Innostuin tässä muuttamaan sisustusta näin loppukesän kunniaksi ja päätin piristää itseäni sisustamalla erään huoneen viher-kelta-sävyiseksi. Yhdelle seinälle en keksinyt mitään, ja valkoinen seinä pomppaa liiaksi esiin, joten päätin hankkia siihen jonkin taulun tai julisteen.
Kysymys kuuluukin: tietääkö joku, KUKA ON TEHNYT SELLAISIA SULOISEN IHANIA VAUVA-TAULUJA, JOISSA MM. KAKSI LASTA ISTUU SIENEN ALLA TAI LUMPEENLEHDELLÄ? MISTÄ NÄITÄ SAISI? SAAKO NETISTÄ? (olen nähnyt myös palapeli-versioita näistä tauluista)
Suloisen söpöt vauva-taulut
3
2822
Vastaukset
- jjjkkkll
tarkoitat varmaan anne geddes teoksia, psitäpä googleen hakusanaks anne geddes, niin löytyy kyl. netistäkin pystyy kyl tilaan, mut luulis löytyvän myös isoina julisteina.
- pipau
niin... itse olen yrittänyt etsiä näitä palapelejä jo jonkin aikaa, mutta ei tahdo löytyä... valitettavasti!
- liskoneiti
Itsekin olen ihantunut noihin Anne Geddesin vauvaaiheisiin iki hyväksi :)
Nyt itselläni on ihan hirveä vimma niihin palapeleihin.. Itselläni niitä on nyt jo 5 ja lisää olisi hakusessa!!
Niitä palapelejä löytyy kyllä aika tuurilla silloin tällöin. Nytkin on tullut muutamia ihan citymarkettiin.. Eli tavallisista kaupoista kannattaa etsiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616