Mahtaakohan sellaisella sinivihreällä maljakolla olla muuta kuin tunne arvoa? Pohjassa lukee Notsjö ja kertoman mukaan se on sota-ajalta noin 20-luvulta. Maljakko on alhaalta pallon muotoinen ja yläosa kapea suppilo. Maljakon pinta on sellaista aaltoilevaa..
Vastaukset 3
- Ritu
Hei Marjukka!
Näin kyselysi maljakosta.Minä liikun samalla asialla kuin sinä.Vanhempani kuolivat hiljattain ja heidän jäämistössään oli kirkas pallomainen vaasi jonka pinta on aaltoilevaa.Vaasin korkeus on n.13cm ja pohjassa lukee Notsjö.Ajttelin ensin panna vaasin pois mutta mielenkiinto heräsi kun näin pohjassa Notsjön nimen.Olisi todella mukava tietää onko vaasilla muutakin kuin tunnearvoa.
Ystävällisin terv. Ritva Lind - arvausko?
Ukko tuossa muistelee, että olis Notsjö yhteydessä Nuutajärven lasitehtaaseen.Ruotsinkielinen nimikö? Odotan minäkin oikeaa vastausta, kun tämä on todella vain arvailua vaan.
- Nuutajärvi
Niinkuin tuossa joku arvelikin, niin Nuutajärven lasitehtaan tuotannosta on kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510