Innostuin tässä muuttamaan sisustusta näin loppukesän kunniaksi ja päätin piristää itseäni sisustamalla erään huoneen viher-kelta-sävyiseksi. Yhdelle seinälle en keksinyt mitään, ja valkoinen seinä pomppaa liiaksi esiin, joten päätin hankkia siihen jonkin taulun tai julisteen.
Kysymys kuuluukin: tietääkö joku, KUKA ON TEHNYT SELLAISIA SULOISEN IHANIA VAUVA-TAULUJA, JOISSA MM. KAKSI LASTA ISTUU SIENEN ALLA TAI LUMPEENLEHDELLÄ? MISTÄ NÄITÄ SAISI? SAAKO NETISTÄ? (olen nähnyt myös palapeli-versioita näistä tauluista)
Suloisen söpöt vauva-taulut
3
2787
Vastaukset
- jjjkkkll
tarkoitat varmaan anne geddes teoksia, psitäpä googleen hakusanaks anne geddes, niin löytyy kyl. netistäkin pystyy kyl tilaan, mut luulis löytyvän myös isoina julisteina.
- pipau
niin... itse olen yrittänyt etsiä näitä palapelejä jo jonkin aikaa, mutta ei tahdo löytyä... valitettavasti!
- liskoneiti
Itsekin olen ihantunut noihin Anne Geddesin vauvaaiheisiin iki hyväksi :)
Nyt itselläni on ihan hirveä vimma niihin palapeleihin.. Itselläni niitä on nyt jo 5 ja lisää olisi hakusessa!!
Niitä palapelejä löytyy kyllä aika tuurilla silloin tällöin. Nytkin on tullut muutamia ihan citymarkettiin.. Eli tavallisista kaupoista kannattaa etsiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956