Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Runoja pimeydestä...

SysimustaRuusu

Tässä muutama runo pimeydestä...toivoisin että kommentoisitte...=)

Pimeys saapuu,
Voin vihdoin laskea pimeyden mustan samettisen verhon,
Jonka taakse pakenen päivää,
Pimeys saapuu,
Voin vihdoin olla se mitä todella olen,
Enkä esittää toista,
Pimeys saapuu,
Voin vihdoin päästää itsessäni asuvan pedon irti,
Enää ei minun tarvitse kahlita sitä,
Pimeys saapuu,
Voin vihdoin sanoa teille näkemiin,
En ole se mitä luulette…
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Pimeys,
Mikä ihana asia,
Pimeys,
Sinun taaksesi voin paeta,
Pimeys,
Voin olla se mikä todella olen,
Pimeys,
Sinä saat minut vihdoin elämään…
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Pimeydessä, voi tehdä monen monta asiaa,
Tekoja joita päivän valossa halveksitaan,
Pimeys ei halveksi,
Pimeydessä, voi vihdoin nostaa esiripun ylös,
Päivän valossa sinulle naurettaisiin,
Pimeys ei naura…

10

1919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Floppy

      joo noi oli tosi hyviä runoja..
      ainaki mä tykkäsin vaikka synkkiä oliki..
      ite kirjottelen suurimmaks osaks vaa surullisii ja synkkii... :)

      • SysimustaRuusu

        Musta on jotenkin helpompaa kirjottaa surullisia ja synkkiä runoja...=)...tai no kyllä mä muunlaisiakin runoja teen...mutta kun on masentunu niin tulee tehtyä enemmän runoja...=)


      • darksoul

        no kirjota!!! olisin ilonen jos joku muu kirjoittais runoja jotka on synkkiä tai surullisia!!! olen ite kirjottanu niitä jo vuosia ja muutama on jo julkastu mut olis kiva kuulla muidenki mielipitei!!!


    • ilkimys;)

      sä rakastat pimeää?

      • SysimustaRuusu

        ...siihen on aika paljon syitä...joten en viitti niitä tänne kirjoittaa...Mutta sanotaan näin että tapahtumat ja muutenkin minä itse olen oppinut rakastamaan pimeyttä...siis tarkoitan tavallista pimeyttä kun aurinko laskee...=)...Mutta jos todella haluat tietää niin mailaa: [email protected]


    • darkside

      kunnon juttui nää ei oo!!! laitetaas esimerkki hyvästä!!! kaivon synkän nään keskellä pihaa, sinne kurkotan ja mitä nään! itseni pimeässä demonin sylissä, silloin tiesin et kuolema mua odottaa!!!

      • SysimustaRuusu

        ...toiset tykkää, toiset ei...Ja jos sä et tykkää, niin mä en voi sille mitään...Mä kirjotan siitä mistä haluan, ja minkälaisia haluan...


      • darksoul
        SysimustaRuusu kirjoitti:

        ...toiset tykkää, toiset ei...Ja jos sä et tykkää, niin mä en voi sille mitään...Mä kirjotan siitä mistä haluan, ja minkälaisia haluan...

        ei pahal mut noi on tylsiä!!! sun pitäis kertoo tunteella eikä aivoilla!!! sori mun saarnaus mut ku se on vaan nii!!! kokeile kertoo selvemmi!!! esim: pimeässä luolassa kuolema vaanii. sisälle en voi mennä vaikka rakkaani sieltä kuulen. mut viimein ymmärsin sen et kadotukseen... kokeiles jotai tollast!!! uskon et voit väsätä parempii juttui ku mä kun käytät sieluasi ja sydäntäsi!!!


    • ruikka2

      lisää jos sais 

    • Anonyymi

      Iha ok

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2142
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      36
      1823
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1550
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1516
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1432
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1372
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1332
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe