Minä haluaisin muutta johonkin tyynenmeren saarista, esim. Tahitille, mutta onko kenelläkään kokemusta työskentelystä siellä päin? Entäs eläminen, onko esim. vuokraaminen/ eläminen kallista?
Vastaukset 7
- käteen
ehkä kannattaa käydä paikan päällä katsastamassa millaista siellä on, ja haluaisitko todella siellä asua. et varmasti turhan paljon vinkkejä keskustelupalstoilta tule saamaan
- minä vain
on käsittääkseni hyvin kallista ja tuolla Ranskan Polynesiassa olisi hyvä osata ranskaa. Mutta ainakin joihinkin maihin on vaikea muuttaa esim. Tonga ja sitten taas toisiin kuten Nauruun voi ostaa kansalaisuuden. Mutta siellä ei kyllä työtä ole edes paikallisille ja saari lähes tuhoutunut.
- Vili
Tahitille voi muuttaa ja ostaa asunnon ainoastaan Ranskan kansalainen.
Mutta,kai se lyhytaikainen työ vuokraasunnossa onnistuu.
Jos olet hyvä kokki,ehkä löytyy jotain pätkätyötä jossain hotellissa,muuten luulen että paikkakuntalaiset hoitaa loput.
Onhan niitä muita saaria. - Anonyymi
Vili kirjoitti:
Tahitille voi muuttaa ja ostaa asunnon ainoastaan Ranskan kansalainen.
Mutta,kai se lyhytaikainen työ vuokraasunnossa onnistuu.
Jos olet hyvä kokki,ehkä löytyy jotain pätkätyötä jossain hotellissa,muuten luulen että paikkakuntalaiset hoitaa loput.
Onhan niitä muita saaria.Kuka tahansa voi muuttaa Tahitille vuokrata tai ostaa asunnon!otahan selvää asioista! Siis niillä joilla on siihen varaa!
- Echo
Meinaatko todella muuttaa Tahitille, mikäli työ oravanpyörässä kyllästyttää niin hyvä idea vaihtaa maisemaa, mutta omat kokemukset Tahitista ovat sen verran kielteiset että sinne en ikuna mene. Järkyttävän kallis, sateinen, epäsiisti, epäystävällinen, ranskankielinen, niukka, vetämätön. Ainoa paikka missä voisin olla olisi Sheraton hotelli viikoksi täysihoidolla ja äkkiä takas. Muutoin älä sano ettei joku varoittanut.
- Anonyymi
Menit väärään aikaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menit väärään aikaan!
Noh, vastaat väärään aikaan. Oikea aika oli 20 v sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912116Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381034Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95853
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53727- 92690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46632
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433