Asumme rivitalossa ja meidän ja naapurin seinän välistä kuuluu selvästi veden tippumista. Ääni kuuluu kun jossain naapureista lasketaan vettä tai vedetään wc-pönttöä. En tiedä mitä putkia siinä menee mutta voiko ääni kuulua kun vesi menee putkessa vai tippuuko se vesi putkesta rakenteisiin. Mihin otan yhteyttä asian tutkimisessa?
Veden tippuminen
6
1459
Vastaukset
- iso,,
leka ja katso seinän väliin, niin selviää.
tosin tippumis ääni voi kuulua viemäriputkesta. - kerrostalossa
kun nostan tuolin pöydälle ja laitan korvan kattoon kuinka naapurilla tippuu vettä tiskatessaan lattialle ja nyt minä pelkään koska vesi tulee tänne alakertaan.
Mihin pitäisi ottaa yhteyttä tuosta naapurista, että ei kokonaan kastu tämä meidän asuntomme?- ihmettelijä2
Oikeesti eiks tääl käy kuin häiriköt vastailemassa näihin kysymyksiin
- älyttömiä
ihmettelijä2 kirjoitti:
Oikeesti eiks tääl käy kuin häiriköt vastailemassa näihin kysymyksiin
vastauksia.
- kyllä
kosteus tulee aikanaan läpi jos se on vakavaa.
- Hente2
Voisikos kyseessä olla vesijohdon pituuslaajeneminen kun lasketaan lämmintä vettä?
Aikanani eräässä kerrostalossa lämminvesiputki nitisi ja napsahteli kun laski vähän pitempään vettä.
Ai niin, wc-pönttöön menee kylmä juomavesi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195