Miksi kaikki jankkaa Daniel Radcliffea ja Tom Feltonia? Eikö kukaan välitä RUPERT GRINTISTÄ? Se se ihana on...
Ihana?
13
311
Vastaukset
- Amie
Kyllähän me Rupertista pidetään. Ainakin minä pidän, mutta Tomista hiukan enemmän.
- Päärynä
Kaikki tykkää mistä tykkää... Kyl musta Dan on ihana mut on Ruper kans! Sil oli hyvät "jutut" siin leffas ku ne meni sinne Hämäkäkin luo =D
Rubert on hassu ja söpö! ;D
- *
www kirjoitti:
Eihän me pikku-Rupertia unhoiteta...
Eikä Oliveria.
Ja... James? Sori, en muista nyt niitä nimiä.
Siis I mean kaksoset...
*weeh*
~ * - Hermione Potter
Mun mielestä Dan on aivan ihana! Pidän myös Rupertista! En pidä heistä siksi että he ovat kuuluisia, tai rikkaita!EHEI! Minä rakastan heitä,koska he ovat hauskoja,ilosia,(pälpättää ainakin tunnin!) ... ja tosi,tosi,tosi,tosi,tosi,tosi,tosi,tosi... SÖPÖJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tomista en juurikaan välitä. Tiesittekö muuten, että Felton EI OLE LUKENUT YHTÄKÄÄN HARRY POTTER-KIRJAA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - <3
Hermione Potter kirjoitti:
Mun mielestä Dan on aivan ihana! Pidän myös Rupertista! En pidä heistä siksi että he ovat kuuluisia, tai rikkaita!EHEI! Minä rakastan heitä,koska he ovat hauskoja,ilosia,(pälpättää ainakin tunnin!) ... ja tosi,tosi,tosi,tosi,tosi,tosi,tosi,tosi... SÖPÖJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tomista en juurikaan välitä. Tiesittekö muuten, että Felton EI OLE LUKENUT YHTÄKÄÄN HARRY POTTER-KIRJAA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tiesin...
- <3
www kirjoitti:
Totta puhut! Rupert on hassu, söpö ja mukava... Niillä taitaa olla kivaa Danielin kaa? Kattelee kaikkia kuvia netissä ja niin...
- Smile!
kuka on rupert grintti
- Winky
...Ronin näyttelijä
- <3
Herranlettas... Rupert G. on tietty Ronin näyttelijä! Murmur...
- Onsku
Rubert rulez siis se on aivan IIIIIIHAAAAAANAAAAAAAA!!!!!! Mut silti ehkä Dan vie mun sydämen!!! SE ON NIIN IIIIIIHAAAAAANAAAAAAAAAAA!!!!!! I LOVE DAN MORE THAN LIFE!!!AND I LOVE RUBERT TOO!!!!!
- <3
Niin, siis se on Rupert kovalla peellä... Ärsyttää, kun kaikki kirjottaa sen nimen väärin... Okei, okei, ei ole teidän vika, mutta sanoin vaan...
- Anonyymi
Rakastan rupertin naurua
Mul ei oo mitää lempi näyttelijää mut hahmoista Harry on täyttä kultaa😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279