Mustasukkaisuusdraama

Mysteriet

Eletään 70-luvulla rakennetussa kerrostalossa, jossain päin suomea...

Talosta löytyvät kaikki sille ajalle tyypilliset herkut - pesutupa, sauna alakerrassa, vintti- ja kellarivarastot, viisi kerrosta ja samanverran rappuja, sekä talkkari ja sen (joka paikkaan nokkansa tunkeva) muija...

Tarina alkaa:

Mitenkä se alkaakaan?
Vaikka siitä, että porttikongin pimeydessä näkyy kahden henkilön shiluetti - suutelemassa...
Talkkarin muijan uteliaisuus ei paljon muuta ärsykettä tarvitse, hän hiipii katsomaan keitä siellä vehtaa...
Mitä hän näkeekään?

Ilmassa on draaman ainekset...

12

1796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Että toinen osapuoli on rappusiivooja, mutta kuka onkaan toinen?
      Hyvään sukuun naitu (ja muutenkin itteänsä paremmassa seurassa oleva) nahjusmainen mies...
      Ja anoppikin asuu samassa talossa...
      Kuka onkaan salaperäinen kaunotar E-rapusta?

      • Nimetön

        Eikös se nainen työskentele tuossa videovuokraamossa?
        Siellä kun kun kävin päästessäni kotiin koulusta ja kuulostaa ihan samalta naiselta. voin toki erehtyäkin.
        Mutta eikös hän asu A-rapussa?


      • Mysteriet
        Nimetön kirjoitti:

        Eikös se nainen työskentele tuossa videovuokraamossa?
        Siellä kun kun kävin päästessäni kotiin koulusta ja kuulostaa ihan samalta naiselta. voin toki erehtyäkin.
        Mutta eikös hän asu A-rapussa?

        Joudu näkemään kaikenlaista... Moraaliltaan lienee löyhätapainen ;D Vai A-rapussa - kuulitkos Ilkku (se talkkarin muija...)!!
        Ja mitäs Sinä siellä viedeomyymälässä oikein luuhaat päivät pitkät - eikö nykyajan kouluissa enää anneta läksyjä - mitä?


    • ...ngg

      Pyhä jyssäys ja mylväys...! meinasi päästä talkkari
      Hupasen muijan suusta. Tuossahan on selvästi yk-
      köstalon Merja!

      Jaahas, jaahas! Olenkin kuullut viimeaikojen kerskut
      salarakkaan olemassaolosta, mutta kuka onkaan tuo
      ketale, jota tuo ämmä ahnaasti lutkuttaa, mietti mui-
      ja.
      Vanttera ja varma otteissaan näyttää olevan, toisin
      kuin oma saamaton lurjukseni. Kääntyisi edes hie-
      man, jotta erottaisin kuka tuo sonni on, joka juuri
      sillä hetkellä kouraisi kunnolla sieltä, josta Hupasen
      muija on viime vuosina vain unissaan haaveillut.

      Näen tästä kulmasta hieman huonosti, joten soitanpa
      Salmelle... PRRRRRRRIINNGGGG!
      Kuka siellä tähän aikaan kunnon ihmisiä häiritsee?!
      huudahti Salme unenpöpperöisenä.
      Hupasen Mirja täällä! Nouse ylös ja vilkaise porttikon-
      kiin. Kerro kuka se ketale on, joka lutkuttaa tuota
      lutka-Merjaa.
      Kuului kolinaa ja rysähdys, vaimea kirous ja laahus-
      tava ääni takaisin puhelimen suuntaan. Haloo! Kuule-
      han, Mirja, tässä tilanteessa on parasta, että herätät
      miehesi. Kuulemiin. KLIK!!!

      Hupasen muija ihmetteli töykeää käytöstä, mutta
      ahdistui hieman ja mietti, että jospa siellä onkin joku
      konna, joka kaipaa opetuksen.
      Menenpä herättämään Pentin, mietti Hupasen muija.
      Saapahan konna kyytiä, kun Pentti puuttuu asiaan.
      Hupasen muija astui Pentin vuoteen ääreen ja ravis-
      ti velttoa hahmoa. Heräähän, Pentti!....Pentti?....
      PENTTI....?!!!!!

    • niisku-myy46

      "Voi maailma. Horttanaisen vanhapiika on iskeny siskosa, leskirouva Rönttösen, uuden sulhasen, kunnanlääkäri Kärsäsen... ja tuolla ne nyt vaihtaavat sylkee, niin että roiske käy."...

      "Että on melkonen vamppi, vaikka niin on olevinaan siveyden sipuli...Siltähän näkyy... punaiset stringit... Siis nyt minä pyörryn", miettii talonmiehen muija Hilja Törrönen.

      "Kelle minä tästä kerron. En voi kertoa... voinko kertoa... siis en voi kertoa..." Hilja miettii..."Ehkä hiukan vihjaisen tuolle naapurin Sylville, mutta hiukkasen vain..."

    • the-real-nicki

      kauan sitten, mut nyt!! "talkkarin" edessä naidaankin, se sanoo vaan, menkääs muualle paneskelemaan..naapurit häiriintyy mölinästänne..
      Lapsista ja mummoista,talkkari ei mainitse mitään...
      Sitä elämän, Draamaa.. varjo silläkin....

      Muullä tää mieli kuvitus, on ihan nolla.
      Mut, kyllä se jotain aistii..se on sen työ...

    • Ellen

      Kaiken maailmaan -Traamoja- ;D ;D

      • Mysteriet

        Tämmönenkin ketju... kun ei olla saatu "luonnossa" *hih* juoruta tarpeeks... traamoja...


    • no tietysti se valehtelee taas...

      ...siellä itseasiassa oli vain lehdenjakaja joka tuli samaan aikaan ovesta ulos kun yläkerran keikkamuusikko palas aamuyöllä työkeikalta ja ne vaan sano toisilleen huomenta ohimennen ja turvallisen välimatkan päästä...

      • Mysteriet

        Se keikkamuusikko - se viettää aika boheemia elämää... ;D
        Kerrankin kun olin tulossa kirkkokuoron puurojuhlasta, minä näin sups.. sups.. sups.. ja sitten vielä kehtaa väittää että... ;D


    • Anonyymi

      Teiskon mies vauhdissa.

    • Anonyymi

      Jokaisessa lähiön vuokra kerrostaloissa on aina se yksi -3 piha kyttää.Joka oletta,kuvitelee,luulee ja levitää ihmisistä perätömiä asioita.Tietämättä yhtään mitään.Kai niin on ollut aina? Itä Helsinki .Helsingin kaupungin vuokra asunnossa asunut 50 vuotta!

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe