LANGKAWI

Aurinko

Voisiko joku hieman kertoa kyseisestä saaresta ja jostain hotellista tietoa?Ja kauanko lento KL:stä kestää paikan päälle?Paikan päällä olis tarkoitus nauttia toisten seurasta, aurinkoa, ehkä hiukka snorklailua ja illalla olis kiva välillä vähän bilettääkin.Minne päin saarta ja hotellin nimiä tulemaan jos tiedossa.Lennot on jo KL:ään.Ja onko kokemuksen arvoinen?Thaimaa ym nähty jo.Kiitos vastauksista

4

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timo__

      millos oot lähössä? :)

      • aurinko

        ensi kuun lopussa olis tarkoitus mennä tai syyskuun alussa viimeistään.


    • tietoa

      täältä. Eli bilettää kannattaa KL:ssä, koska Langawilla ei paljon biletetä.
      Lento noin tunti.
      Vesi sameeta itse saarella, mutta kirkkaitakin vesiä löytyy lähistöltä.
      Kiva saari kerta käynnille, ei ehkä toistakertaa enää, oltiin 10 pv:ää

    • kivaa oli

      Oltii Langkawilla helmikuussa Tengah-beachilla. Käsittääkseni tämä on yksi yleisimmistä matkailualuesita, josta löytyy kaikki palvelut. Itse olimme hotellissa nimeltä The lanai. Se on muutaman tähden hotelli aivan rannassa. Hieman kulhatanut, mutta viihdyttiin kuitenkin oikein mainiosti.

      Tengahina Alueella riittää hotelleita ja ravintoloita. Mutta tosiaan mitään biletyspaikkoja ei taida oikein koko saarelta löytää. Iltaelämä keskittyy siihen, että käydään syömässä ja ottamassa siinä sivussa pari drinkkiä. Ainakaan itse en nähnyt yhtään diksoa tmv.

      Tosiaan snorklailu ei ollut mahdollista ainakaan "meidän kylällä". Vesi on sameaa suuren vuorovesivaihtelun vuoksi. Me teimme päivän retken ns. paratiisisaarelle, jossa sitten olikin hyvät mahdollisuudet snorklaukseen. Retkelle lähdetään Kuahin kaupungista ja veneellä matka sinne kesti n. tunnin. Erilaiset matkanjärjestäjät paikan päällä järjestävät näitä matkoja ja kuljetuksen hotellilta Kuahin satamaan. Mahdollisuus sukellukseen on myös tuolla saarella. Mieheni teki siellä kaksi sukellusta. Näkyvyys sukeltaessa ei ollut niin hyvä kuin esim. Thaimaassa.

      Aurinko porptti meidän loman aikana pilvettömältä taivaalta ja siitä tosiaan saa nauttia hiki otsassa! Itse olen käynyt myös Thaimaassa ja olen pitänyt kummastakin paikasta. Langkawi on paljon rauhallisempi paikka kuin Thaimaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe