Ilmaisia pelejä ja sovelluksia

Deathstar

Elikkäs olen Basso mut sisäänkirjautuneena :) Laitan nyt vielä linkkejä ilmaisiin peleihin ja sovelluksiin.Paikat joihin täytyy rekisteröityä:

(Suosittelen rekisteröitymään.Niistä paikoista saa todella paljon hyviä pelejä ja sovelluksia puhelimiin ilmaiseksi.Rekisteröityminen ja käyttö ovat ilmaista.Itse olen rekisteröitynyt joikaseen mihin piti)

Kaikki paikat tässä listassa ovat ilmaisia.Olkaapa hyvät!

http://www.zedge.net/

http://www.s60world.com/

http://www.crazy4mobilez.com/default.asp

http://www.xxxpda.org/forum/index.php

http://mobile.ab-ps.com/

http://www.getjar.com/software/

http://symbianphone.com/fi/

http://kotisivu.mtv3.fi/mobile.fun/

http://www.mobile9.com/

181

52708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akka vaan

      Haluaisin niin kovin tuon Bounce-pelin puhelimeeni 6230i malliin,mutta ilmeisesti tuo .sis-tiedosto ei sitten käy? puhelimeeni.

      Mulla on tuohon puhelimeen se Nokian PC-suite ohjelma,mutta ei apuja siitä

      • Deathstar

      • Akka vaan
        Deathstar kirjoitti:

        Tässä pitäs olla sun puhelimeen sopiva bounce

        http://www.crazy4mobilez.com/downloadgame.asp?series=40&id=35

        Kiitos,tuo versio bouncesta on tuttu jo vanhasta puhelimesta,siinä tasoja oli 11,jotka kaikki menin läpi.Mutta peli on niin hyvä,että aion pelata läpi nämäkin,kiitos.

        Jos tiedät puhelimeeni jostain sen toisenkin version bouncesta,kerro ihmeessä,haluaisin pelata sitäkin :)


      • Deathstar
        Akka vaan kirjoitti:

        Kiitos,tuo versio bouncesta on tuttu jo vanhasta puhelimesta,siinä tasoja oli 11,jotka kaikki menin läpi.Mutta peli on niin hyvä,että aion pelata läpi nämäkin,kiitos.

        Jos tiedät puhelimeeni jostain sen toisenkin version bouncesta,kerro ihmeessä,haluaisin pelata sitäkin :)

        http://www.crazy4mobilez.com/gogames.asp?series=40

        Tuossa on sinun puhelimeen muitakin pelejä ilmaiseksi :)

        Luulen että se ihan uusin bounce on s60 sarjan puhelimiin ja sun puhelin kuuluu s40 sarjaan.Koitan ettiä ja laitan lisää linkkejä mistä löytyy s40 pelejä


      • Deathstar
        Akka vaan kirjoitti:

        Kiitos,tuo versio bouncesta on tuttu jo vanhasta puhelimesta,siinä tasoja oli 11,jotka kaikki menin läpi.Mutta peli on niin hyvä,että aion pelata läpi nämäkin,kiitos.

        Jos tiedät puhelimeeni jostain sen toisenkin version bouncesta,kerro ihmeessä,haluaisin pelata sitäkin :)

        http://www.iphone-forum.org/

        http://www.zedge.net/

        http://www.mobileplayground.co.uk/6610games.htm

        http://mobile.ab-ps.com/

        Noista ainakin löytyy sun puhelimeen pelejä ja ohjelmia.Vaativat rekisteröinnin mut se kannattaa :)


      • Akka vaan

      • Heräsi pieni epäilys..
        Akka vaan kirjoitti:

        Yritinpä itsekkin etsiä sitä Bouncea,mutta tosiaankin ei ole minun puhelimelleni sitä Bounce backiä,eikä ilmeisestikkään lisätasoja tohon aiempaan versioon.

        Sitä odotellessa täytyy ladata noita muita pelejä,kiitos linkeistä.

        Tuolla ei taida missään lukea mihin kännylihin noi käy? Ku mietin et löytyyköhän mistää pelejä Nokia 2610 kännykkään?


      • lölölölölölölölölöl

        on bounce =) mutta se on vaan kokeilu, eli ei siis koko peli :) se oli siinä mun puhelimes jo valmiina.


      • Minä itse
        Deathstar kirjoitti:

        http://www.crazy4mobilez.com/gogames.asp?series=40

        Tuossa on sinun puhelimeen muitakin pelejä ilmaiseksi :)

        Luulen että se ihan uusin bounce on s60 sarjan puhelimiin ja sun puhelin kuuluu s40 sarjaan.Koitan ettiä ja laitan lisää linkkejä mistä löytyy s40 pelejä

        Mitä peöejä mun kännykkään sopis kun mulla on nokia 6303 classic??? oon ottanut mobile ysistä mutta siellä on tylsiä pelejä(:


      • a

      • aksu699

      • Sofia:-)
        aksu699 kirjoitti:

        mistä saa pelejä mun samsung mini galaxy kosketus näyttöön ? pliis auta :))

        En tiiä koska mullakaan ei oo sitä


    • .......

      ei kannata otaa koska niis voi olla viruksii (huom)en oo varma mutta suosittelen et ei kannata.

      • evvkprkl

        Oisko toho puhelimee ilmasia juttuja...? mieluusti suomalaasii sivuja ja sellasia et ei tarvi liittyy mihikää juttuihi.. =D


    • Matias K

      Nii pistätkös toho puhelimee linkkejä..?
      Mielellää peliä haluaisin ^^

      • joukosuomest

        Onko noiden sovellusten käyttäminen ilmaista?


      • bölölöölö
        joukosuomest kirjoitti:

        Onko noiden sovellusten käyttäminen ilmaista?

        Mistä pelejä puhelimeen s5230 se on samsungin. Kiitos


      • aato
        bölölöölö kirjoitti:

        Mistä pelejä puhelimeen s5230 se on samsungin. Kiitos

        onko noi soveluksen käyttö ilmaista?


      • eliasapina
        aato kirjoitti:

        onko noi soveluksen käyttö ilmaista?

        on


      • The Nimimerkki
        eliasapina kirjoitti:

        on

        Löytyykö jotain vänkiä ohjelmia ja pelejä nokia 5220 puhelimeen?


      • ^^

    • 5530 omistaja

      Nii olisko millään sivulla tohon puhelin malliin ladattavia pelejä ku kosketus malliin o aika hankala löytää.

    • SamsungGirll

      Ku noi taitaa olla nokian puhelimiin ku omaan samsungiin ei ainakaan käyny ja kun siinä on vaan joku noppa juttu ja pelit on kivoja ja haluisin niitä! esim. tetris :D

      • tarviin pelejä

        niin, kuka vastaisi, mistä saisi pelejä samsung s5600(lähes sama kuin s5230) mielellään pian


      • bbbbbbbb
        tarviin pelejä kirjoitti:

        niin, kuka vastaisi, mistä saisi pelejä samsung s5600(lähes sama kuin s5230) mielellään pian

        Joo minäkin haluisin saada samsungin kosketusnäyttö puhelimeen pelejä!


      • ^^

    • Suomi24 virustutka

      VAROITUS!

      Hänen linkkinsä saattavat sisältää sivuille, joilta tulee viruksia.

      Olet itse vastuussa näitten sivujen sisällöstä.

      Olethan asentanut koneellesi viimeisimmän tietoturva-ohjelman.

      Pelit saattavat olla laittomia, ja niistä saatetaan periä maksu huomamatta!

      T. VIRUSTUTKA

      • Suomi24 Virustutka

        ja Paskat tule mittän viiruksia


      • Suomi24 virustutka
        Suomi24 Virustutka kirjoitti:

        ja Paskat tule mittän viiruksia

        Kuulia, joku vastasi viistiini melkein kolmen vuoden päästä. Ihmettelin kun sain sähköpostia, että viestiisi on vastattu ja tänne olin joskus jotain kirjoittanut.

