milloin pupuilette

.............

Eli millon pupuilette, kun olette tikuttanet oviksen? Onko oikea ajankohta samana iltana, vai vasta seuraavana? Ihmettelen vain, koska muistaakseni inseminaatiossa pitää mennä toimenpiteeseen SINÄ aamuna kun tikuttaa oviksen, kun taas testeissä lukee, että paras ajankohta olisi 24-48tuntia plussauksesta.

18

2192

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asioista oikeilla nimillä

mutta mitä talkoittaa pupuileminen? Vai onko te joku aikuitten juttu, kun en ole kotkaan kuullut?

• yhdyntää

eli tuossahan nuo lyhyesti ja ytimekkäästi ;)

• ittellet

ja annetaan tuo puhevikasi anteeksi, mutta olisitko tyytyväinen jos kysymys olisi muotoiltu näin: "milloin harrastatte yhdyntää, kun olette tikuttaneet ovulaation?"
        .....kaikenlaisia pilkunviilaajia tähänkin maailmaan mahtuu.....Ja kyllä, se on joku aikuisten juttu.

• Aikuinen nainen
        ittellet kirjoitti:

ja annetaan tuo puhevikasi anteeksi, mutta olisitko tyytyväinen jos kysymys olisi muotoiltu näin: "milloin harrastatte yhdyntää, kun olette tikuttaneet ovulaation?"
        .....kaikenlaisia pilkunviilaajia tähänkin maailmaan mahtuu.....Ja kyllä, se on joku aikuisten juttu.

Minunkin mielestäni kummallista sanankäyttöä. Pupuilette??!! Huh. Enpä ole tuollaistaakan lapsellisuutta ennen aikuisen suusta kuullut..

Rakastelette, olette yhdynnässä, harrastatte seksiä.. tässä ihan suomalaisia normaaleja sanontoja naimisesta.

• muita palstoja
        Aikuinen nainen kirjoitti:

Minunkin mielestäni kummallista sanankäyttöä. Pupuilette??!! Huh. Enpä ole tuollaistaakan lapsellisuutta ennen aikuisen suusta kuullut..

Rakastelette, olette yhdynnässä, harrastatte seksiä.. tässä ihan suomalaisia normaaleja sanontoja naimisesta.

kyllä tuo pupuilu on ihan yleinen nimitys seksille/yhdynnälle, yhtälailla kun on "jumppa" "treeni" ym., mitä tälläkin palstalla käytetään. Pupuilua käytetään varsin monella vauvakuumepalstalla joten on turha puuttua sananvalintaan.

Itse kysymykseen, niin minun mielestä paras ajankohta seksille on juuri tuo seuraava päivä kun on saanut ovulaatiotestissä positiivisen. Näin siksi, koska ovulaatiotestit näyttävät positiivista jo ennen kun ovulaatio tapahtuu. Toisaalta, siittiöt elävät muutaman päivän, joten ei siitä ainakaan haittaa ole, jos samanakin päivänä peuhaa.

• nimenomaan
        muita palstoja kirjoitti:

kyllä tuo pupuilu on ihan yleinen nimitys seksille/yhdynnälle, yhtälailla kun on "jumppa" "treeni" ym., mitä tälläkin palstalla käytetään. Pupuilua käytetään varsin monella vauvakuumepalstalla joten on turha puuttua sananvalintaan.

Itse kysymykseen, niin minun mielestä paras ajankohta seksille on juuri tuo seuraava päivä kun on saanut ovulaatiotestissä positiivisen. Näin siksi, koska ovulaatiotestit näyttävät positiivista jo ennen kun ovulaatio tapahtuu. Toisaalta, siittiöt elävät muutaman päivän, joten ei siitä ainakaan haittaa ole, jos samanakin päivänä peuhaa.

vauvakuumepalstalla käytetään tällaisia ilmaisuja. Muualla en ole moiseen sanaan törmännyt. Ei kai lapset tätä palstaa lue vai tekeekö vauvakuume naisista jotenkin kummallisia kun pitää puhua kuin pienelle lapselle.
        '
        Tätä palstaa kun lukee, niin "oviksen tikutuksen" jälkeen todella seksiä harrastetaan kanimaiseen tahtiin, sekö sitä pupuilua sitten onkin?
        No, tästähän tulee tietty sanomista, mutta itsänikin tuo pupuilu aina hymyilyttää. Eikö aikuiset voi keskustella ihan kuin aikuiselle keskustellaan.

• sivusta seuraaja
        Aikuinen nainen kirjoitti:

kaikenlaisia pilkunviilajia..
        miten voit arvostella jonkin lapselliseksi pelkkien sanojen takia? pinnalliseksi voisi sinua kutsua.

kylläpä sitä ollaan niin aikuisia,nosti ihan savun päästä kun tuota luki.

• alk.p

oho, enpä ois uskonu, että joku saa harmaita hiuksia yhdestä sanasta =( Harmi, ja minä kun luulin, että sananvalinta on varsin yleinen...ainakin näillä palstoilla. Eipä ole muualla tullut tämmöstä vastaanottoa, joten parempi lienee pysytellä muualla kun asiallista vastausta ei täältä saa. Kaikkea hyvää teille.

• noista ihmeen

pilkun NUSSIOISTA! Jokainen kai saa kutsua seksiä millä tavalla haluaa, mitä väliä? Joillakin vaan on pipo liian kireellä, minkäs teet =)
        Mä ainakin JÖRNIN mun hellun kanssa, välillä SEKSTAILLAAN ja sitten taas RAKASTELLAAN,ei väliä sanalla, yhtä ja samaa hommaahan se on, sama miksi sitä kutsuu...
        Jatkahan vaan kirjottelua tänne, useimmiten täällä kuitenkin saa ihan fiksuja vastauksia ja kovin hyödyllisiäkin! =)

• ..............................

Hei.

Tikutan tässä lähipäivinä vasta ekaa kertaa, mutta aion/aiomme pupuilla (sekstailla, rakastella miten ikinä kukin sen ilmaiseekaan)etenkin sinä päivänä, kun ovisviiva on tullut näkyviin ja parina päivänä sen jälkeen, mutta varmaan jo sitä ennenkin...ompahan paremmat mahdollisuudet tärpätä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ... ja pilkku jälleen syyni...

Heippa alkuperäinen kirjoittaja ja muut!

Joo, todella, pilkkua viilataan. Ite taas oon ihmetellyt tota "seksin harrastamista". Onko se mulle joku harrastus vai? Kyllä lapsentekopuuhat saa pehmittää pään, miehilläkin! Pupuillaan vaan rohkeasti, "harrastakoon" vakavikot seksiä vakavissaan! :-)

• kakaruus

Mitäs pikkupupuja täällä oikein liikkuu? Kannattaisko vähän kasvaa ennen kun alkaa hankkia lapsia- odottaa ainakin että pääsee siitä pupuvaiheesta yli..

• ihan suoraansanottuna
        kakaruus kirjoitti:

Mitäs pikkupupuja täällä oikein liikkuu? Kannattaisko vähän kasvaa ennen kun alkaa hankkia lapsia- odottaa ainakin että pääsee siitä pupuvaiheesta yli..

PORUKKA tahalleen VITTUILEE... ovat niin katkeria ihmisiä.. Menee kai oma elämä ihan perseelleen...

• Lydia
        kakaruus kirjoitti:

Ihan samaa ajattelin. Tuo on ehkä lapsellisinta mitä olen aikuisten palstoilta lukenut:) Joku on joskus sellaisen hihkaissut ja nyt nuoriso käyttää sanaa ihan käsitteenä ikään kuin se olisi uusi suomen kielen sanonta. Heh.

Juu, jotta hyvästi vaan. Tää mamma jättää tämän palstan..

• sivusta seuraaja
        Lydia kirjoitti:

Ihan samaa ajattelin. Tuo on ehkä lapsellisinta mitä olen aikuisten palstoilta lukenut:) Joku on joskus sellaisen hihkaissut ja nyt nuoriso käyttää sanaa ihan käsitteenä ikään kuin se olisi uusi suomen kielen sanonta. Heh.

Juu, jotta hyvästi vaan. Tää mamma jättää tämän palstan..

katkeralta akalta tuo kuulostaa.

onko sillä nyt helvetinkään väliä millä nimellä sitä kusutaan??

ja tuskin siä nyt nuoriso alkaa käyttämään, ja jos alkaa, niin mitä väliä? ainahan tässä maassa kaikki yhdistetään nuorisoon,kuinkas muutenkaan..

• Anonyymi00016

Tekisi kyllä kovasti mieli pupuilla ihanan naisen kanssa se on niin nasta pimu ja hemaisevan seksikäs pörröpää jenna❤️

• Anonyymi00017

Pupuilu on niin ihanaa silloin kun sitä oikeasti haluaa tehdä

• Anonyymi00018

Ja kauniin naisen kanssa tekisi lapsia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2107
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1195
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1135
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      892
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      687
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe