Suorakaidevaippoja???

lisä-imuksi??

Ja olikos täällä sitten kenelläkään tietoa mistä voisi vielä löytää perinteisiä suorakaidevaippoja, meillä kun on kaksi melko isoa yökastelijapoikaa: 6 ja 8 vuotiaat.
XL libero menee vielä mitoiltaan mutta sisään tarvis saada lisäimuksi suorakaidevaippa/pari.
Kirpparilta löysin keväällä pari pussia 80 luvun Leninamaxi yö vaippoja, ne oli ihan hyviä mutta ne nyt meni kans heti.
Esim jos joku tietää että jollain on nurkkiin jäänyt joskus vaikka isompiakin eriä ja haluaa luopua niistä niin heitäpä vastausta ja anna vaikka e-maili niin sovitaan toimituksesta.
Terv vaippa-rallikuski

6

2016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetella kuivaksi

      Hei!

      Täällä puhuu eräs, joka ei uskaltanut pienenä mennä kaverin luokse yöksi juuri tuon nolon ongelman vuoksi.

      Mutta yökastelusta päästiin kärsivällisyydellä: Joka yö heräsin siihen kun pissasin sänkyyn. Äiti oli laittanut lakanan ja patjan väliin tällaisen kankaan mitä äitiyspakkauksissakin tulee, estämään patjan kastumisen. Siitä vain roudailin aina lakanan pyykkikoriin ja äiti pesi... Tämä toistui aika pitkään, mutta pikkuhiljaa heräsin aina aiemmin, juuri kun olin alkanut pissata, ja lopulta juuri ennen kuin aloin pissata. Alitajuisesti sitä haluaa pysyä kuivana, joten kannattaa jättää vaipat pois ja antaa poikien kastella itsensä kuivaksi, jos nyt noin asian voisi sanoa.

    • tavallisista

      lapsista ? Jos lapsesi ovat tavallisia, kannattaisi varata aika lääkärille. Jos lapsillasi on jo diagnoosi, käänny Tenakaupan puoleen tai mene suoraan apteekkiin.

      Paras kuitenkin lapsillesi olisi jo oppia kuivaksi !

      Jaksamista sinulle äitinä !

      • kröhömmm

        Tuotanoin, etteikö meidän poikia olisi käytetty lääkärissä - on ja diagnoositkin on.
        Nyt on kyse siitä että he käyttävät vaippoja ja tässävaiheessa kun vielä lasten isoimmat vaipat riittävät ympärysmitaltaan niin etsin sopivaa lisäimu-suorakaidevaippaa kun ei noita teippivaippoja voi laittaa kahta käytännön syistä.
        Pojat laittaa itse vaippansa ja tiedostavat niiden käytön tarpeellisuuden.
        Ei nukuta ilman vaippaa ennen kun tulee se vaihe että on odotettavissa "kuivaksioppimista".


    • isi

      harmony merkkistä suorakaide vaippaa saa kaupoista ja myös tilattua valmistajalta.Käyttö ja koko skaala on laaja koska käyttävät niitä yösiteinä synnytys siteinä ja inkontinenssin hoitoon...

    • hyviä vaippoja

      perinteisiä suorakaidevaippoja löytyy minulta. Olen niitä hankkinut aikanaan ruotsista: Labbetus merkkisiä.
      144 kpl:n paalissa on kaksi pakettia.
      Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä:
      [email protected]

    • tenaaa

      Jokos räkänokat on oppinu kuivix?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe