiseksi.

        Toinen tapahtuma oli riita mieheni kanssa jolloin suutuspäissäni toivoin häneen sattuvan.
        Seuraavaksi hän käveli vessan ovea päin, ihan selvin päin. Tuloksena verta vuotava haava kulmakarvojen väliin, josta vieläkin arpi muistuttaa.
        Ja taas huono omatunto minulla.
        Tunteistani huolimatta olen sitä mieltä että tapahtumat olivat sattumia. Kyseessä ovat kaksi läheisintä ihmistäni joita en missään nimessä haluaisi oikeasti satuttaa.
        kommenteja?

        Sitä sanotaan karmean laiksi.


      • pöhh
        pöhh kirjoitti:

        Sitä sanotaan karmean laiksi.

        Anteeksi, karman


      • taneko
        Chikane-chan kirjoitti:

        Rakastan kaikenlaista magiaan (erityisesti mustaan magiaan) ja muuhunkin yliluonnolliseen liittyvää, ja toivoisin hartaasti osaavani mustaa magiaa! En vain löydä aiheeseen liittyviä kirjoja, kun etsin, löydän vain lasten kirjoja, joissa ei ole juuri mitään olennaista. Mietin vain, tietäisikö kukaan mitään hyvää kirjaa aiheeseen liittyen? Myös voodoo kiinnostaa, mutten ole löytänyt yhtikäs mitään...

        Heitä pois kaikki iljetys. Silä sinä et tee mitään. Magia vain vie sinut syvemmälle kuiluun, joissa on ihmisvahvuus käytettävänä pahuuteen. Ihmisvahvuudella tarkoitan ihmisen tahtoa, sitä pientä tahdon voimaa, joka meille on suotu. Älä koskaan lähde mustaan magiaan, äläkä mihinkään magiaan, sillä ne ovat pirun huijausta sinua vastaan.


      • Anonyymi
        _Nocturnal_Hymn_ kirjoitti:

        miten harjoittaa henkistä voimaa?
        miten tehdä tämä puhutt suojataika vai mikä olikaan ..

        Helposti sitä voi hairjottaa kunhan vaan tekee suoja taika menee niin no mene Googleen otasielta rituaalit ja loitsut niin sieltä opit😉


    • luminara

      Itse en ole tehnyt ns. mustan magian taikoja, mutta jos koet että ystäväsi pahat teot satuttavat sinua niin voit tehdä suojataian itsellesi... se on kuitenkin tietyllä tavalla myönteistä taikaa, eikä siksi omasta mielestäni pitaisi tuoda kolminkertaista pahaakaan...

    • Lainsuojaton

      kaikki mikä liittyy jotenkin alakulttureihin, uskontoihin, mytologioihin ja muihin asiohin joista ei tiedetä tai pidetä ns, "turvallisena", niin niistä ei ole tarkkaa tietoa. Juuri sen takia tällaisia asioita kutsutaan syystäkin Salatieteiksi tai rajatiedoksi, joihin muunmuassa Wiccalaisuus luokitellaan.

      Kaikkin uskontoihin kuuluu kaksi puolta ( vähintään ) se koostuu sellaisita elementeistä jotka kyseen alaistavat nykyihmisen maalimankuva ja tieto-taidon,JOTEN jos joku on oikein tai väärin niin se luokitellaan opitun aukkuriteetin mukaan, eikä sen mitä kyseinen uskonto kertoo, ja vaikka uskonto sallisi jokin asian niin silti käsittelemme (valitettavasti) kaiken ympäritömme mukaan..... kuitenkin pointtini on: MUSTA MAGIA KUULUU WICCALAISUUTEEN ja jossain muodossa kaikkiin uskontoihin. by; fraud

    • petfe

      miten voi käyttää mustaa magiaa? siis...pitääkö eka tehdä jonkinlainen rituaali?

    • benzekri

      osta mun kirjä, niin tiedät kaikkia, sen on englantin kielinen.
      www.fedbythedamned.com

    • mieti

      Jos sinun tekee mieli kirota ja se on eettisesti mielestäsi oikein, etkä tee sitä vain koska wicca kieltää sen, sinuna vaihtaisin johonkin vasemmankäden polun uskontoon joka sallii kiroukset.

    • Onpas...

      Heppoinen peruste kiroamiseen.

    • msu

      helposti minä tiedän kaiken mustasta magiasta ;)

    • Myönnetään, olen tosi wicca ja olen tehnyt kirouksen vastoin kolmilakia.Tein sysi pahan Sitruuna&Nuppineulat-kirouksen mutta en ollut järissäni silloin.

      • akutiaatio

    • masakoo

      Kaikki magiikka on lähtöisin demoneista, sillä värillä ei ole väliä. Kristityistäkin valtaosa teeskentelee hyvyyttä ja tekee mitä sattuu kun kukaan ei tiedä. Samoin wicca on ihan yhtä täynnä pahuutta kuin kaikki muutkin satanistit. Sinänsä hyvä että satanismissa myönnetään ihmisen pahuus ja se että himoitsemme aina pahaa. Mutta se ei vielä pelasta demoneiden kohtalolta eli ikuiselta helvetin tulelta.

      • pallihiki.tuu.poijes

        Mene nyt muuanne kiusaamasta kivoja wiccoja!


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa ainoastaan musta magia on pahasta jonka demonit ovat luoneet harmaa magia ontaas valkoista sekä mustaa että otat hyvän tunteen joltain toiselta itsellesi


    • Käykönäin

      Demonit ovat ajatusolentoja,jotka ympäröivät ihmisenmielen.Pistäkää
      ne ajatusolennot kuriin,tehän isäntiä olette.Vai käykö kuin entiselle pikkupojalle,
      jota kiellettiin kiroomasta.Poika sanoi;vaikka minä kuinka vastaan harrasin,se tuli vaan.

    • Anonyymi

      Minulla on vastaus olen käyttänyt mustaa magiaa sekä kironnut ihmisen nykyinen ihminen on pyörätuolissa yleensä jos käyttää mustaa magiaa niin se tulee jollain tavalla takaisin käytän edelleen mustaa magiaa sekä kirouksia olen pahoillani mutta mua ei kiinnosta mitä muut sanoo tai mitä ei saa tehdä😈

      • Anonyymi

        Mistä löydän joku autoa minua minulla on tehty musta magia kokko ajan sairas en nukkua kuka tiedä joku auta tai tunne Suomessa tyhjentää sitä kiitos.


    • Anonyymi

      Mustaa makiaa ei yleensä "tehdä". Sitä ostetaan R-kioskilta.

    • Anonyymi

      Usko Jeesukseen tuo ainostaan onnellisuuden Jeesus meni ristille meidän jokaisen ihmisen tähden kantoi kaikki synnit ristin puulla ja hänen haavojensa kautta meillä on ijäkaikkinen elämä kun otamme Jeesuksen henkilökohtaisena vastaan sydämemme kaikki nämä maagiset asijat ovat pimeydestä . Jeesus on tie totuus elämä joka tämän lukee saakoon Jeesuksen pyhä henki koskettaa niin että ymmärrys avautuu

      • Anonyymi

        Usko anukseen tuo ainostaan huorallisuuden perse meni pisille meidän jokaisen inhimillisen lähteen kantoi kaikki myynnit viskin kuulla ja hänen haavojensa kautta meillä on isä-vakinainen lama kun otamme anuksen henkilökohtaisena vastaan sydämemme kaikki nämä traakiset astiat ovat pituudesta . Persus on tie totuus jämä joka tämän lukee saakoon suolellisen pyhä renki paskattaa niin että reikiys avautuu


    • Anonyymi

      Jätä Wicca, etsi Jumalan Sanaa, niin löydät Pyhän Hengen. Äläkä usko juttuihin, jotka eivät kuulu Jumalalle. Te kuulutte kaikki Jumalalle, jos sinä elät väärin ja harrastat noituutta ja uskot kirouksiin ja magiaan. Jumala ei anna sinulle armoa, sillä me jätämme kohta Suomelle sanan ja koko maailmalle maan ääriin, jota ei ole ihmiset aikaisemmin kuullut. Äläkä huoli annamme sinulle anteeksi sen, ettet ymmärtänyt ajoissa etsiä Pyhää Henkeä. Äläkä kiroa ketään Jumalan luomaa itsesikaltaista. Kääntykää ja tehkää sovinto toistenne kanssa ja Suomelta odotetaan kääntymystä Pyhän Hengen puoleen.. Bona Fida, Angelus Dei.

      • Anonyymi

        Ketkä me annamme anteeksi? Sul ei oo valtuuksia armahtaa yhtää ketää tekopyhä kaaappihinari


      • Anonyymi

        MikäliJumala on olemassa hän onitsekäs ja kuvittelee varmaan että vain hän saa osata yliluonnollisia juttuja. Me muut olemme vain pieniä torakoita joiden mukamas pitää tyytyä osaansa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe