muutto tahitille

tietääkö kukaan

Minä haluaisin muutta johonkin tyynenmeren saarista, esim. Tahitille, mutta onko kenelläkään kokemusta työskentelystä siellä päin? Entäs eläminen, onko esim. vuokraaminen/ eläminen kallista?

7

2610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käteen

ehkä kannattaa käydä paikan päällä katsastamassa millaista siellä on, ja haluaisitko todella siellä asua. et varmasti turhan paljon vinkkejä keskustelupalstoilta tule saamaan

• minä vain

on käsittääkseni hyvin kallista ja tuolla Ranskan Polynesiassa olisi hyvä osata ranskaa. Mutta ainakin joihinkin maihin on vaikea muuttaa esim. Tonga ja sitten taas toisiin kuten Nauruun voi ostaa kansalaisuuden. Mutta siellä ei kyllä työtä ole edes paikallisille ja saari lähes tuhoutunut.

• Vili

Tahitille voi muuttaa ja ostaa asunnon ainoastaan Ranskan kansalainen.
        Mutta,kai se lyhytaikainen työ vuokraasunnossa onnistuu.
        Jos olet hyvä kokki,ehkä löytyy jotain pätkätyötä jossain hotellissa,muuten luulen että paikkakuntalaiset hoitaa loput.
        Onhan niitä muita saaria.

• Anonyymi
        Vili kirjoitti:

Tahitille voi muuttaa ja ostaa asunnon ainoastaan Ranskan kansalainen.
        Mutta,kai se lyhytaikainen työ vuokraasunnossa onnistuu.
        Jos olet hyvä kokki,ehkä löytyy jotain pätkätyötä jossain hotellissa,muuten luulen että paikkakuntalaiset hoitaa loput.
        Onhan niitä muita saaria.

Kuka tahansa voi muuttaa Tahitille vuokrata tai ostaa asunnon!otahan selvää asioista! Siis niillä joilla on siihen varaa!

• Echo

Meinaatko todella muuttaa Tahitille, mikäli työ oravanpyörässä kyllästyttää niin hyvä idea vaihtaa maisemaa, mutta omat kokemukset Tahitista ovat sen verran kielteiset että sinne en ikuna mene. Järkyttävän kallis, sateinen, epäsiisti, epäystävällinen, ranskankielinen, niukka, vetämätön. Ainoa paikka missä voisin olla olisi Sheraton hotelli viikoksi täysihoidolla ja äkkiä takas. Muutoin älä sano ettei joku varoittanut.

• Anonyymi

Menit väärään aikaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menit väärään aikaan!

Noh, vastaat väärään aikaan. Oikea aika oli 20 v sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      317
      1737
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1264
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1257
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1136
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      59
      816
    6. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      813
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      76
      799
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      777
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      760
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      716
    Aihe