verimagia

witchi

Millaiseen tarkoitukseen verimagiaa voi käyttää? Ja miten? Luoin jostain ettäs iihen pitäisi olla jotain suojauksia. Riittääkö maaginen ympyrä suojaksi?

Haluaisin siis sinetöidä jotain kunnolla osaksi itseäni ja siten suojata sen. Voiko käyttää esi. päiväkirjan suojaamiseen?

18

1890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cyberanimal

      ja sen käyttö on hyvin epäsuositeltavaa, sillä siitä yleensä koituu enemmän harmia kuin hyötyä. Yleensä sitä käytetään pimeämpien ja negatiivisten voimien kanssa asioidessa. Suojukset pitää olla voimakkaat, eikä maaginenkaan ympyrä aina riitä. En suosittele vasta-aloittelijoille, enkä kenellekään, joka ei halua ikäviä asioita ympärilleen hillumaan.

      Kysyit, että voiko sitä käyttää päiväkirjan suojaamiseen. Mielestäni olisi tyhmää noin vähäpätöisen asian takia houkutella pahoja henkiä paikalle. noituudessa kuitenkin on kyse myös siitä, että tietää milloin sitä ei käytetä. järkevämpi vaihtoehto on lukku päiväkirjaan kuin mitkään loitsut.

      Mikä on sinulle niin tärkeää, että haluat sitoa osan itseäsi siihen? Sillä niin se toimii, jos jonkun haluaa sitoa itseensä, myös itse sidotaan siihen. Huomattavasti turvallisempi tapa on siirtää omaa energiaa objektiin ja toistepäin. Ja kannattaa myös muistaa uusia tämä tarpeeksi usein, sillä loitsutkin/yms. kuluvat loppuun.

      • Valerien

        Pyh pah verimagia mitään mustaa magiaa ole. Sitä pelkää mitä ei tiedä tai tunne.

        Mutta ehkä "mustaa" siitä voisi tehdä sen että jos ottaa joltain hengen kun verta käyttää, mutta nainen vuotaa itsekkin verta jota voi käyttää magiassa ja aina voi neulalla ottaa sormenpäästä tippoja.


      • Cyberanimal
        Valerien kirjoitti:

        Pyh pah verimagia mitään mustaa magiaa ole. Sitä pelkää mitä ei tiedä tai tunne.

        Mutta ehkä "mustaa" siitä voisi tehdä sen että jos ottaa joltain hengen kun verta käyttää, mutta nainen vuotaa itsekkin verta jota voi käyttää magiassa ja aina voi neulalla ottaa sormenpäästä tippoja.

        "Pyh pah verimagia mitään mustaa magiaa ole. Sitä pelkää mitä ei tiedä tai tunne."

        Niinhän sitä luulisi ja mistäs tiedät mitä minä tiedän tai tunnen asioista?... tuskimpa yhtään sen enempää kuin minäkään sinun tiedoistasi, joten äläpä käy arvostelemaan sinulle tuntematonta ihmistä.

        Selitykseksi tuosta miksi sanoin sen olevan mustaa, olen muistaakseni selittänyt jotain tuossa alempana. Toisaalta ymmärrän hyvin, jos sitä kuvittelee, että oma veri on jotenkin puhtaampaa taikuutta ja ei tuota pahaa kenellekään. Väärin.
        Tosiasia on, että veri vetää puoleensa ikävempiä voimia ja henkiä puoleensa ja siksi sillä leikkiminen on aina vähän riskaabelia. Mitään voimakkaampaa maagisessa mielessä et fyysisestä itsestäsi voi antaa kuin omaa elinnestettäsi, verta.

        Se mihin tarkoitukseen sitä käyttää, ei ole oleellista, sillä se on eräs väylä magian muodolle, josta harvemmin koituu mitään iloa. Yleensä verta käytetäänkin ikävempiin tavoitteisiin pyrkiessä ja siinä siitä on eniten hyötyä. En näe mitään mieltä hyviin tavoitteisiin pyrittäessä käyttää epävakaata magiaa, joiden lopputulokset voivat olla epätoivottuja. Se olisi vähän sama, kun kukan taittamiseen käyttäisit kirvestä, mitä järkeä?

