Asuinalue Gallub

Mikä paras?

Tehdäänpäs tälläinen gallub ja katotaan mikä alue se saa loppujen lopuksi sitten eniten ääniä.

Eli laittakaa OTSIKOKSI (helppo seurata tuloksia) paikan nimi missä mieluiten Porvoossa asuisitte. Sitten voitte kirjoittaa halutessanne nasevat perustelut asuinalueenne puolesta.

24

2235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KALLIO!

      rok!

      • Kallio.

        LAPPEENRANTA


      • mitä?
        Kallio. kirjoitti:

        LAPPEENRANTA

        onko LAPPEEN RANTA porvoon ASUINALUE?


      • Leikkailija
        mitä? kirjoitti:

        onko LAPPEEN RANTA porvoon ASUINALUE?

        ON SAMOIN KUIN PORI PO-RI sekä UTSJOKI UZ JOKI


      • sfsafsd
        Leikkailija kirjoitti:

        ON SAMOIN KUIN PORI PO-RI sekä UTSJOKI UZ JOKI

        Helsinki


      • Yrjö Pensas
        sfsafsd kirjoitti:

        Helsinki

        eikö porvoo olekaan helsingin lähiö? m-täh?


    • J.Jolli

      Tuo kaunis puutarhakaupunginosa ihanan monirotuiset asukkaat.

      • enoc..

        Kamppulassa haisee.


      • meni
        enoc.. kirjoitti:

        Kamppulassa haisee.

        Ei kamppulassa haise vaan kamppulalaiset haisee.


      • meni kirjoitti:

        Ei kamppulassa haise vaan kamppulalaiset haisee.

        edellinen kirjoittaja haisee...


      • enoc.. kirjoitti:

        Kamppulassa haisee.

        shit head....


    • P.Lampi

      Kaukana kaikista, keskellä palveluja järven rannalla. Lähin naapuri viiden kilometrin päässä.

    • amalia

      merenrannalla, aina pienoinen tuulenvire, ei siksi koskaan tukahduttavan kuuma. Kauniit maisemat jne.

      • huippuhuippu

        on tietenkin rauhallinen ylä-Näsi! eikä kamppulassa ole mitään vikaa..


    • Kerpele_

      jep jep....

    • !!!!

      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA!

    • vieras*

      Paras tähän mennessä tietenkin EMÄSALO, joka sijaitsee just hyvällä paikalla eli ei missään lähiössä, jossa on liikaa asukkaita. En asu Emäsalossa, mutta olen käynyt monesti siellä ja ollut yötäkin.

    • kenneli

      se on Porvoo ja Kevätkumpu. Tässä on luonto niin lähellä. Asun kylläkin kerrostalossa mutta onneksi ensimmäisessä kerroksessa. Minulla on kissoja ja koiria. Se on niin kätevää, kun ne osaa itse käydä tarpeillaan. Ja tiedätkö mitä? Ne on niin viksuja, ettei ne tee tarpeitaan meidän parvekkeen eteen.

      • kennelin naapuri

        Minäkin olen huomannut niiden "viksuuden".
        Ne tekeekin meidän parvekkeen eteen!!!!!!!!!


      • ei ikinä

        ...muka hyvä yÄK!!!! En ikinä halua muuttaa kerrostaloon olen nääs joskus asunut sellassa asunnossa ja mulle riitti. Minäpä muutinkin pois kerrostalosta ja mulla on nyt oma pihakin. Ai muka kevari, jos niin lehmätkin lentää, ei siis mikään lähiö ole paras mun mielestä.... pois vaan kaupungin hulinasta....lähemmäs luontoo, jossa on todellinen luonto.


      • ikivihreä

        kissa nauttii niin olostaan, kun se saa olla aivan vapaana. Sekin on niin siisti, että se tekee tarpeensa naapureiden pihaan. Kyllä ne osaavatkin olla siistejä. Oletkos muuten kuullut?


    • peippola

      juu-u.. siis peippola paras..

      • Rulez!

        Kyllä Peipontie vie voiton kaikista!


    • Jakarissa.

      Lähellä merta, omassa rauhassa. Luontoäänet parasta antia! Kuuluu merilehmien mylvintää ja merihevoset hirnuu, jos on tarkka korva. Merirokko ei tartu ihmisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe