Mulla ois sellanen ongelma, että kävin tuossa katselemassa ovulaatiolaskureita ja siellä on kierron pituus vaan 35 päivään asti ja mun viimeinen kierto kesti 40 päivää, siis tosi pitkään.. onko nyt niin, että ovista ei tule? Vai että lasken 35 päivän mukaan sen ja lisään itse 5 päivää tulokseen? Miten mä voisin sen omien laskujen mukaan määrittää? Miten sen voisin noin suurinpiirtein laskea? Kiitoksia ja kauhean paljon auttaville kuumeilijoille =)
ovulaatiolaskuri..
4
777
Vastaukset
- -pinni-
Kävin tosiaan huvin vuoksi tsekkailemassa noita ovulaatiolaskreita... ja mulla on kaikki tähänastiset menkat pillerien jälkeen ollu sen yli 35 päivää... Koko ajan toki kierto lyhentynyt noin pari päivää, en tiedä koska tasaantuu kokonaan.. Onneksi ei sentään pitene!! Koitappa testailla huviksesi joku kuukausi vaikka noilla ovulaatiotesteillä, niin saat osviittaa että minä päivänä se sun ovulaatio yleensä tulee jos tulee :)
- täällä
voi itse määritellä kierron pituuden (muistaakseni), joten käy vilkaseen www.yourdays.com
- ovulaatio
pääsääntöisesti ole suunnileen kaksi viikkoa ennen menkkojen alkamista. Vaikkakin usein jos kierto on hyvin pitkä tai vastaavasti tosi lyhyt ovulaatiota ei tapahdu...
- tapahtuu
yleensä 10-16pv ennen ku menkat alkaa, riippumatta siitä miten pitkä kierto on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687