Keholeijus ja lupin

Keholeijus ja lupin

Kolmoskirjassa oli näin jälkeenpäin ajatellen jännä kohta. Kun Kalkaroksella oli taikasauva ja lupin muuttui ihmissudeksi. Eikö kalkaros olisi voinut käyttää mitä tahansa manausta, todennäköisesti hän oli sen ajan kolmanneksi mahtavin velho... Dumbledoren ja Voldemortin jälkeen...

KEHOLEIJUS olisi tehnyt Lupinista selvää
KangistumisTyystilus
Tainnutu
Estous.
olisivat myös vottaneet Lupinin...
Potterin, Hermionen, Ron, sirius ja kalkaros olisivat hoidelleet helposti...

Kalkaros, Lupin ja Sirius olisivat voineet kutsua kutsuloitsulla Piskuilanin... Tai käyttää kangistusloitsua...

5

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malcolmina

Luulen, että ihmissusilla on tietty suojaus manauksia ja loitsuja vastaan, eli ne eivät tehoa susiin niin helposti.
      Peterin olisi voinut kutsua kutsuloitsulla, kyllä, mutta taisi olla Harryn, Ronin, Hermionen, Kalkaroksen ja Siriuksen ajatukset hieman toisaalla, kun vieressä täysverinen ihmissusi. Ron oli kahlittu Lupiniin, eli hän keskittyi siihen, ja Harry ja Hermy myös. Lupin ei tietenkään voinut ajatella Piskuilania, hän oli ihmissusi, Kalkaros oli tainnutettuna, ja Sirius muutti muotoaan koiraksi.

• Sasa

....olisi ollut niin että kalkaros olisi ollut tajuissaa.
      Hänhän oli tajuton.

• nino

ihmissusiin saattaa tehoa vai voimakas loitsu joten ainoastaan kalkkaros ja sirius olisivat voineet tehdä jotain...
      ja kutsuloistsusta: se opittiin vasta 4 luokalla joten taaskaan kolmikko ei voi tehdä mitään mutta muuten hyvä idea! miksi kalkkaros ei tehny sitä? nelos kirjassahan kärpänen tuli harryn käteen ennustus tunnilla ku hän yritti harjoitella loitsua (vaikka se saatoi olla pelkää kärpäsen tyhmyyttä niinkuin kirjassa sanottiinkin...) niin miksi loitsu ei voisi toimia eläimii?

• sorijäihäiritsee

Kuinka Voldemort oli muka sen ajan mahtavimpia velhoja, sillä tämähän tapahtui kolmannessa kirjassa ja Valerdo palautettiin täysiin voimiinsa neljännessä?

• sorijäihäiritsee

Oho yli kymmenen vuotta vanha keskustelu xdd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5430
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1432
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      941
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      841
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      813
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      799
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      784
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe