Minkä arvonen kk-setti (kirjoitus pöytä) Mahtaa olla
sillä vaihtaisin sillaisen pläsiin saisinko tietää että monta pläsää semmonen maksaa??
Kk setistä kysymys!
8
455
Vastaukset
- L337 H0TT1Z MUZZUKK4
Hmph, siitä itse pyydän (HUOM. Mjoon leet, ja kun tarvitsen pläsiä, myyn halvalla..) 3 pun. pläsää.
Normaalisti, ne, ketkä ovat tarkkoja arvoista, tarjoavat 4-6 pun. pläsää.
Muun väriset pläsät ovat niin vihattuja, että niillähän ei mitään tee.
SUOMENNS:
5 punaista pläsää kehtaat pyytää, ja saat hyvällä tuurilla kaupaksi. - L337
Heitä vessanpönttöön, ei sellaisella mitään tee.
Polta vaikka siitä se pöytä, ja tee siitä kirjoitus-kone, jolla sitten jo saakin pari lewaa..
Kirjoituskone-setti on ihan täysiqaqqa. Kauppaa se jollekin itseäsi nuubimmalle ja väitä että sen arvo on 100 pläsää... - bejbe3
sellaset on niin vanhanajkasii hej ihq daa, kuka sellasii nyt jaqsaa kattella?!! niis ei oo itää sexyy. niiq oox vähä noob.
- Hubu..
Siks vaihanki sen koska se on Kamalaa krääsää..
Vaihan sen jollekkin Huonolle ukolle ja sanon et sen arvo on jottai 50 pläsää :PPPP - sain
Hubu.. kirjoitti:
Siks vaihanki sen koska se on Kamalaa krääsää..
Vaihan sen jollekkin Huonolle ukolle ja sanon et sen arvo on jottai 50 pläsää :PPPPsiitä 12pläsää mutta yleensä kaikki antaa 2,3tai jopa 4 se ei oo kovinkaan arvokas
- Poronen
Runkkasin sitä pöytää mun äidin kanssa dildolla ja siitä päydästä irtos k-kone!
JEE! OSAAN IRROTTAA KK-SETISTÄ K-KONEEN IRTI!
painaa vaan f5 ja alt ja f4
- Aipa
Nii Mulki on se se on täys P***A se Myy Se jollekki Noobille 100 pläsäl Tai sit leval tai Yks Habbolainen sano Ku kysyin Kumpi On arvokkaampi Kk-setti vai same-sohva Se vastas Kk-setti koska siks se sano niin koska se on hc-kamojen vika kama vähän se oli noob!
- soldier112
noh jos oisit OIKEEN tarkka pyytäsit siitä yli 8 pläsää! arvo on 9pläsää ja voit mennä kk setin kaa kerisvaihtolaanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584