        - - - sponsered by: www.facebook.com/uusikuvajokapaiva - - -


    • täänimimerkkionvapaa

      mun kännykkä tukee vaan sdf muodossa olevii pelei ni mist niit saa ? :D

    • samsung s5230

      kanttii mennä gallery.mobile9.com sieltä meette gallery painikkeeseen ja valitsette puhelimenne. ja sitten siitä vierestä että haluakko teemoja, kuvia, videoita vai pelejä. se on TOSI kätevä paikka :) Ja helppo käyttöinen

    • nnokkia

      Jos näin oikein minula on yksi lisättävä sivusto www.mobiles24.com

      • noemt

        Eikö kukaan tiedä mitään pelin lataus paikkaa, missä pelit on ilmaisia ja ennen kaikkea EI tarvitse rekisteröityä??


      • Joku vaan.
        noemt kirjoitti:

        Eikö kukaan tiedä mitään pelin lataus paikkaa, missä pelit on ilmaisia ja ennen kaikkea EI tarvitse rekisteröityä??

        Siis mistä löytäisin pelejä mun nokia 3500c:eehen? Mieluusti jostain johon ei pidä rekisteröityä.


      • smng 8500 omistaja
        Joku vaan. kirjoitti:

        Siis mistä löytäisin pelejä mun nokia 3500c:eehen? Mieluusti jostain johon ei pidä rekisteröityä.

        Sanoisin että hyvä laatuisia mobiili pelejä et saa mistään netistä..
        Tuolta: http://www.mobileheart.com/ latasin jtn (huonoja)pelejä mutta omassa kosketus näytössä noissa ei ollu mitään iloa kun osassa tarvittiin numero näppäimistä ja osa peleistä taas käytti vain 1/3 koko näytön koosta..


      • tässä on yks
        Joku vaan. kirjoitti:

        Siis mistä löytäisin pelejä mun nokia 3500c:eehen? Mieluusti jostain johon ei pidä rekisteröityä.

        yksi hyvä sivu: www.wapfever.com ( Luotettava sivu )


      • sevri
        noemt kirjoitti:

        Eikö kukaan tiedä mitään pelin lataus paikkaa, missä pelit on ilmaisia ja ennen kaikkea EI tarvitse rekisteröityä??

        esim mobile9


    • ???

      onko siellä kiinalaiseen n97 joka oli vain 139€ toimitus kulut niin pelejä jos ihmettelette hintaa menkää
      dhgate.com

      • ???

        lukitsemattomia iphoneja alle sadalla dollarilla? Epäilyttävääkö?


      • ??? kirjoitti:

        lukitsemattomia iphoneja alle sadalla dollarilla? Epäilyttävääkö?

        www.ovi.com Siellä on yli 20 peliä ilmaiseksi nokian kännyköihin. (vaatii ilmaisen rekisteröinnyn)


      • sanhamalain
        vapunen kirjoitti:

        www.ovi.com Siellä on yli 20 peliä ilmaiseksi nokian kännyköihin. (vaatii ilmaisen rekisteröinnyn)

        tiiätkö missä olis samsungille (s5230) ilmaisia pelejä?


      • vapunen

      • sanhamalain

      • ououo
        vapunen kirjoitti:

        www.ovi.com Siellä on yli 20 peliä ilmaiseksi nokian kännyköihin. (vaatii ilmaisen rekisteröinnyn)

        mä oon lähettäny pelejä ja teemoja mun kännyyn mut ne ei tuu!!! ja mä tein oman käyttäjänkin sinne joten MIKÄ ON VIALLA !!! oon yrittäny uuestaan tunnin päänstä mut ei!


      • ououo kirjoitti:

        mä oon lähettäny pelejä ja teemoja mun kännyyn mut ne ei tuu!!! ja mä tein oman käyttäjänkin sinne joten MIKÄ ON VIALLA !!! oon yrittäny uuestaan tunnin päänstä mut ei!

        Kokeile ladata pelit kännykän omalla Ovi kauppa sovelluksella.... Se teksiviesti palvelu on huono.


      • ww
        ououo kirjoitti:

        mä oon lähettäny pelejä ja teemoja mun kännyyn mut ne ei tuu!!! ja mä tein oman käyttäjänkin sinne joten MIKÄ ON VIALLA !!! oon yrittäny uuestaan tunnin päänstä mut ei!

        Kysymyslauseeseen kuuluu kysymysmerkki.

        T. Pilkun viilaaja


    • mie vaa

      kiitos paljon! nuo 2 sivua ovat niin huikeita että KIITOS

    • temeez123

      en löydä täl hetken puhelimeen yhtään pelii se on nokia 5230

      • avuton!

        Tietääkö joku onko netissä ilmainen lataus paikka samsungille?mulla on GT-S3370E.simmonen paikka jossa ei tarvitse itse ladata koska mun kännykkään ei tullut latausjohtoja.


      • sanhamalain

        www.ovi.com sieltä löytää paljon pelejä nokiallle


      • sanhamalain

        ww.ovi.com sielä on nokialle paljon pelejä myös ilmaisia


      • aadr.jkfjj!:w//

        ;Dtuttu juttu gäyppäs vaik tääl nokia kaupas ja nokian 5230 on niin vitun paska puhelin et kannattaa ostaa samsung galaxy gio 72 egee siihe saa iha vitun hyvii pelei ;)


    • Hemmoteltu :)

      mul olis tommonen nokia e7 ja jos voisit kerto semmosia sivuja miten voin menä kännnykällä sinna ja ladata suoraan kännykään?

    • sanhamalain

      Moi!

      Miten saa samsung s5230:llaan ilmaisia pelejä? Olis vähä muutakin tekemistä ku tekstailla ja soitella :DD

    • kakara

      mist löytyy semmosii pelei joit pystyy lähettää toiseen puhelimeen bluetoothilla?
      (ois kiva jos ne toimis semmosessa puhelimessa kuin nokia 2730 classic)

    • Kyseliä

      Mistä sais ladattua samsung s5230 ilmasia pelei?

    • Tämmöinen normi tein

      Mistä sais 5230 nokian puhelimeen ilmaisia sovelluksia ja pelejä sun muita.

    • Tyhmä(kö)

      Voisiko joku kertoa mistä ladata ILMAISEKSI pelejä puhelimeen Samsung S5230 ?

    • esim.....

      esimerkiks mobile9 haloo eiks se jo kerrottu ja sit zedgestä ka to tosta sivun alusta ei oo vaikeetaaaa

      • expertti

        nokia 5130 xpress music


      • JelliHell

        HOHOO!! sulla on sama ku mulla. Se on Nokia 5130 xpress music.
        Sen mallin tietää ku kirjoittaa kännykän numeronäppäimillä *#0000#
        HUOM!! toimii vaan Nokiassa.


      • Hamppari on hyvää :)

        nokia 5130 xpress music


    • nouri.nemat

      Moi! mulla on SAMSUNG B2700 ja en saa asennettua pelejä sinne :/ mikä kansio se oikein onkaan niistä? sitten kun haluan asentaa siinä lukee ''tiedostotyyppiä ei tueta''

      • pelitys

        Olisiko tuosta apua:
        www.verkkosivu.net/Ajanviete_ja_pelit/Ilmainen


      • samsung b2700

        siinä ei toimi sitten se peli


    • väärin meni

      virus tutka kirjoitit väärin tuon huomaamatta ei huomamatta :DDDDD älkää huomauttako jos itse olin väärässä!!

    • Nokia 5228

      Mistä saan ladattua Angry Birds:in Nokia 5228 -nimiseen puhelimeen? (:

      • jokukattelija

        Et mitenkään koska noin vanhoihin kännyköihin ei saa angry birdsiä paitsi jotain huonoja kopioita saa mobile 9 mutta niissä voi olla viruksia...


      • Me 100

        ite ainaski latasin angry birdsejä noon 12 kpl mobile 9 =]


    • Nokia 5228

      Yritin avata nettiä puhelimesta, mutta sitten tulee joku '' Datapaketti '' -juttu. Eikä siten onnistu...

      • troll

        Sulla ei oo puhelimessas nettiliittymää...


    • TARVITSEN HELPPIÄÄ!!

      VOISKO JJOKU AUTTAA? :))) mulla on samsung 5230 ja haluisin siihen pelejä. Kun yritän imuroida peliä:(pitääkö niin tehdä?) niin tulee 3 jotn juttua että pitää puhelimella jotn, Niin pitääkö mun mennä myös puhelimella nettiin jotta saan ladattua pelin mun puhelimee? voisko jjoku vastata? =)))))) pliiiiiiiiis mahd.nopee ;D

      • minävain(:

        minun tietääkseni ei pidä . (:


    • samsun s5230

      moi! ni et kuka vois helppii ,muaa?? ku mä halusin pelei samsung s5230 kännyyn auttakaaa ja sanokaa mist niit löytää ilmatteeks! ja saaks toho kännyyn myös angry birdtsin?? :D

    • haluaisin angrybirds

      haluaisn angrybirds pelin puhelin on nokian C5-03

    • dfruitfd8d7ret y

      Älä missää nimes mee ainakaa mobile24, sielt tuli virus mut onneks mul oli virustorjunta... FAIL

    • kkkkkristii

      moi löytyks pelejä yms jne ohjelmia e-7 nokialle.kiitos

    • samsung galaxy mini

      voiko joku kertoo mistä saa ladattua SAMSUNG GALAXY MINIIN ILMASIA PELEJA. muu ku android market!! auttakaa joku!!AUTA

      • Firru

        Mun tietääkseni ei oo muu paikka ku Android market :)


      • jokukattelija

        Miksi käyttäää muuta kuin android markettia? Sieltä löytyy melkein kaikki pelit eikä niissä ole viruksia... Mutta ainakin mobile 9 siellä on pelejä tuolle kännykälle mutta niissä voi olla viruksia tai ne voi hajoittaa sun puhelimen tai pyytä lisämaksua...


    • ANGRY BIRDS ROVIO

      jos haluaa angry birdsin pitää olla älypuhelin

      • lollaaaa

        ei pidä itelki on samsung s5230:ssa xDD


      • mimmi jostai
        lollaaaa kirjoitti:

        ei pidä itelki on samsung s5230:ssa xDD

        mistä oot saanu?! oon koittanu mobileysistä jo monta monta kertaa mutta java ilmottaa:java-virhe ei ole muistia käytettävissä...
        voitko kertoa tarkalleen? mul on sama puhelin.


    • peruna.

      Oisko jotain mistä sais nokia c1 pelejä?:$

      • joku.. :D

        mul on C7 :DDD


    • joonappi89

      voisko joku linkittää jotain tosi hyvii pelei samsung s5230:seen
      .... onko tähän kännykkään dragon fly

    • suklaatyttö99

      onko sivulla mobile9.com ilmaista ?
      ettei tule kuukausi maksua tai muuta vastaavaa esim. teemat eivät maksa ja sovellukset eivät maksa?

      • lollypoppy98

        Mooi! Siis mä kyselen vaan että eiks niist voi nyt tulla wiruksii C=? No mut mä lataan niit (lähes ) aina Nokia kaupasta . Kandee koittaa ees ! Ai nii on niit Samsungin kännyiki , vihaan niit ;[ ! Kahvikuppi c[_] . Moi !


    • samsung s5230 omista

      onko jottain koodia samsung s5230 kun latasin peli ja siin luki java virheelinenmuoto

    • helppiiiiiiiiiiiiiii

      voisko joku auttaa ja sanoo miten lataa pelejä tai musiikkia kannykkään c5-03

    • apuakaipaava!

      Itelläni on ollut samsung s5230 puhelin kohta vuoden enkä edelleen osaa ladata pelejä tähän puhelimeen! voisiko joku auttaa ja kenties kertoa miten saisin ne ladattua kun saan ne puhelimeen mut sit siinä lukee et tiedosto tyyppiä ei tueta ja näin. en saa niitä siirrettyä pelit kansiion. voisiko joku auttaa??

    • aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

      voisko joku kertoo sellasen sivun johon ei tarvi internetii puhelimes ja mun puhelin on sony ericsson w890i.

      • apua!!!!!!!!!!!!!!!!

        mul ei toimi internet puhelimes siiihen tulee aina tämmmonen juttu yhteys epäonnistui tarkista asetukset ongelman jatkuessa ota yhteys operaatoriin ni autakaa


      • jokukattelijahh
        apua!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        mul ei toimi internet puhelimes siiihen tulee aina tämmmonen juttu yhteys epäonnistui tarkista asetukset ongelman jatkuessa ota yhteys operaatoriin ni autakaa

        Ota yhteys operaattoriin....


    • iiiiiikkk

      moi

    • mmooi

      hei mul ois samsung s7730e puhelin. saisko mistää ladattuu pelejä siihen silleen et ne latais eka koneelle ja sit koneelta bluethootilla kännykkään?

