Ilman kaasoa

mihin kimppu?

Minulla ei ole tulevissa häissäni kaasoa eikä tulevalla puolisollani bestmania. Päätimme näin kun on pienet häät ja kirkossakin vieraita vain vajaa 20 hlöä.

Elikkäs, kun isäni saattaa minut puoleen väliin ja sulhanen on vastassa, niin mihin laitan hääkimppuni? Kuka sen ottaa kun ei ole kaasoa? Voiko sen kanssa mennä alttarille asti, ja laittaa siellä johonkin, vai mihin sen pusken? :) Annanko äidilleni sen penkkiin ennen kuin menemme alttarille vai annanko sen isälle jo siinä vaiheessa kun hän minut sinne puoleen väliin käytävää saattaa.. Ihmeellisiä asioita sitä ihminen miettiikin, mutta kun se niin vaivaa mieltä.

Kiitos asiallisista vastauksista! :)

7

1372

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyppysissäsi

Pidä kädessäsi koko ajan. Jos et nyt vallan mitään jättipuskaa ole suunnitellut, niin kyllä sitä sen verran kannattelee yhdellä kädellä, että voi toisella ottaa vastaan / pujottaa sulholle sormuksen. Harjoittele vaikka sopivan kokoisella saunavihdalla!

• Luulisin

Muistaisin joskus jostain lukeneeni, että jos ei ole kaasoa, niin alttarilla (siellä aitauksen sisäpuolella?) voi olla joku pöytä tai mikälie taso, jolle kimpun voi laskea vihkimisen ajaksi. En kyllä ole ihan varma.

• asti..

Kimpun kanssa mennään joka tapauksessa alttarille asti, vaikka kaaso olisikin.
      Pyydä suntiolta, että järjestää sinne jonkin paikan, mihin voit kimppusi laskea; ehkä vaasin tyhjänä odottamaan tms? Soita hänelle ja sovi asiasta!
      Toinen vaihtoehto on, että sovit jonkun etupenkin istujan kanssa, että tulee kimpun sinulta hakemaan ja tuo sen sitten takaisin. Olen nähnyt häitä, joissa kaaso ja bestaman eivät seiso alttarilla toimituksen aikana, vaikka ovatkin paikalla, vaan istuvat penkeissä hekin. Näin se silloinkin toimii!

• PUSKAmorsian

Minä annoin kukkani isille :) Ei tarvinnut asetella alttarille sitä sitten, minun onnellani se olisi löytynyt papin jalkain juuresta :D Että isille voit sen kimpun antaa... On se vähän hassuakin jos kimppu pötköttää alttarilla.......

• riittää

Soita suntiolle, se on enneki ratkonu tällasia ongelmia, omassa kirkossaan!
        Koristeluasioissa yms sun tarttee muitenkin kääntyä hänen puoleensa.

• Rouva06

Mä pidin kimppua koko vihkimisen ajan kädessä ja ei tuottanut ongelmia.

• alkup.kirj.

Tulipas sitten mieleen, että onhan niitä sellaisia kimppuja jotka tulee ranteeseen, ranneke tyyppinen siis. Ei oteta pois lainkaan.

Kimpun kanssa on aika vaikeaa (luulisin) laittaa sulhaselle sormusta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1119
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      196
      807
    3. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      40
      735
    4. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      208
      710
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      178
      688
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      101
      646
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      40
      624
    8. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      53
      589
    9. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      49
      548
    10. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      528
    Aihe