muutto tahitille

tietääkö kukaan

Minä haluaisin muutta johonkin tyynenmeren saarista, esim. Tahitille, mutta onko kenelläkään kokemusta työskentelystä siellä päin? Entäs eläminen, onko esim. vuokraaminen/ eläminen kallista?

7

1969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käteen

ehkä kannattaa käydä paikan päällä katsastamassa millaista siellä on, ja haluaisitko todella siellä asua. et varmasti turhan paljon vinkkejä keskustelupalstoilta tule saamaan

• minä vain

on käsittääkseni hyvin kallista ja tuolla Ranskan Polynesiassa olisi hyvä osata ranskaa. Mutta ainakin joihinkin maihin on vaikea muuttaa esim. Tonga ja sitten taas toisiin kuten Nauruun voi ostaa kansalaisuuden. Mutta siellä ei kyllä työtä ole edes paikallisille ja saari lähes tuhoutunut.

• Vili

Tahitille voi muuttaa ja ostaa asunnon ainoastaan Ranskan kansalainen.
        Mutta,kai se lyhytaikainen työ vuokraasunnossa onnistuu.
        Jos olet hyvä kokki,ehkä löytyy jotain pätkätyötä jossain hotellissa,muuten luulen että paikkakuntalaiset hoitaa loput.
        Onhan niitä muita saaria.

• Anonyymi
        Vili kirjoitti:

Tahitille voi muuttaa ja ostaa asunnon ainoastaan Ranskan kansalainen.
        Mutta,kai se lyhytaikainen työ vuokraasunnossa onnistuu.
        Jos olet hyvä kokki,ehkä löytyy jotain pätkätyötä jossain hotellissa,muuten luulen että paikkakuntalaiset hoitaa loput.
        Onhan niitä muita saaria.

Kuka tahansa voi muuttaa Tahitille vuokrata tai ostaa asunnon!otahan selvää asioista! Siis niillä joilla on siihen varaa!

• Echo

Meinaatko todella muuttaa Tahitille, mikäli työ oravanpyörässä kyllästyttää niin hyvä idea vaihtaa maisemaa, mutta omat kokemukset Tahitista ovat sen verran kielteiset että sinne en ikuna mene. Järkyttävän kallis, sateinen, epäsiisti, epäystävällinen, ranskankielinen, niukka, vetämätön. Ainoa paikka missä voisin olla olisi Sheraton hotelli viikoksi täysihoidolla ja äkkiä takas. Muutoin älä sano ettei joku varoittanut.

• Anonyymi

Menit väärään aikaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menit väärään aikaan!

Noh, vastaat väärään aikaan. Oikea aika oli 20 v sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 150
      3805
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      86
      3229
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2644
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2426
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      247
      2373
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2226
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      84
      1833
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      979
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      958
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      849
    Aihe