Sanokaapa te, jotka olette kultahäitä jo viettäneet, että kuinka juhlaa vietetään!
Pitäisi suunnitella vanhemmille kultahäät, kutsua ehkä vieraita ja miettiä tarjoilu. Mitä kokemuksia on?
Halutaanko sellaisia viettää, ja voidaanko järjestää yllätystilaisuus?
Minun vanhempani ovat terveitä, reippaasti yli 70-vuotiaita, mutta en usko, että heillä on itsellään mahdollisuutta järjestää hippaloita pienillä eläkkeillään.
Kultahäät
4
8325
Vastaukset
- fiiuliN
Kuinka sattuikaan käymään meillä niin, ettemme muistaneet koko juttua.
Kerran on tullut häät vietettyä nuoruuden huumassa, viidenkymmenenvuoden kuluttua oli huuma jo paremmalla puolella joten koko "juhlapäivä" meni ohitse huomaamatta.- ritul
MEILÄ ON HEINÄKUUSSA ULTAHÄÄT. oLEMME MIETTINEET MITEN SITÄ JUHLISTETAAN. tÄYTÄMME MOLEMMAT VUODEN SISÄLLÄ MYÖS 70V JA TYTTÄREMME 50V. OLISI MUKAVA VÄHÄN JUHLIA, ONGELMA ON VAIN SIINÄ, MEILLÄ ON KAIKKIA, EI MAHDU MITÄÄN TAVARAA ASUNTOOMME, KOSKA OLEMME MYYNEET ISOT ASUNTOMME JA ASUMME 80 NELIÖN RIVARISSA, PALJON PITIMUUTON AIKANA 2V SITTEN HÄVITTÄÄ. tUTTAVAT EIVÄT VARMASTI TULE ILMAN PAKETTIA, MITÄ TEHDÄÄN, LAITAMMEKO "POSSUN" PORTAILLE?
- tytär 50
ritul kirjoitti:
MEILÄ ON HEINÄKUUSSA ULTAHÄÄT. oLEMME MIETTINEET MITEN SITÄ JUHLISTETAAN. tÄYTÄMME MOLEMMAT VUODEN SISÄLLÄ MYÖS 70V JA TYTTÄREMME 50V. OLISI MUKAVA VÄHÄN JUHLIA, ONGELMA ON VAIN SIINÄ, MEILLÄ ON KAIKKIA, EI MAHDU MITÄÄN TAVARAA ASUNTOOMME, KOSKA OLEMME MYYNEET ISOT ASUNTOMME JA ASUMME 80 NELIÖN RIVARISSA, PALJON PITIMUUTON AIKANA 2V SITTEN HÄVITTÄÄ. tUTTAVAT EIVÄT VARMASTI TULE ILMAN PAKETTIA, MITÄ TEHDÄÄN, LAITAMMEKO "POSSUN" PORTAILLE?
Vanhemmillani on kultahäät parin viikon päästä. Sovittiin jo talvella, että me lapset järjestämme ne. Kutsuimme vieraat ja hoidamme tarjoilun ja ohjelman. Vanha väki saa nauttia eikä tarvi miettiä lahjoja.
- mummo ja pappa
kumpa lapset ymmärtäisivät ettei tavara ole enää tässä iässä tärkeää.Tärkeää on yhdessä oleminen ja lämmin henkinen tapaaminen.Meillä on kultahääpäivä kahden kuukauden kuluttua ja olemme miettineet juhlia.Yhtenä mahdollisuutena on sellainen ,että varaamme kivan juhlapaikan ja lapset perheineen maksavat itse omat ruokansa .Lahjoja ei saa tuoda,sillä emme tarvitse yhtään tavaraa lisää.Ainoastaan lasten perheiden valokuvat olisivat tervetulleita,sillä näin digikameroiden aikaan valokuvat ovat koneilla eikä nähtävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295654Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144264Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522901Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3191472Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151