Mikä lienee vikana. Kun kiihdyttäessä painaa kaasun pohjaan, auto ns.tukehtuu. Paremmin kiihtyy hiljaa pintakaasulla...Missä vika, mitä korjaan?
Auto 1.3 fiesta focus -1997
Mikä
3
563
Vastaukset
- Juuso
ilmanputsari ja pensansuodatin. Moottori ei saa tarpeeksi ilmaa tai bensaa.
- jos tietäisin
Mulla itellä on samanlainen auto taitaa olla vuoden vanhempi. Reilun vuoden ollu käytössä ja nyt tekee sitä et kun painaa kaasua ok, mut kun nostaa aavistuksen kaasulta alkaa nykiä ja nyhtää. Ja tänään teki niin et ku ajo jotain kaheksaakymppiä yhtäkkiä tuntu et kans tukehtuu ja meinaa hyytyä sit yhtäkkiä nytkähtää. En tiiä oisko bensan saannissa jotain häikkää sitä kyllä on mut joko se ei saa sitä tai sit se saa liiankin kanssa. Niin ja sit välillä sitä et kun painaa jarrua vähän reippaammin niin sit se sammuu vaikka ei paina silleen liinat kiinni. Onko nää fordit täysin paskoja?
- 98 fiesta 1.3:ssa
Juu samaa nykimistä ja sammumista oli itselläkin 96ssa fiestassa. Käytin korjaamolla ja vika löytyi moottorin lämpötila anturista joka oli rikki. Näytti moottorin lämpötilan ihan väärin ja aiheutti nykimiset ja sammumiset. En valitettavasti muista huollon kokonaishintaa, mutta uusi anturi taisi olla jotain 40-50 euron paikkeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086