LANGKAWI

Aurinko

Voisiko joku hieman kertoa kyseisestä saaresta ja jostain hotellista tietoa?Ja kauanko lento KL:stä kestää paikan päälle?Paikan päällä olis tarkoitus nauttia toisten seurasta, aurinkoa, ehkä hiukka snorklailua ja illalla olis kiva välillä vähän bilettääkin.Minne päin saarta ja hotellin nimiä tulemaan jos tiedossa.Lennot on jo KL:ään.Ja onko kokemuksen arvoinen?Thaimaa ym nähty jo.Kiitos vastauksista

4

1834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timo__

millos oot lähössä? :)

• aurinko

ensi kuun lopussa olis tarkoitus mennä tai syyskuun alussa viimeistään.

• tietoa

täältä. Eli bilettää kannattaa KL:ssä, koska Langawilla ei paljon biletetä.
      Lento noin tunti.
      Vesi sameeta itse saarella, mutta kirkkaitakin vesiä löytyy lähistöltä.
      Kiva saari kerta käynnille, ei ehkä toistakertaa enää, oltiin 10 pv:ää

• kivaa oli

Oltii Langkawilla helmikuussa Tengah-beachilla. Käsittääkseni tämä on yksi yleisimmistä matkailualuesita, josta löytyy kaikki palvelut. Itse olimme hotellissa nimeltä The lanai. Se on muutaman tähden hotelli aivan rannassa. Hieman kulhatanut, mutta viihdyttiin kuitenkin oikein mainiosti.

Tengahina Alueella riittää hotelleita ja ravintoloita. Mutta tosiaan mitään biletyspaikkoja ei taida oikein koko saarelta löytää. Iltaelämä keskittyy siihen, että käydään syömässä ja ottamassa siinä sivussa pari drinkkiä. Ainakaan itse en nähnyt yhtään diksoa tmv.

Tosiaan snorklailu ei ollut mahdollista ainakaan "meidän kylällä". Vesi on sameaa suuren vuorovesivaihtelun vuoksi. Me teimme päivän retken ns. paratiisisaarelle, jossa sitten olikin hyvät mahdollisuudet snorklaukseen. Retkelle lähdetään Kuahin kaupungista ja veneellä matka sinne kesti n. tunnin. Erilaiset matkanjärjestäjät paikan päällä järjestävät näitä matkoja ja kuljetuksen hotellilta Kuahin satamaan. Mahdollisuus sukellukseen on myös tuolla saarella. Mieheni teki siellä kaksi sukellusta. Näkyvyys sukeltaessa ei ollut niin hyvä kuin esim. Thaimaassa.

Aurinko porptti meidän loman aikana pilvettömältä taivaalta ja siitä tosiaan saa nauttia hiki otsassa! Itse olen käynyt myös Thaimaassa ja olen pitänyt kummastakin paikasta. Langkawi on paljon rauhallisempi paikka kuin Thaimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7505
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40