Minä haluaisin muutta johonkin tyynenmeren saarista, esim. Tahitille, mutta onko kenelläkään kokemusta työskentelystä siellä päin? Entäs eläminen, onko esim. vuokraaminen/ eläminen kallista?
muutto tahitille
7
1692
Vastaukset
- käteen
ehkä kannattaa käydä paikan päällä katsastamassa millaista siellä on, ja haluaisitko todella siellä asua. et varmasti turhan paljon vinkkejä keskustelupalstoilta tule saamaan
- minä vain
on käsittääkseni hyvin kallista ja tuolla Ranskan Polynesiassa olisi hyvä osata ranskaa. Mutta ainakin joihinkin maihin on vaikea muuttaa esim. Tonga ja sitten taas toisiin kuten Nauruun voi ostaa kansalaisuuden. Mutta siellä ei kyllä työtä ole edes paikallisille ja saari lähes tuhoutunut.
- Vili
Tahitille voi muuttaa ja ostaa asunnon ainoastaan Ranskan kansalainen.
Mutta,kai se lyhytaikainen työ vuokraasunnossa onnistuu.
Jos olet hyvä kokki,ehkä löytyy jotain pätkätyötä jossain hotellissa,muuten luulen että paikkakuntalaiset hoitaa loput.
Onhan niitä muita saaria. - Anonyymi
Vili kirjoitti:
Tahitille voi muuttaa ja ostaa asunnon ainoastaan Ranskan kansalainen.
Mutta,kai se lyhytaikainen työ vuokraasunnossa onnistuu.
Jos olet hyvä kokki,ehkä löytyy jotain pätkätyötä jossain hotellissa,muuten luulen että paikkakuntalaiset hoitaa loput.
Onhan niitä muita saaria.Kuka tahansa voi muuttaa Tahitille vuokrata tai ostaa asunnon!otahan selvää asioista! Siis niillä joilla on siihen varaa!
- Echo
Meinaatko todella muuttaa Tahitille, mikäli työ oravanpyörässä kyllästyttää niin hyvä idea vaihtaa maisemaa, mutta omat kokemukset Tahitista ovat sen verran kielteiset että sinne en ikuna mene. Järkyttävän kallis, sateinen, epäsiisti, epäystävällinen, ranskankielinen, niukka, vetämätön. Ainoa paikka missä voisin olla olisi Sheraton hotelli viikoksi täysihoidolla ja äkkiä takas. Muutoin älä sano ettei joku varoittanut.
- Anonyymi
Menit väärään aikaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menit väärään aikaan!
Noh, vastaat väärään aikaan. Oikea aika oli 20 v sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942842Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762239Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401256