    • APUA!

      Mistä sais teemoja ladattua samsung s 5230

      • lollaaa

        mobile9 ;)


    • Samsung s5230

      Saisko Samsung s5230 puhelimelle Angry Birds? Ja kertoisitteko jonkun hyvän sivuston mistä sais kyseiselle puhelimelle pelejä? sellaisia pelejä joissa netin ei tartte olla päällä?? eikä mtn viiruksia tulisi.

    • Siihu

      Samsung s5230 saa vaa *.jar päätteisiä pelejä.... :((

    • Manssikka

      Hei!

      Mistä vois ladata pelejä puhelimeen Iphone 3G?

    • jaana samsung

      kertokaa mistä voi ladata samsung gt-s5230 pelejä

    • shuffling

      Mitkä sivustot on suomenkielisiä..? Kiitos linkeistä!

    • okiii

      onks nokia c5 0 3see ilmasii pelei

    • kertokaa pliz

      onko nokia C5-00 puhelimeeni pelejä ? ja teemoja silleen ettei tervii maksaa tai rekisteröityy minnekkään.

      • jokukattelija

        On, nokia ovi kaupassa.


    • Sivustoja kiitos

      Niin olisiko sivua jolta saisi pelejä maksutta tai ilman maksua Samsung s5230 puhelimeen ?

      • Jossu

        mieki tarttisin samsung s5230 pelejä.. mutta ei ainakaa ne mitä oon mobile9 ladannu toimi.. mutt ku mulla oli ennen nokia 5130 nii olin ladannu siihen pelejä mobile9 nii ne osa toimii tossaki puhelimess. mutt ei kaikki.

        nii ett olisko kellään tieto mistä saisin pelejä samsung s5230 ILMASEKS?


    • Tuntematonx5x5

      Minäkin tarttisin samnsung s5230 pelejä, mutta mistään ei löydä. Tietäiskö joku sivustoa?

      • ghdth

        vaikka mobile9




        STUBID


      • jossu
        ghdth kirjoitti:

        vaikka mobile9




        STUBID

        ei mobile9 pelit toimi samsung s52230 puhelimessa.. ei ainakaa mulla toimi.


      • Lol
        jossu kirjoitti:

        ei mobile9 pelit toimi samsung s52230 puhelimessa.. ei ainakaa mulla toimi.

        Mulla toimii jotkut.. Mutei kaikki


    • zuk

      voitko sanoa osoitteen mistä saa oikean angry birds version samsung montelle

      • jokukattelija

        Android market


    • Me 100

      joo ihan mukavasti mutta mahtaakohan kaikki olla luotettavia ja laillisia xDD

    • ;)

      hei mistä sais ladattuu ilmasen facebookin et siinä ois se tavan facebook ja sit facebookchatti? mun kännykkä on samsung s5620 Monte

      • ;)))

        jos sulla on wifi niin sit voit mennä kännykällä ilmatteeks nettiin


    • OMG

      onko tuo android market ilmanen?

    • ;)

      pitääkö tonne androidiin luoda joku google tili?-.-

      • ???

        joo pitää mutta en tiedä miten voin lataa mun kännykkää jos joku tietää niin kertokaa


    • idioottikuoon..

      heii latasin doodle jumpin mun kännyy,samsung s5230,ku mun kännys ei oo nettii nii maksaaks sen pelaaminen ???????
      ?:D

    • SAAKO?

      ei oo ja Saako samsung s5230 ANGRU BIRHTIÄ??????????????????????

    • Jelppmee

      Haluun pelejä samsung s5230 !! HELPP!!

      • osteri ossi

        moi


    • äöäöäöäöäöä

      mistä pelejä nokia c2-02

      • banaania boskeen

        nokia ovi kaupasta saa pelejä


    • Tyyppi

      Mistä saisin Ilmaisii pelei mun iPhone 3GSsään?

      • asdfghjklöä<zxcvbnm

        app storesta


      • Tyyppi
        asdfghjklöä<zxcvbnm kirjoitti:

        app storesta

        Ettei tarvitsisi ku vaa ladata?


    • asdfghjklöä<zxcvbnm

      saako temple runia samsung s5230 puhelimeen?

