Tein äsken kunnon sivouksen ja meni 1h 15min pestä aksut, pestä terra, vaihtaa turpeet, vaihtaa kalkki, vaihtaa ruoka, siivota kakat, hakea ulkonta kivi, pestä se kivi.. :P tuli parempi mieli kun nyt jopa näkee terran seinästä läpi xD
Vastaukset 7
- Kissankuu
Mut turpeet vaihdan vaan 2-3kk välein.
- vivi
Eikös turpeet pitäis vaihataa 2 viikon välein?Itse vaihadan kotiloiltani heti kun turve näyttää likaiselta,siitä tulee ittellekkin niin huono fiilis jos lemmikkien "asunto" on likainen.
- Kissankuu
..että täällä on muitakin ''yön lapsia'' XDD
- aaksuu
nooh.. miu mielestä lomat on sitä varten et sillo valvotaan pitkää ;D Mitäs te turpeesta yhtäkkiä aloitte puhua että vaihdatte sen silloin ja silloin? :D
- aaksuu
aaksuu kirjoitti:
nooh.. miu mielestä lomat on sitä varten et sillo valvotaan pitkää ;D Mitäs te turpeesta yhtäkkiä aloitte puhua että vaihdatte sen silloin ja silloin? :D
luin vähä väärin, katoin et sanoit vaa että turpeet vaihan 2-3kk välein.. mutta laitoitkin "sama juttu, MUTTA" xD itekki vaihan suunnillee sillo, lisäilen aina tarvittaessa turvetta jos lähtee kakkojen mukana sitä pois
- Kissankuu
aaksuu kirjoitti:
luin vähä väärin, katoin et sanoit vaa että turpeet vaihan 2-3kk välein.. mutta laitoitkin "sama juttu, MUTTA" xD itekki vaihan suunnillee sillo, lisäilen aina tarvittaessa turvetta jos lähtee kakkojen mukana sitä pois
ongelmaa turpeen puhtaanapidossa, jos näyttää likaiselta.
Olen jostain lukenut (varmaan marika rökmanin artikkelista) että vähintään puolen vuoden välein pitää vaihtaa. Nyt akaattini terraario tosin näyttää.. suoraansanottuna paskaselta, seinät ovat likaiset, juomakuppi puolityhjä ja täynnä multaa, seepparia miten sattuu, ruuat jyrätty ja ne ovat pehmenneet mössöksi. Kotiloni on sitten sottapytty, vasta kaksi päivää sitten perusteellisesti siivosin ja nyt jo tollainen härdelli. Eli siivoomaan vaan.
Ja kyllä, loma on valvomista varten. >:) Meinasin vaan nukahtaa tietokoneelle, muttamutta. - aaksuu
Kissankuu kirjoitti:
ongelmaa turpeen puhtaanapidossa, jos näyttää likaiselta.
Olen jostain lukenut (varmaan marika rökmanin artikkelista) että vähintään puolen vuoden välein pitää vaihtaa. Nyt akaattini terraario tosin näyttää.. suoraansanottuna paskaselta, seinät ovat likaiset, juomakuppi puolityhjä ja täynnä multaa, seepparia miten sattuu, ruuat jyrätty ja ne ovat pehmenneet mössöksi. Kotiloni on sitten sottapytty, vasta kaksi päivää sitten perusteellisesti siivosin ja nyt jo tollainen härdelli. Eli siivoomaan vaan.
Ja kyllä, loma on valvomista varten. >:) Meinasin vaan nukahtaa tietokoneelle, muttamutta.sama juttu aina välillä ;P seepparin ne oli kyl syöny iha kokonaa :| ja sen palasia oli sielä sun täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561264- 18887
- 68752
- 64738
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69708- 47704
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131645Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10592Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i11559Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45538Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �124511- 4502
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483- 73464
- 36445
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16441
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36427