Keholeijus ja lupin

Keholeijus ja lupin

Kolmoskirjassa oli näin jälkeenpäin ajatellen jännä kohta. Kun Kalkaroksella oli taikasauva ja lupin muuttui ihmissudeksi. Eikö kalkaros olisi voinut käyttää mitä tahansa manausta, todennäköisesti hän oli sen ajan kolmanneksi mahtavin velho... Dumbledoren ja Voldemortin jälkeen...

KEHOLEIJUS olisi tehnyt Lupinista selvää
KangistumisTyystilus
Tainnutu
Estous.
olisivat myös vottaneet Lupinin...
Potterin, Hermionen, Ron, sirius ja kalkaros olisivat hoidelleet helposti...

Kalkaros, Lupin ja Sirius olisivat voineet kutsua kutsuloitsulla Piskuilanin... Tai käyttää kangistusloitsua...

5

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malcolmina

      Luulen, että ihmissusilla on tietty suojaus manauksia ja loitsuja vastaan, eli ne eivät tehoa susiin niin helposti.
      Peterin olisi voinut kutsua kutsuloitsulla, kyllä, mutta taisi olla Harryn, Ronin, Hermionen, Kalkaroksen ja Siriuksen ajatukset hieman toisaalla, kun vieressä täysverinen ihmissusi. Ron oli kahlittu Lupiniin, eli hän keskittyi siihen, ja Harry ja Hermy myös. Lupin ei tietenkään voinut ajatella Piskuilania, hän oli ihmissusi, Kalkaros oli tainnutettuna, ja Sirius muutti muotoaan koiraksi.

    • Sasa

      ....olisi ollut niin että kalkaros olisi ollut tajuissaa.
      Hänhän oli tajuton.

    • nino

      ihmissusiin saattaa tehoa vai voimakas loitsu joten ainoastaan kalkkaros ja sirius olisivat voineet tehdä jotain...
      ja kutsuloistsusta: se opittiin vasta 4 luokalla joten taaskaan kolmikko ei voi tehdä mitään mutta muuten hyvä idea! miksi kalkkaros ei tehny sitä? nelos kirjassahan kärpänen tuli harryn käteen ennustus tunnilla ku hän yritti harjoitella loitsua (vaikka se saatoi olla pelkää kärpäsen tyhmyyttä niinkuin kirjassa sanottiinkin...) niin miksi loitsu ei voisi toimia eläimii?

    • sorijäihäiritsee

      Kuinka Voldemort oli muka sen ajan mahtavimpia velhoja, sillä tämähän tapahtui kolmannessa kirjassa ja Valerdo palautettiin täysiin voimiinsa neljännessä?

    • sorijäihäiritsee

      Oho yli kymmenen vuotta vanha keskustelu xdd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe