Tytöllä on RÖNTGENSILMÄT!

E. Nigma

Venäläisellä teinitytöllä Natashalla on röntgensilmät ( X-ray eyes ). Hän skannaa katseellaan ihmisvartaloita ja näkee ihmisten sisäelimissä olevat sairaudet, jotka sitten lääkärit toteavat olemassaoleviksi. Skeptikot ovat ihmeissään. Lue lisää:

http://www.csicop.org/specialarticles/natasha.html

15

2291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku.S

Suomestakin löytyy vastaavan kyvyn omaavia kymmeniä, jotka paitsi näkee vaivan, pystyvät jopa hoitamaan sen.Itse näen vaivat täältä netistäkin pelkän kirjoituksen tai nimimerkin perusteella.Elinten analyysi on helppoa,ei tarvita tutkimuksia eikä vuosikausien juoksemista lääkäreillä,vaan pelkällä puhelinsoitolla selviää mystisimmätkin vaivat.

• E. Nigma

Myös netin kautta. Hyvä, analysoi siis minut, minulla on kaksi tietynlaista vaivaa. Haluan tarkistaa, oletko oikeassa.

• Markku.S
        E. Nigma kirjoitti:

Myös netin kautta. Hyvä, analysoi siis minut, minulla on kaksi tietynlaista vaivaa. Haluan tarkistaa, oletko oikeassa.

Seuraavaksi varmaan pyydät vaivan parannusta j.n.e...Kyllä näitä ronkujia riittää,vai arvelet ettei kukaan pääse päähäsi,vähänpä tiedät intuitioon liittyvistä asioista,sitä paitsi teen analysointia työkseni,jolloin ihminen on siitä myös valmis maksamaan.Sitä paitsi aina kun katson jonkun vaivaa,tapahtuu myös parantumista.Jottet voi syyttää minua jostakin mitä en ole edes luvannut,teen poikkeuksen ja katson yhden vaivan,äitisi puolen perimäheikkoutena on sydämmen johtokanavien huono toiminta,tulee mm.aivosähkötoiminnan häiriöitä,tarkoittaa hetkellisiä poissaolokohtauksia rymityshäiriöitä ahdistuneisuutta j.n.e...Muitten on turhaa kysyä,koska tiedän että tiedän on turhaa todistella enää mitään.

• collar

Jos pystyt parantamaan suolistosairauteni, niin tilaan heti sulle ajan. Maksoi mitä maksoi, jos apu tulee.

• pidät
        Markku.S kirjoitti:

Seuraavaksi varmaan pyydät vaivan parannusta j.n.e...Kyllä näitä ronkujia riittää,vai arvelet ettei kukaan pääse päähäsi,vähänpä tiedät intuitioon liittyvistä asioista,sitä paitsi teen analysointia työkseni,jolloin ihminen on siitä myös valmis maksamaan.Sitä paitsi aina kun katson jonkun vaivaa,tapahtuu myös parantumista.Jottet voi syyttää minua jostakin mitä en ole edes luvannut,teen poikkeuksen ja katson yhden vaivan,äitisi puolen perimäheikkoutena on sydämmen johtokanavien huono toiminta,tulee mm.aivosähkötoiminnan häiriöitä,tarkoittaa hetkellisiä poissaolokohtauksia rymityshäiriöitä ahdistuneisuutta j.n.e...Muitten on turhaa kysyä,koska tiedän että tiedän on turhaa todistella enää mitään.

..praktiikkaasi, eli mistä yhteystiedot?

• E. Nigma
        Markku.S kirjoitti:

Pieleen, kuten arvelinkin. Äitini suku on harvinaisen rempseää ja iloista, ei tietoakaan ahdistuksesta. Myöskään poissaoloa tai muistinmenetystä ei esiinny heillä tai minulla.

• ehkä vaan

Synnynnäinen endokrinologisen vahvan intuition antamaa kykyä. Samat Markulla.

• E. Nigma

Ehkä näin, sillä esitin Markulle haasteen, johon hän ei osaa vastata, vaikka väittää voivansa pelkkien nettikirjoitusten perusteella kyetä analysoimaan ihmisten sairauksia. Minä kuulun niihin harvoihin, joita kukaan ei analysoi. Minun mieleeni ei voi tunkeutua.

• Tuikahtava

Mitä tarkoittaa endokrinologinen intuitio? Endokrinologiset sairaudet ymmärrän, mutta toi meni yli hilseen.

• ehkä vaan
        Tuikahtava kirjoitti:

Mitä tarkoittaa endokrinologinen intuitio? Endokrinologiset sairaudet ymmärrän, mutta toi meni yli hilseen.

toiminnasta=endogrinologia >>>toiminta/toimimattomuus.

Järjestelmän toimimattomuuden "näkee" intuitiivisesti (tuo venäläinen tyttö)
        Hän paikallistaa sairauden katsomalla sairastavaa ihmistä.

Homma toimii niin, että näkijällä on hyvin vahva oman e-järjestelmän tuntemus.
        Sairaudet yksinkertaisesti heijastuu, peilautuu kuin tutkakuvassa.
        Kun näkijällä on normaali tai heikko tila, näky data ei toimi.

• surkea menestys..

..Eipä tyttö Amerikkalaisten sokkotestissä pärjännyt.Huijausta.

• Häh?

Onkse testattu jossain Amerikassaki?

• Pulsar

Kysessä ei ole x-ray=),juu,varmaan ihmenelosia...
      Asia on aivan toinen,vinkki:Kaikella on yhteys.
      *Kaukaisuudesta huusin nimeäsi,jopa Avaruuden laitamilta,ja sinä kuulit.*.*

• auratyttö

jospa tyttö näkis aurat? siitähän voi nähdä tarkan sairauden olopaikan :)

• Anonyymi

Meillä noita auroja muinoin sanottiin välteiksi. Oli oikea iso vältti ja sitten sellainen pienempi punainen sänkiaura.En tiedä eikä aikanaan tullut mieleen edes kysyä, tuotiinko ne sieltä vanhasta paikasata vai oliko ne jo siellä kun muutettiin. Hevosta meillä ei ollut...
        Joen toisella puolellakin oli Aura. Oikein asiallinen tyttö olikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe