tarvitsisin tietoa että missä on suomessa ton alan koulutusta ja olisin valmis aloittamaan jo tammikuussa! olen kaikkialta netistä etsinyt mutta en ole löytänyt ainoa mikä löyty oli hesassa
amiedussa ja maksoi 1200€ ja kesti viikon eli ei ihan mulle sopiva...
panostaja/räjäyttäjä
5
2389
Vastaukset
- joo
mee pioneeriksi armeijaan, siellä saat räjäyttäjän paperit.
no ei oikein viittisi enää uudestaan mennä kun tuli jo käytyä...
- Paukku pete
Niin, niihin hommiin pitää olla suoritettuna koe; kokeen voit suorittaa sellaisen maksullisen kurssin yhteydessä. Se ei riitä vielä vaan sulla on oltava työkokemusta sellaisista räjäytystöistä joihin haet lupakirjaa. Ainut keino päästä itsenäisiä töitä tekeväksi ammattilaiseksi on löytää töitä joltakin louhintafirmalta ja kun on riittävästi siellä saanut työkokemusta niin sitten sellaiselle kalliille viikon kurssille ja sitten hakemaan lupakirjaa ja jos et oo liikaa mokaillut (sun tausta selvitetään) niin saat sen lupakirjan.
- mccm
Ootko käyny intin? Itse palvelin pioneereissa ja siellä saa ilmaiseksi/lyhyessä ajassa panostajan & räjäyttäjän koulutuksen/paperit. Tarvii vain hankkia työkokemusta intin jälkeen muutama kk...
- mccm
Ootko käyny intin?? Itse palvelin pioneereissa ja siellä saa ilmaiseksi/lyhyessä ajassa panostajan & räjäyttäjän koulutuksen/paperit. Tarvii vain hankkia työkokemusta intin jälkeen muutama kk...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903181- 313126
- 592864
- 572720
- 532370
- 381824