        Toisaalta toistan tänne sanat, jotka olen jo kirjoittanut aikaisemminkin, eli "Pelkkä "loitsiminen" ilman todellista voimaa on leikkimistä, joka ei tuota pahoja seurauksia sillä se ei myöskään vaikuta mihinkään."
        Se mitä tietää, on kunkin oma asia. Voihan sitä tehdä vaikka mitä ja selvitä siitä vammoitta mutta kuinka kauan, se onkin hyvä kysymys.


      • Valerien
        Cyberanimal kirjoitti:

        "Pyh pah verimagia mitään mustaa magiaa ole. Sitä pelkää mitä ei tiedä tai tunne."

        Niinhän sitä luulisi ja mistäs tiedät mitä minä tiedän tai tunnen asioista?... tuskimpa yhtään sen enempää kuin minäkään sinun tiedoistasi, joten äläpä käy arvostelemaan sinulle tuntematonta ihmistä.

        Selitykseksi tuosta miksi sanoin sen olevan mustaa, olen muistaakseni selittänyt jotain tuossa alempana. Toisaalta ymmärrän hyvin, jos sitä kuvittelee, että oma veri on jotenkin puhtaampaa taikuutta ja ei tuota pahaa kenellekään. Väärin.
        Tosiasia on, että veri vetää puoleensa ikävempiä voimia ja henkiä puoleensa ja siksi sillä leikkiminen on aina vähän riskaabelia. Mitään voimakkaampaa maagisessa mielessä et fyysisestä itsestäsi voi antaa kuin omaa elinnestettäsi, verta.

        Se mihin tarkoitukseen sitä käyttää, ei ole oleellista, sillä se on eräs väylä magian muodolle, josta harvemmin koituu mitään iloa. Yleensä verta käytetäänkin ikävempiin tavoitteisiin pyrkiessä ja siinä siitä on eniten hyötyä. En näe mitään mieltä hyviin tavoitteisiin pyrittäessä käyttää epävakaata magiaa, joiden lopputulokset voivat olla epätoivottuja. Se olisi vähän sama, kun kukan taittamiseen käyttäisit kirvestä, mitä järkeä?

        Toisaalta toistan tänne sanat, jotka olen jo kirjoittanut aikaisemminkin, eli "Pelkkä "loitsiminen" ilman todellista voimaa on leikkimistä, joka ei tuota pahoja seurauksia sillä se ei myöskään vaikuta mihinkään."
        Se mitä tietää, on kunkin oma asia. Voihan sitä tehdä vaikka mitä ja selvitä siitä vammoitta mutta kuinka kauan, se onkin hyvä kysymys.

        "Niinhän sitä luulisi ja mistäs tiedät mitä minä tiedän tai tunnen asioista?... tuskimpa yhtään sen enempää kuin minäkään sinun tiedoistasi, joten äläpä käy arvostelemaan sinulle tuntematonta ihmistä."

        Pahoittelut, en ole arvostellutkaan sinua tai ketään muutakaan, vaan todennut että verimagia ei tulisi suoraan lokeroida "mustan magian" alaisuuteen. Ja jos ei tiedä, aina saa kysyä ja etsiä tietoa.

        "Selitykseksi tuosta miksi sanoin sen olevan mustaa, olen muistaakseni selittänyt jotain tuossa alempana."

        En olekkaan vastannut sinulle vaan kysyjälle. En ole edes lukenut kirjoittamaasi viestiä.

        "Toisaalta ymmärrän hyvin, jos sitä kuvittelee, että oma veri on jotenkin puhtaampaa taikuutta ja ei tuota pahaa kenellekään. Väärin.
        Tosiasia on, että veri vetää puoleensa ikävempiä voimia ja henkiä puoleensa ja siksi sillä leikkiminen on aina vähän riskaabelia. Mitään voimakkaampaa maagisessa mielessä et fyysisestä itsestäsi voi antaa kuin omaa elinnestettäsi, verta."

        Tuolla perusteella myös monet kulttuurit ja uskonnot pitävät naista likaisena ja pahuudelle alttiina kun on kuukaudesta se aika kun nainen vuotaa.

        "Se mihin tarkoitukseen sitä käyttää, ei ole oleellista, sillä se on eräs väylä magian muodolle, josta harvemmin koituu mitään iloa. Yleensä verta käytetäänkin ikävempiin tavoitteisiin pyrkiessä ja siinä siitä on eniten hyötyä. En näe mitään mieltä hyviin tavoitteisiin pyrittäessä käyttää epävakaata magiaa, joiden lopputulokset voivat olla epätoivottuja. Se olisi vähän sama, kun kukan taittamiseen käyttäisit kirvestä, mitä järkeä?"

        Verimagia voi olla voimallista, mutta pelkkä veren kanssa heiluminen ja manaaminen ei siitä voimakasta tee tai vedä puoleen asioita. Veri voi olla voimakasta ja suojelevaa. Kuten äiti vuodattaisi vertansa lapsensa puolesta (vertauskuvallinen näkemys) niin veri on myös symboli uhrauksesta.

        En kehoita ihmisiä suinpäin verimagiaa tekemään, mutta pitää oikeasti tietää asioita ja niiden historioita ja olla hyvät syyt tehdä magiaa yleensäkkään. Jo pelkästään kynttilämagialla voi joku saavuttaa enemmän harmia ihmisille kuin veren kanssa tekeminen.

        Veri on voimallinen asia, monissa kulttuureissa ja siksi tabu, jopa nyky-yhteiskunnassa. Itse olen nainen ja elän veren kanssa joka kuukausi. Minulle se on normaali osa elämää ja en koe sitä pahaksi tai pahaa vetäväksi, muuten saisin elää joka kuukausi pelossa että jotain "pahaa" tulisi luokseni.

        "Toisaalta toistan tänne sanat, jotka olen jo kirjoittanut aikaisemminkin, eli "Pelkkä "loitsiminen" ilman todellista voimaa on leikkimistä, joka ei tuota pahoja seurauksia sillä se ei myöskään vaikuta mihinkään."
        Se mitä tietää, on kunkin oma asia. Voihan sitä tehdä vaikka mitä ja selvitä siitä vammoitta mutta kuinka kauan, se onkin hyvä kysymys."

        Kuten sanoin, joku voi saada pahempaa jälkeä ilmankin verimagiaa kuin verimagialla. Se ei kuitenkaan tarkoita että verimagia on mustaa magiaa.


      • Valerien
        Valerien kirjoitti:

        "Niinhän sitä luulisi ja mistäs tiedät mitä minä tiedän tai tunnen asioista?... tuskimpa yhtään sen enempää kuin minäkään sinun tiedoistasi, joten äläpä käy arvostelemaan sinulle tuntematonta ihmistä."

        Pahoittelut, en ole arvostellutkaan sinua tai ketään muutakaan, vaan todennut että verimagia ei tulisi suoraan lokeroida "mustan magian" alaisuuteen. Ja jos ei tiedä, aina saa kysyä ja etsiä tietoa.

        "Selitykseksi tuosta miksi sanoin sen olevan mustaa, olen muistaakseni selittänyt jotain tuossa alempana."

        En olekkaan vastannut sinulle vaan kysyjälle. En ole edes lukenut kirjoittamaasi viestiä.

        "Toisaalta ymmärrän hyvin, jos sitä kuvittelee, että oma veri on jotenkin puhtaampaa taikuutta ja ei tuota pahaa kenellekään. Väärin.
        Tosiasia on, että veri vetää puoleensa ikävempiä voimia ja henkiä puoleensa ja siksi sillä leikkiminen on aina vähän riskaabelia. Mitään voimakkaampaa maagisessa mielessä et fyysisestä itsestäsi voi antaa kuin omaa elinnestettäsi, verta."

        Tuolla perusteella myös monet kulttuurit ja uskonnot pitävät naista likaisena ja pahuudelle alttiina kun on kuukaudesta se aika kun nainen vuotaa.

        "Se mihin tarkoitukseen sitä käyttää, ei ole oleellista, sillä se on eräs väylä magian muodolle, josta harvemmin koituu mitään iloa. Yleensä verta käytetäänkin ikävempiin tavoitteisiin pyrkiessä ja siinä siitä on eniten hyötyä. En näe mitään mieltä hyviin tavoitteisiin pyrittäessä käyttää epävakaata magiaa, joiden lopputulokset voivat olla epätoivottuja. Se olisi vähän sama, kun kukan taittamiseen käyttäisit kirvestä, mitä järkeä?"

        Verimagia voi olla voimallista, mutta pelkkä veren kanssa heiluminen ja manaaminen ei siitä voimakasta tee tai vedä puoleen asioita. Veri voi olla voimakasta ja suojelevaa. Kuten äiti vuodattaisi vertansa lapsensa puolesta (vertauskuvallinen näkemys) niin veri on myös symboli uhrauksesta.

        En kehoita ihmisiä suinpäin verimagiaa tekemään, mutta pitää oikeasti tietää asioita ja niiden historioita ja olla hyvät syyt tehdä magiaa yleensäkkään. Jo pelkästään kynttilämagialla voi joku saavuttaa enemmän harmia ihmisille kuin veren kanssa tekeminen.

        Veri on voimallinen asia, monissa kulttuureissa ja siksi tabu, jopa nyky-yhteiskunnassa. Itse olen nainen ja elän veren kanssa joka kuukausi. Minulle se on normaali osa elämää ja en koe sitä pahaksi tai pahaa vetäväksi, muuten saisin elää joka kuukausi pelossa että jotain "pahaa" tulisi luokseni.

        "Toisaalta toistan tänne sanat, jotka olen jo kirjoittanut aikaisemminkin, eli "Pelkkä "loitsiminen" ilman todellista voimaa on leikkimistä, joka ei tuota pahoja seurauksia sillä se ei myöskään vaikuta mihinkään."
        Se mitä tietää, on kunkin oma asia. Voihan sitä tehdä vaikka mitä ja selvitä siitä vammoitta mutta kuinka kauan, se onkin hyvä kysymys."

        Kuten sanoin, joku voi saada pahempaa jälkeä ilmankin verimagiaa kuin verimagialla. Se ei kuitenkaan tarkoita että verimagia on mustaa magiaa.

        Mietinkin että jokin jäi vaivaamaan ja se olikin että juu olin vastannut sinun viestiisi enkä kyselyn tekijälle.

        Mutta edelleen olen sitä mieltä että verimagia ei ole mustaa magiaa ja en edes usko "mustaan" tai "valkoiseen" magiaan. Magia on magiaa ja tarkoitus perät tekevät siitä hyvän tai pahan -tahtoista.

        Ja jos minulta kysytään niin jopa hyväntahtoiset voivat muokkautua pahantahtoisiksi jos ei osaa määritellä kunnolla tai muuta esim. rakkausmagia joka saattaakin sitoa toisen tahtoa magian tekijään tunnetasolla.


      • typy243
        Valerien kirjoitti:

        "Niinhän sitä luulisi ja mistäs tiedät mitä minä tiedän tai tunnen asioista?... tuskimpa yhtään sen enempää kuin minäkään sinun tiedoistasi, joten äläpä käy arvostelemaan sinulle tuntematonta ihmistä."

        Pahoittelut, en ole arvostellutkaan sinua tai ketään muutakaan, vaan todennut että verimagia ei tulisi suoraan lokeroida "mustan magian" alaisuuteen. Ja jos ei tiedä, aina saa kysyä ja etsiä tietoa.

        "Selitykseksi tuosta miksi sanoin sen olevan mustaa, olen muistaakseni selittänyt jotain tuossa alempana."

        En olekkaan vastannut sinulle vaan kysyjälle. En ole edes lukenut kirjoittamaasi viestiä.

        "Toisaalta ymmärrän hyvin, jos sitä kuvittelee, että oma veri on jotenkin puhtaampaa taikuutta ja ei tuota pahaa kenellekään. Väärin.
        Tosiasia on, että veri vetää puoleensa ikävempiä voimia ja henkiä puoleensa ja siksi sillä leikkiminen on aina vähän riskaabelia. Mitään voimakkaampaa maagisessa mielessä et fyysisestä itsestäsi voi antaa kuin omaa elinnestettäsi, verta."

        Tuolla perusteella myös monet kulttuurit ja uskonnot pitävät naista likaisena ja pahuudelle alttiina kun on kuukaudesta se aika kun nainen vuotaa.

        "Se mihin tarkoitukseen sitä käyttää, ei ole oleellista, sillä se on eräs väylä magian muodolle, josta harvemmin koituu mitään iloa. Yleensä verta käytetäänkin ikävempiin tavoitteisiin pyrkiessä ja siinä siitä on eniten hyötyä. En näe mitään mieltä hyviin tavoitteisiin pyrittäessä käyttää epävakaata magiaa, joiden lopputulokset voivat olla epätoivottuja. Se olisi vähän sama, kun kukan taittamiseen käyttäisit kirvestä, mitä järkeä?"

        Verimagia voi olla voimallista, mutta pelkkä veren kanssa heiluminen ja manaaminen ei siitä voimakasta tee tai vedä puoleen asioita. Veri voi olla voimakasta ja suojelevaa. Kuten äiti vuodattaisi vertansa lapsensa puolesta (vertauskuvallinen näkemys) niin veri on myös symboli uhrauksesta.

        En kehoita ihmisiä suinpäin verimagiaa tekemään, mutta pitää oikeasti tietää asioita ja niiden historioita ja olla hyvät syyt tehdä magiaa yleensäkkään. Jo pelkästään kynttilämagialla voi joku saavuttaa enemmän harmia ihmisille kuin veren kanssa tekeminen.

        Veri on voimallinen asia, monissa kulttuureissa ja siksi tabu, jopa nyky-yhteiskunnassa. Itse olen nainen ja elän veren kanssa joka kuukausi. Minulle se on normaali osa elämää ja en koe sitä pahaksi tai pahaa vetäväksi, muuten saisin elää joka kuukausi pelossa että jotain "pahaa" tulisi luokseni.

        "Toisaalta toistan tänne sanat, jotka olen jo kirjoittanut aikaisemminkin, eli "Pelkkä "loitsiminen" ilman todellista voimaa on leikkimistä, joka ei tuota pahoja seurauksia sillä se ei myöskään vaikuta mihinkään."
        Se mitä tietää, on kunkin oma asia. Voihan sitä tehdä vaikka mitä ja selvitä siitä vammoitta mutta kuinka kauan, se onkin hyvä kysymys."

        Kuten sanoin, joku voi saada pahempaa jälkeä ilmankin verimagiaa kuin verimagialla. Se ei kuitenkaan tarkoita että verimagia on mustaa magiaa.

        " Tuolla perusteella myös monet kulttuurit ja uskonnot pitävät naista likaisena ja pahuudelle alttiina kun on kuukaudesta se aika kun nainen vuotaa. "

        aivan. nainhan tama on ollut aikaisemmin, historiassa naista pidettiin likaisena ja alttiina pahuudelle kun naisella oli kuukautisten aika.


    • kuutamontytta

      Joo eli minäkään en suosittele tätä verimagiaa/mustaa magiaa kenellekään. Muistakaa kolmenkertausuudenkin laki, eli teetpä hyvää tai pahaa saat sen kolminkertaisena takaisin.

      Ensiksi kannattaa kokeilla ilman magiaa, mitä voi tehdä asialle, niinkuin vaikka laittaa siihen päiväkirjaan lukko. Siihen ei tarvitse loihtia loitsuja :)

      • witchi

        OK, kunhan kyselin noituudesta enemmän tietäviltä. Eipä kai sitten kannata.

        Päiväkirjalukot on huonoja, ne saa auki vaikka millä. Ja pitäisi ostaa aika monta, jso haluaisi kaikkiin sellaiset.


        Minusta magia on neutraali voima, ja kyse on siitä miten sitä käyttää. Mustasta magiasta ei ole kyse, jos tarkoituksena ei ole vahingoittaa ketään. tarkoitushan siinä eniten ratkaisee ja se ei missään nimessä ole usuttaa peikkoja ihmisten kimppuun.


        Täytyy myöntää, että olen joskus tehnyt tällaisia loitsuja, -jopa ilman maagista ympyrää! Silloin en kyllä ollut lukenut juuri mitään noituudesta tai wiccasta. Omaa verta tietysti käytetty vain, ja loitsu kohdistettu itseen eikä muihin. Tiedä sitten oliko siitä jotain haittaa, jospa laittoi vaikka negatiivisuuden jylläämään. En ainakaan vielä ole kuollut :D


      • kuutamontytta
        witchi kirjoitti:

        OK, kunhan kyselin noituudesta enemmän tietäviltä. Eipä kai sitten kannata.

        Päiväkirjalukot on huonoja, ne saa auki vaikka millä. Ja pitäisi ostaa aika monta, jso haluaisi kaikkiin sellaiset.


        Minusta magia on neutraali voima, ja kyse on siitä miten sitä käyttää. Mustasta magiasta ei ole kyse, jos tarkoituksena ei ole vahingoittaa ketään. tarkoitushan siinä eniten ratkaisee ja se ei missään nimessä ole usuttaa peikkoja ihmisten kimppuun.


        Täytyy myöntää, että olen joskus tehnyt tällaisia loitsuja, -jopa ilman maagista ympyrää! Silloin en kyllä ollut lukenut juuri mitään noituudesta tai wiccasta. Omaa verta tietysti käytetty vain, ja loitsu kohdistettu itseen eikä muihin. Tiedä sitten oliko siitä jotain haittaa, jospa laittoi vaikka negatiivisuuden jylläämään. En ainakaan vielä ole kuollut :D

        Ja jos lukot ei pelkästään riitä, miksei päiväkirjaa voisi laittaa piiloon jonnekin, josta sitä ei helposti löydä?


      • Cyberanimal
        witchi kirjoitti:

        OK, kunhan kyselin noituudesta enemmän tietäviltä. Eipä kai sitten kannata.

        Päiväkirjalukot on huonoja, ne saa auki vaikka millä. Ja pitäisi ostaa aika monta, jso haluaisi kaikkiin sellaiset.


        Minusta magia on neutraali voima, ja kyse on siitä miten sitä käyttää. Mustasta magiasta ei ole kyse, jos tarkoituksena ei ole vahingoittaa ketään. tarkoitushan siinä eniten ratkaisee ja se ei missään nimessä ole usuttaa peikkoja ihmisten kimppuun.


        Täytyy myöntää, että olen joskus tehnyt tällaisia loitsuja, -jopa ilman maagista ympyrää! Silloin en kyllä ollut lukenut juuri mitään noituudesta tai wiccasta. Omaa verta tietysti käytetty vain, ja loitsu kohdistettu itseen eikä muihin. Tiedä sitten oliko siitä jotain haittaa, jospa laittoi vaikka negatiivisuuden jylläämään. En ainakaan vielä ole kuollut :D

        mutta haluan sanoa vielä sanasen noista ajatuksistasi.

        "Minusta magia on neutraali voima, ja kyse on siitä miten sitä käyttää. Mustasta magiasta ei ole kyse, jos tarkoituksena ei ole vahingoittaa ketään. tarkoitushan siinä eniten ratkaisee..."
        Siinä olet oikeassa, että magia itsessään on neutraali, mutta keinot käyttää sitä eivät ole. Tie magian käyttöön menee aina jonkun kautta, ja jotkut tiet ovat huononpia(vahingollisempia) kuin toiset. Sama se onko tarkoituksesi vai ei vahingoittaa ketään, jos käytät sellaisia keinoja, jotka vahingoittavat. Koeta ymmärtää tämä karrikoitu esimerkki, jos katkaiset rotalta pään ja käytät sen henkeä parantaaksesi sairaan, teet pahaa vaikka tarkoitus on hyvä. Toisaalta voit käyttää toista keinoa samaan tarkoitukseen, voit esim. kutsua jumaluuksia apuun parantaaksesi saman henkilön. Keinoja on monia mutta niiden vaikutuksilla on suuremmat erot kuin pelkkä lopputulos.

        "Täytyy myöntää, että olen joskus tehnyt tällaisia loitsuja, -jopa ilman maagista ympyrää! Silloin en kyllä ollut lukenut juuri mitään noituudesta tai wiccasta. Omaa verta tietysti käytetty vain, ja loitsu kohdistettu itseen eikä muihin. Tiedä sitten oliko siitä jotain haittaa..."
        Tähän haluaisin lisätä, että kuka tahansa voi läträtä verellä ja "loitsia", eikä se yleensä tarkoita yhtään mitään muuta, kuin turhaa verellä leikkimistä ja mystisten runojen lausuntaa. Todellinen magia ja sen käyttö vaatii myös vastuullista mieltä, herkkyyttä tajuta magian virrat ja oivallusta hyödyntää sitä. Pelkkä "loitsiminen" ilman todellista voimaa on leikkimistä, joka ei tuota pahoja seurauksia sillä se ei myöskään vaikuta mihinkään.


    • Tristar

      Öh. Ehdotettiinkin jo lukon laittamista siihen päiväkirjaan.

      Ajattelevana ihmisenä varmasti ymmärrät että veriloitsun istuttaminen päiväkirjaan ei estä yhtäkään ihmistä avaamasta ja lukemasta sitä. Parhaassa tapauksessa saatat aiheuttaa lukijalle moraalisen krapulan tai fyysisesti huonon olon, mutta hän ei todennäköisesti edes ymmärrä sen johtuvan kirjastasi tai loitsustasi mitenkään. Voit siis suojata päiväkirjasi joltakin, hmh, henkiseltä hyökkäykseltä tai muuten, mutta noh, en nyt ihan äkkiä osaa kuvitella mitä mikään henkiolento tms. kirjastasi tahtoisikaan.

      Hyvä neuvo vähän kaikkeen; mieti mikä se päämääräsi on, ihan ensin. Sitten mieti miltä kautta voisit sen saavuttaa. Jos tahdot kirjan ylähyllyltä, paras tapa edetä on hakea jakkara.

      ***

    • luminara

      Minkä takia haluat tai koet tarvitsevasi verimagiaa? sehän on wiccan sääntöjen/ ohjeiden vastaista... Suojaamiseen varmasti löytyy muitakin keinoja kuin verimagia, otahan vain reilusti selvää vaihtoehdoista...

      • Noitailija

        Wicca ei kiellä verimagiaa. Esimerkiksi kuukautisveren käyttö on varsin yleistä ja hyvin voimakasta.


      • AROSUSI-09
        Noitailija kirjoitti:

        Wicca ei kiellä verimagiaa. Esimerkiksi kuukautisveren käyttö on varsin yleistä ja hyvin voimakasta.

        Allekirjoittanut sai aikanaan lahjaksi kuukautisverellä maalaillun rummun:P


      • luminara
        Noitailija kirjoitti:

        Wicca ei kiellä verimagiaa. Esimerkiksi kuukautisveren käyttö on varsin yleistä ja hyvin voimakasta.

        okei myönnetään ehkä toi sääntö oli vähän väärä sana , olisko se ohje sitten parempi? itse en pystyis tekeen minkäänlaista verimagiaa, etenkää kuukautisverellä (hyi ajatuskin moisesta jo inhottaa...)


      • Cyberanimal
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Allekirjoittanut sai aikanaan lahjaksi kuukautisverellä maalaillun rummun:P

        Toisaalta on eri asia maalailla asioita verellä (tosin tuo kuukautisveri juttu on yök ja mulle uusi juttu mut kukin tehkööt miten haluaa) mutta erottaisin edelleen verimagian tuosta. Verimagiassa veri on osa rituaalia, yleensä uhrauksen muodossa mutta myös osana itse rituaalia.

        Mietin, että kuukautisveri voisi erota sen verran tuosta muusta tavasta saada verta (pistäminen, viiltäminen, jne.) sen verran paljon, kun se tulee muutenkin pois, eli periaatteessa se ei ole enää elinnestettä vaan kuollutta kuonaa, jos joku ehkä ymmärtää mitä ajan takaa? Koska kuukautisverta ei ole otettu väkivallalla kehosta, se ei houkuta pahoja voimia? Ehkä näin, mutta periaatteesta en kyllä leikkisi verellä osana omia rituaalejani/esineistöäni tehdessäni, sillä edelleenkin mielestäni se on liian riskialtista ja saman asian voi tehdä helpomminkin ja paremminkin muulla tavalla.


      • AROSUSI-09
        Cyberanimal kirjoitti:

        Toisaalta on eri asia maalailla asioita verellä (tosin tuo kuukautisveri juttu on yök ja mulle uusi juttu mut kukin tehkööt miten haluaa) mutta erottaisin edelleen verimagian tuosta. Verimagiassa veri on osa rituaalia, yleensä uhrauksen muodossa mutta myös osana itse rituaalia.

        Mietin, että kuukautisveri voisi erota sen verran tuosta muusta tavasta saada verta (pistäminen, viiltäminen, jne.) sen verran paljon, kun se tulee muutenkin pois, eli periaatteessa se ei ole enää elinnestettä vaan kuollutta kuonaa, jos joku ehkä ymmärtää mitä ajan takaa? Koska kuukautisverta ei ole otettu väkivallalla kehosta, se ei houkuta pahoja voimia? Ehkä näin, mutta periaatteesta en kyllä leikkisi verellä osana omia rituaalejani/esineistöäni tehdessäni, sillä edelleenkin mielestäni se on liian riskialtista ja saman asian voi tehdä helpomminkin ja paremminkin muulla tavalla.

        Aika pian tuon jälkeen siirryin matkailemaan Sony Walkmanien ja c-kaseteille nauhoitetun pärinän voimin./About mikä tahansa,minkä määrittelee pyhäksi ja mihin siirtää ajatuksensa ja energiansa,toiminee...En pitäisi kuukautisverta jätteenä,vaan osana ihmistä siinä vaiheessa kun se on vielä lämmintä eikä aura ole kadonnut sen ympäriltä.Kuten myös veren "pahuus"/"hyvyys" on ihan määrittelyasia.En nyt haluaisi hehkuttaa tätä liikaa,ettei juniorit lähtis leikkimään partakoneenterillä tai muuten vaan sotkemaan joka paikkaa:P Itse EN käytä verta juitsuissani./Pari anekdoottia vähän aihetta sivuten:Aikanaan kakkendaalia pidettiin hyvänä ja siunattuna asiana ja juhlapäivinä sitä viskottiin hevosvaunuista kadunvarsille kerääntyneen yleisön päälle.(Älä kysy,mikä aika ja mikä kulttuuri;En muista)/Katselin Angelina Jolien haastattelua,joka on tietämättään harrastanut aika tavalla verimagiaa.


      • Valerien

        "Minkä takia haluat tai koet tarvitsevasi verimagiaa? sehän on wiccan sääntöjen/ ohjeiden vastaista... Suojaamiseen varmasti löytyy muitakin keinoja kuin verimagia, otahan vain reilusti selvää vaihtoehdoista..."

        Wiccassa mikään ei kiellä verimagian tekemistä. Verimagia kun ei ole aina mitään groteskia mässäilyä, viiltelyä tai tappamista, kuten kauhuelokuvissa maalaillaan.

        Rede ei ole laki, vaan muistutuksen kaltainen ohjeistus. Kolminkertaisuus? Se ei ole laki tai sääntö. Se on vain muistutus että pilkka voi käydä omaan nilkkaan, kolmella eri tasolla (fyysinen, henkinen ja astraalinen).

        Mutta kyllä, sinällänsä lakeja on olemassa, mutta jostain syystä eklektinen puoli ei ole näistä kiinnostunut: http://www.wicca.utvinternet.com/BOS/bos1.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe