Tytöllä on RÖNTGENSILMÄT!

E. Nigma

Venäläisellä teinitytöllä Natashalla on röntgensilmät ( X-ray eyes ). Hän skannaa katseellaan ihmisvartaloita ja näkee ihmisten sisäelimissä olevat sairaudet, jotka sitten lääkärit toteavat olemassaoleviksi. Skeptikot ovat ihmeissään. Lue lisää:

http://www.csicop.org/specialarticles/natasha.html

15

2196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku.S

      Suomestakin löytyy vastaavan kyvyn omaavia kymmeniä, jotka paitsi näkee vaivan, pystyvät jopa hoitamaan sen.Itse näen vaivat täältä netistäkin pelkän kirjoituksen tai nimimerkin perusteella.Elinten analyysi on helppoa,ei tarvita tutkimuksia eikä vuosikausien juoksemista lääkäreillä,vaan pelkällä puhelinsoitolla selviää mystisimmätkin vaivat.

      • E. Nigma

        Myös netin kautta. Hyvä, analysoi siis minut, minulla on kaksi tietynlaista vaivaa. Haluan tarkistaa, oletko oikeassa.


      • Markku.S
        E. Nigma kirjoitti:

        Myös netin kautta. Hyvä, analysoi siis minut, minulla on kaksi tietynlaista vaivaa. Haluan tarkistaa, oletko oikeassa.

        Seuraavaksi varmaan pyydät vaivan parannusta j.n.e...Kyllä näitä ronkujia riittää,vai arvelet ettei kukaan pääse päähäsi,vähänpä tiedät intuitioon liittyvistä asioista,sitä paitsi teen analysointia työkseni,jolloin ihminen on siitä myös valmis maksamaan.Sitä paitsi aina kun katson jonkun vaivaa,tapahtuu myös parantumista.Jottet voi syyttää minua jostakin mitä en ole edes luvannut,teen poikkeuksen ja katson yhden vaivan,äitisi puolen perimäheikkoutena on sydämmen johtokanavien huono toiminta,tulee mm.aivosähkötoiminnan häiriöitä,tarkoittaa hetkellisiä poissaolokohtauksia rymityshäiriöitä ahdistuneisuutta j.n.e...Muitten on turhaa kysyä,koska tiedän että tiedän on turhaa todistella enää mitään.


      • collar

        Jos pystyt parantamaan suolistosairauteni, niin tilaan heti sulle ajan. Maksoi mitä maksoi, jos apu tulee.


      • pidät
        Markku.S kirjoitti:

        Seuraavaksi varmaan pyydät vaivan parannusta j.n.e...Kyllä näitä ronkujia riittää,vai arvelet ettei kukaan pääse päähäsi,vähänpä tiedät intuitioon liittyvistä asioista,sitä paitsi teen analysointia työkseni,jolloin ihminen on siitä myös valmis maksamaan.Sitä paitsi aina kun katson jonkun vaivaa,tapahtuu myös parantumista.Jottet voi syyttää minua jostakin mitä en ole edes luvannut,teen poikkeuksen ja katson yhden vaivan,äitisi puolen perimäheikkoutena on sydämmen johtokanavien huono toiminta,tulee mm.aivosähkötoiminnan häiriöitä,tarkoittaa hetkellisiä poissaolokohtauksia rymityshäiriöitä ahdistuneisuutta j.n.e...Muitten on turhaa kysyä,koska tiedän että tiedän on turhaa todistella enää mitään.

        ..praktiikkaasi, eli mistä yhteystiedot?


      • E. Nigma
        Markku.S kirjoitti:

        Seuraavaksi varmaan pyydät vaivan parannusta j.n.e...Kyllä näitä ronkujia riittää,vai arvelet ettei kukaan pääse päähäsi,vähänpä tiedät intuitioon liittyvistä asioista,sitä paitsi teen analysointia työkseni,jolloin ihminen on siitä myös valmis maksamaan.Sitä paitsi aina kun katson jonkun vaivaa,tapahtuu myös parantumista.Jottet voi syyttää minua jostakin mitä en ole edes luvannut,teen poikkeuksen ja katson yhden vaivan,äitisi puolen perimäheikkoutena on sydämmen johtokanavien huono toiminta,tulee mm.aivosähkötoiminnan häiriöitä,tarkoittaa hetkellisiä poissaolokohtauksia rymityshäiriöitä ahdistuneisuutta j.n.e...Muitten on turhaa kysyä,koska tiedän että tiedän on turhaa todistella enää mitään.

        Pieleen, kuten arvelinkin. Äitini suku on harvinaisen rempseää ja iloista, ei tietoakaan ahdistuksesta. Myöskään poissaoloa tai muistinmenetystä ei esiinny heillä tai minulla.


    • ehkä vaan

      Synnynnäinen endokrinologisen vahvan intuition antamaa kykyä. Samat Markulla.

      • E. Nigma

        Ehkä näin, sillä esitin Markulle haasteen, johon hän ei osaa vastata, vaikka väittää voivansa pelkkien nettikirjoitusten perusteella kyetä analysoimaan ihmisten sairauksia. Minä kuulun niihin harvoihin, joita kukaan ei analysoi. Minun mieleeni ei voi tunkeutua.


      • Tuikahtava

        Mitä tarkoittaa endokrinologinen intuitio? Endokrinologiset sairaudet ymmärrän, mutta toi meni yli hilseen.


      • ehkä vaan
        Tuikahtava kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa endokrinologinen intuitio? Endokrinologiset sairaudet ymmärrän, mutta toi meni yli hilseen.

        toiminnasta=endogrinologia >>>toiminta/toimimattomuus.

        Järjestelmän toimimattomuuden "näkee" intuitiivisesti (tuo venäläinen tyttö)
        Hän paikallistaa sairauden katsomalla sairastavaa ihmistä.

        Homma toimii niin, että näkijällä on hyvin vahva oman e-järjestelmän tuntemus.
        Sairaudet yksinkertaisesti heijastuu, peilautuu kuin tutkakuvassa.
        Kun näkijällä on normaali tai heikko tila, näky data ei toimi.


    • surkea menestys..

      ..Eipä tyttö Amerikkalaisten sokkotestissä pärjännyt.Huijausta.

      • Häh?

        Onkse testattu jossain Amerikassaki?


    • Pulsar

      Kysessä ei ole x-ray=),juu,varmaan ihmenelosia...
      Asia on aivan toinen,vinkki:Kaikella on yhteys.
      *Kaukaisuudesta huusin nimeäsi,jopa Avaruuden laitamilta,ja sinä kuulit.*.*

    • auratyttö

      jospa tyttö näkis aurat? siitähän voi nähdä tarkan sairauden olopaikan :)

      • Anonyymi

        Meillä noita auroja muinoin sanottiin välteiksi. Oli oikea iso vältti ja sitten sellainen pienempi punainen sänkiaura.En tiedä eikä aikanaan tullut mieleen edes kysyä, tuotiinko ne sieltä vanhasta paikasata vai oliko ne jo siellä kun muutettiin. Hevosta meillä ei ollut...
        Joen toisella puolellakin oli Aura. Oikein asiallinen tyttö olikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe