Mistä löytyisi suomenkieliset ohjeet panasonic lumix dmc-fz7:aan? Netistä? Voiko jostain tilata? Olisiko jollain ylimääräisiä?
Suomenkielinen käyttöohje Panasonic Lumix fz7:aan?
8
2707
Vastaukset
- suomenkielinen
100 sivua täyttä asiaa panasta a4:lle painettuna muttei yhtää ylimääräistä.voishan tuota kopioida mutta se maksaa.. tietenki jos hinnasta sovitaan. Minä ainakin maksaisin 20 eukkoo suomalaisista ohjeista on se fz7 niin hyvä kamera.
- jokke
Voisin olla kiinnostunut maksamaan vaivanpalkkaa DMC-Z7 kameran käyttöohjeen kopiosta...täytyy vain sopiva maksusta & luotettavasta toimitustavasta...netissä kun liikkuu kaikkea väkeä.
Itse pyöritän pientä atk-liiketta & olen alan ammattilainen, joten en innostu huiputtajista.
Mailaile jos asia kiinnostaa.
Terv,
JD - jukkajii
Yhdet käyttöohjeet tarvitaan. P 040 5901704
- larido
Eikö tosiaan kukaan ole skannannut kyseistä käyttöohjetta, jos sellainen kerran on tehty.
Nykyäänhän löytyy useista paikoista jo esim skannaavia kopiokoneita, jotka heittävät kopion suoraan pdf:ksi.
Tekninen englanti valokuvaustermein ei aina heti aukea.
Minä voisin skannata sellaisen 5 minuutissa, jos joku kantaisi Hesan keskustaan suomenkielisen käyttöohjeen.
Laitettaisiin kaikille jakoon saman tien. Merkillistä pihtailua tämä on myyjäpuolelta! - Scannata?
larido kirjoitti:
Eikö tosiaan kukaan ole skannannut kyseistä käyttöohjetta, jos sellainen kerran on tehty.
Nykyäänhän löytyy useista paikoista jo esim skannaavia kopiokoneita, jotka heittävät kopion suoraan pdf:ksi.
Tekninen englanti valokuvaustermein ei aina heti aukea.
Minä voisin skannata sellaisen 5 minuutissa, jos joku kantaisi Hesan keskustaan suomenkielisen käyttöohjeen.
Laitettaisiin kaikille jakoon saman tien. Merkillistä pihtailua tämä on myyjäpuolelta!100 sivua, aikaa kuluu n. 2h, muste n. 20€, paperi n. 1€, siittä vaan scannaamaan.
- tuolta
Panasonicin sivuilta pitäisi ohjeet löytyä ainkin englanniksi
http://www.panasonic.co.uk/customer-support/download-centre.asp
Ja suomeksi asiaa voisi kysyä vaikka tuolta
http://www.panasonic.fi/index.asp?id=48C94B8D24044FD48EA92F87D7A6C062 - tumpelo
kaipaan lumix dmz-fz5 kameran suomenkielistä käyttö ohjetta:
tässä toimii vain sc 512 mb kortti:kaikilla muilla korteilla(muistikortti virhe)- panaso
Ostin ko kameran vuosia sitten ilman käyttöojetta suomeksi. Jostain netistä sen löysin - katselen löytäisinkö vielä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755