tiedättekö onko jollain nettisivulla neule ohjetta pitkään ja ihan tavalliseen villatakkiin? olen yrittänyt etsiä mutta ei ole kohdalle sattunut,englannin kieliset sivut ei käy kun ei ole yhtään kielipäätä.
pitkä villatakki
3
770
Vastaukset
- villareita
Miten olis tämä?
http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=84&d_id=19
Garnstudion sivuilla on siis aivan iiiihania neuleita! Ja jos haluaa käyttää kotimaista lankaa, niin varmaan käy sekin, kunhan on samanpaksuista ja -tyyppistä. - Anonyymi
Pakkovirkuu nurkka ohjeet,niitäkö kaipaat.
Pitkä villstakki palauttaa väärin jos sillä nukkuu. Lähde LähiTapiola - Anonyymi
Minä olen tehnyt ihan tavallisen lyhyen villatakin ohjeella, olen vaan helman aloitukseen tehnyt enemmän silmukoita ja sitten tarvittaessa vähän vyötärökohtaan kaventanut . Näin tehden on myös helppo päättää helman pituus ja sitten seurata ohjetta kun pääsee kainalon/ pääntien kohdalle.. Yleensä helmaosan kainaloon asti neulon pyöröpuikoilla yhtenäisenä ettei tule sivusaumoja, helpottaa tekemistä eikä tarvitse laskea kerroksia kun tulee automaattisesti kaikkiin osiin sama. Myös neulepuserot neulon näin enkä erikseen etu- ja takakappaletta vaan pyörönä kainaloon asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627