    • help

      Mun pitäs saada pelejä S5230:n!!!! Ilmaseks ja ei tarvis rekisteröityä. Oisko missää!!!!! APUA!!!!!!!!!!!!!!!!! OIKEESTI VOISKO JOKU OLLA KILTTI JA VASTATA!!!!!! Pliis!! :) Kiitos sille joka antaa neuvoa ja toimivan linkin!!

    • plzki

      Nonii kertokaa mistä saan Samsung S5230 pelejä Emis amgry bordsin ja Mt Ei mobile9/zedge/mobile24/Muut huonot Ei ole netti Jaajaaa Kaikki pelit Ei toimi Tulee Jtk Virheellinen tiedosto / ja meen nettii on nettipaketti niin tulee Todennus epäonnistui Kertokaas tähä Vastauksia Bliis!

    • minä vaann

      Samaa mietin kuin tuo plzki!!jos saisin siihen jotain ees ku ei oo kuin tuo yksi surkea!

    • NOKIA 3500C HELP

      HELP LÖYTYISKO NOKIA 3500C CLACCIKKIIN SOVELLUKSIA?

    • Meitsivaan

      Moi mistä mää saisin pelejä samsung s5230 puhelimeen?Pliis auttakaa jos voitte:)))

    • NOKIA 300

      mihin löytyis tohon nokia 300 puhelimeen auto/tasohyppely pelejä ois mukava saada jostain pelejä

    • ttrrt

      Osaako joku sanoa, että miksi kun menen mobile9, valitsen samsung 5230, valitsen angry birds, download to pc, laitan kaapelin kautta kännyyn, asennan, ja vastaus on että muistia ei ole käytettävissä?

    • gt-s5230

      mite saa ilmasia pelejä samsung gt-s5230?.....huom (ILMAISIA)

    • apuaaaaaaaaaaaaaa

      saako impossible pelin samsung s5230:llaan? olen jäänyt koukkuun siihen peliin =)

    • ??

      mulla on kans samsung s5230 osaisko joku auttaa miten saisinn tohon kännykään dracon fly pelin ? :) kiitos kauheasti jo etu käteen!! :)

    • Pikku-Myy ......

      heips!
      mull on samsung s5203 en saa sihee pelei ja ei oo kännys nettii joten
      täytyis ladata koneel ja sitä kaut kännyyn toi mobile9 ei toimi tulee et virheelline tiedosto kun saan se kännyyn

    • mäwaa^^

      iphone4s on hyvä!

    • Samsung-Monte

      Mistä voi ladata Samsung Montelle pelejä?

    • nokia 5228

      ööö.... niin mistä sais nokian 5228 puhelimee pelei et ei mitää sellasii paikkoi jossa pitää rekisteröityä tai et se maksaa jotenki..???? HELP ME!!?

    • ellinooraaa

      Saiskohan tohon nokia classic 3110 mtn pelejä? :)

      • Kaikkiin saa jos kokeilee ja jos kännykkä päästää vaan nettiin....


    • Nokia C3

      Onko ilmaisia teemoja nokia C3:lle?

    • mistä saan angry birdsin ku mun puhka on merkiltää samsung s5230?

    • mie vaan:D

      heii oisko samsung galaxy y puhelimeen pelejä??vastatkaa äkkiä kiitos:))

      • pou pou pou

        moi mul on sama pou on ainakin yks


    • CAGjkhj

      Kun lataa pelejä,niin tartteeks mennä puhelimen kautta nettiin vai hä?Kun olen ladannut puhelimeen niin siihen tulee vaan :tiedosto tyyppiä ei tueta.(malli on samsung s5230)

    • batmanxDQ

      Mistä voi ladata ilmaisia pelejä Nokia Asha 306 :D?

      • RTU123

        Itellä on Nokia Asha 306 mutta mitkä pelit siihen sopii ja mitkä eivät.. olisi kiva tietää et millä pystyy latamaan tuohon Nokiaan Ashaan 306:D?


    • Itelläni on Android htc explorer ja lataan Play-kaupasta. Latasin Modern War:in Pasianssin laittaessa tuon linkin pelihetkellä. Kaipa tuo on ilmainen, eikä mitään maksuja ole tulossa? Minulla on hirveitä pelkoja näistä "ilmaisista" peleistä, sillä en haluaisi niistä tulevan maksuja kännykkälaskujeni takia.

    • Senttu

      Voiko Nokia asha 306:seen lataamaan Nyan cat pelin?

    • Vapua ;33

      Minulla on Sony Eriksonin Yendo kosketusnäyttöpuhelin, haluaisin siihen Imbossible/Mahdoton pelin en ihamettele jos se ei olisi mahdollista, tietäisikö joku paikan mistä tämän merkkiselle puhelimeelle sasi edes jotain pelejä?

    • kAAPOkojoottityttö

      MISTÄ 100% LUOTETTAVASTI EDES JTN PELEJÄ mieluusti laillisesti laitomat on epäluatettavia

    • kAAPOkojoottityttö

      mhuuten hkyllä"!!!!! suksikaapa kuulkaa sukkaasi

    • gioostaja

      Pystyykö Samsung Galaxy Gioon ladata minecraft pocket editionia?

    • make2344

      aaaaaa

    • aku ankka

      onko samsung xcover271 puhelimeen ILMAISIA JA LAILLISIA pelejä?

    • huono kärsivällisyys

      Voisko joku ystävällisesti vastata että mistä saa ladattua ilmasia/ilman rekisteröitymistä pelejä? tai ilmasia/rekisteritöitymisellä? On tyypit sitä aika paljon kyselleet mutta eipä ole vastauksia näkyny mutta moneen muuhun kysymykseen on tullut ja itelläki just tuo samsung s5230 puhelin on ja pelejä kaipais.. joten tietääkö kukaan ilmaista lataus paikkaa? :)

    • auta pliiiiisss

      Mul on nokia 5230 ja haluisin ilmatteeks pelei siihe mistä löytäiss

    • Minä

      Mul on samsung S5230 ja oon koittanu ladata tohon noita pelejä mobile9:stä. Oon saanut ihan hyvin noi kännykkään, mutta tulee aina vaa joku: "Java-virhe. Ei ole muistia käytettävissä". Mul kyllä pitäis olla muistikortisssa ihan kunnolla tilaa mutta ei nämä vaan toimi. Osaisko joku auttaa ?

    • -_-

      voisko jostai ladata poun Nokia Asha 306?

    • jedu4r

      mfhjrfhhfofheohfhdhee5rgtfdsrfaq,lö.ygtaq.ösed,njskldfjgufdkl.fkgjhjfkd.-sdd
      f
      fg
      g
      tt
      t
      t
      t

      t
      t
      tt
      ttt
      g

      gg


      bgg

      gt
      t
      t
      tt
      gt
      g
      ¨hgklgigitgt
      gt
      ty
      t
      t
      t
      tt
      t

      t
      t
      t
      t
      t

      gg
      g
      t
      jfjfjfjg

    • Täältä löytyy ne

      Kattokaa java.mob.org.

    • Tyhymä

      Miten saan subway surf pelin ladattua ilmaiseksi mun phonee.. Tai mistä.. en mielellää haluis mihinkää rekisteröityy..

    • pou pou pou

      moi mulla on samsung galaxy y niin miten siihe lataa pelejä

    • pouta hakemassa

      Miten voisin lada sen pou pelin tietokoneelle kun olen kiinnostunut siitä pelistä :D

      (titokonen on ASUSU8)

    • hartisimo

      mulla ois nokia asha 311 ni mistäs siihen sais pelejä/sovelluksia?

      • Tööttöröö

        mistä saa nokia N9? Voitko laittaa linkkei


    • freefun
    • Tietäisittekö

      Tiedättekö pelejä Nokia 500''lle

    • 2 kk

      Ihan hävytttömiä pelejä on paljon, tuhotaan ihmisen elämä kokonaan, ei voi olla kuin suljetussa huoneessa. kivitetään, huudellaan, 2 kk:n helvetti ei töissä ei kotona rauhassa.

    • ansku bansku

      Mistä sais mun puhelimeen whatsapp:n ku mun puhelin on samsung s5230?

    • S5260 Star 2

      Helou!
      Mulla ois tuon samsungin malli S5260 Star 2.
      Oisko sille joitain tosi hyviä pelivinkkejä??

      • Helper

    • samsung Star 2

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe