onko kukaan nähnyt koskaan big wheel 200:sta.melkeen niinku cross pyörä mutta tavallaan mönkkärin renkailla.
yamaha BIG WHEEL 200
11
1532
Vastaukset
- SnowHawk
Juu onhan noita tossa nurkissa pyöriny, taitaa olla aika harvinainen vehe suomen maassa.
- pecca
Kaverilla ois tommonen, seisonu jonku vuoden jo autotallissa, nyt suunnitelee myyvänsä pois ja ostavansa 600 enduron tilalle..kuulema aika harvinainen peli suomessa. Pyörä on alkuperäinen teippauksia myöten, ei maalailtu tms...Oon itekki ajellu sillä ja hupanen peli oli
- punkkari
päin suomenmaata sen löytäis.
- pecca
punkkari kirjoitti:
päin suomenmaata sen löytäis.
keskeltä suomea..
- pecca
pecca kirjoitti:
keskeltä suomea..
on 2000e
- yllytyshullu
pecca kirjoitti:
on 2000e
ei ihan rahat riitä.ostan ehkä 80cc:n
- äkkiä!
ollaan kateltu jo pitkään semmosta, laittakaa puhelin numeroo jos ootte myymässä
- Anonyymi
Nyt olis harvinainen tilaisuus tarjolla päästä big wheel 200 omistajaksi.
Priimakuntoinen ei ole mutta korjaustaitoinen laittaa äkkiä ajoon. Ajettu viimeksi tänä kesänä. - Anonyymi
Olis big wheel myynnissä .
Renkaat ja ketjut vaihdettu.
Polinakseli uusittu ,venttiilit säädetty ym.- Anonyymi
Vieläkö
- Anonyymi
Onko vielä myynnissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086