Ollaan ihan tavallisen oloiset naisihmiset. Oma kotitalo on, hyvät työpaikat ja toisella alan koulutuskin. Mutta miten on, hyväksytäänkö naisparit sijaisvanhemmiksi?
Naispareja?
23
542
Vastaukset
- lapset
ovatperhekodissa, jonka johtajatar meni naimisiin naistuttavansa kanssa. Komiat olivat olleet häät!
- Kummamamma
miksei sitten naisparikin.
- kirahvi84
Kuinkas tänä päivänä?
Soittelin sossuun ja nihkeetä oli. Kuulemma Pirkanmaalla ei ole yhtään homoparia sijaisvanhempana. Eikä sitä suositellut meillekään...- lokki
Pääkaupunkiseudulla tiedän useammankin, eli rohkeasti vaan sosiaalitoimeen juttusille!
- Kirahvi84
lokki kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla tiedän useammankin, eli rohkeasti vaan sosiaalitoimeen juttusille!
Niin, juttusilla olinkin...sanoi, että kuitenkin haluatte 0-3v ja sellaiselle kyllä löytyy ottajia heteroistakin, että heterot menee etusijalle, "lapsen parasta tässä ajatellaan". Mulle kyllä sopis vanhempikin...tuli sellanen kuva, että yrittää päästä musta eroon. Ei kertonu koulutuksista, sijaisperheiden tarpeesta tai mistään ennen kuin kysymällä kysyin. Tukiperheeks olis kelvannu. Tulostin kuitenkin paperit ja kiusallakin haetaan sijaisperheeks.
- Kivikautista
No onpas vielä ahdasmielistä tässäkin maassa! Toivotaan parannuksia tässäkin asiassa!
- hfghfhd
Törkeätä jotta lesboille annetaan sijaislapsia,sama kun annettaisiin homoille tai pedofiileilleSe on lapsikauppaa ja ei varmasti lapsen parhaaksi.
- Kirahvi84
Kyllä suomessa homopari on jo sijaisvanhempana. On törkeää verrata homoja pedofiileihin. Pedofiili on seksuaalisesti kiinnostunut lapsista. Homo on kiinnostunut samasta sukupuolesta. Voisit päivittää tietojasi.
Toisekseen tietosi lapsikaupasta ovat kovin hatarat jos vertaat sijaisvanhemmuutta ja lapsikauppaa. Sijaisvanhemmuuden tehtävä on turvata biologisten vanhempien läsnäolo lapsen elämässä, ei varastaa lasta omaksi, tai itselle hyödyksi.
Onko sinun kaltaisia oikeasti olemassa? Toivottavasti tuo olikin vain vitsi. - raha ja oma
Kirahvi84 kirjoitti:
Kyllä suomessa homopari on jo sijaisvanhempana. On törkeää verrata homoja pedofiileihin. Pedofiili on seksuaalisesti kiinnostunut lapsista. Homo on kiinnostunut samasta sukupuolesta. Voisit päivittää tietojasi.
Toisekseen tietosi lapsikaupasta ovat kovin hatarat jos vertaat sijaisvanhemmuutta ja lapsikauppaa. Sijaisvanhemmuuden tehtävä on turvata biologisten vanhempien läsnäolo lapsen elämässä, ei varastaa lasta omaksi, tai itselle hyödyksi.
Onko sinun kaltaisia oikeasti olemassa? Toivottavasti tuo olikin vain vitsi.Valitettavasti tällainenkin sijaisvanhemi on nähty; hän kuvitteli, että heille sijoitetut lapset ovat hänen perhettään - siis ihan oikeasti. Teki kaikkensa, jotta saisi eristettyä lapset vanhemmistaan / suvuistaan ja yritti kaikin mahdollisin keinoin lypsää lapsilla rahaa.
- mbnmnmbn
Kirahvi84 kirjoitti:
Onko sinun kaltaisia oikeasti olemassa? Toivottavasti tuo olikin vain vitsi.Homot koskettelisivat pojan pippeliä ja himoitsivat samaa sukupuolta olevaa.Mikä esimerkki se oli että yksi isä olikin naisten vaatteihin pukeutuva transa,vai sanoisiko laosi koulussa että hänellä on homo vanhemmat.sossujen mielestä varmasti normaalia,heissäkin on paljon lesboja
- Kun kysyt
Mielestäni naisparit ovat luonnonvastaisina epäkelpoja kysymääsi tehtävään. Muutoin ei ole mitään heitä vastaan. Lesbot voivat vaikka lahjoittaa rahaa Pelan keräyksiin ja testamentata vaikka omaisuutensa Pelalle ja siten auttaa lapsiperheitä. Jos todellista pyyteetöntä auttamisen tahtoa on.
- Ymmyrkäinen
Kun luonto on homoseksuaalisuuden luonut, niin miten se voi olla luonnonvastaista? Ap:lle, kysykää useasta kunnasta.
- Kakki haisee
Ymmyrkäinen kirjoitti:
Kun luonto on homoseksuaalisuuden luonut, niin miten se voi olla luonnonvastaista? Ap:lle, kysykää useasta kunnasta.
Hyh hyh!
- jkhkhjkvhkjh
Onko se normaalia kun miehet nussii toisiaan perseeseen ja imee likaista mulkkua,ja lapsi voi nähdä heidät heidän kiihkeissä hommissaan.Järkytys se olisi.ja se että miehet kyttäilevät toisia miehiä ja kyyläävät perään.Siinä ei ole mitään normaalia ja lapset eivät missään nimessä saisi sellaiseen perheeseen mennä,samoin kun lesboille jotka imevät toistensa pilluja ja antavat kielipusuja sekä kyyläilevät oman sukupuolensa edustajia,siinäkään ei ole mitään normaalia.tai 2 äitiä,tai 2 isää,johan lapsi saisi hävetä silmänsä päästään.Ei pervoille lapsia.
- kjjölkolhjkhjlh
Niin, ajatella! Itse olen ihan heteronainen, mutta kerran kohtasin sellaisen miehen, joka vilkaisi mun pyllyä kun olin kävelyllä! Mieti mikä pervo!! Onneksi heterot ei harrasta seksiä tai pussaile samassa asunnossa lasten kanssa, ettei ne lapset voi nähdä. Kerran ollaan mekin pantu, kun piti lapsi saada alulle, hyi olkoon se oli ällöttävää. Ei ikinä enää! Ja siis kun heteroita ollaan, niin minä itsehän en vaihda esim. poikalapselta ikinä vaippaa, kun me heterothan juunou, katsellaan vastakkaista sukupuolta. Ja sama miehellä, siis se ei saa hoitaa tyttölapsia. Siis pervoahan se olisi. Kyllä ite vaan heti tekisin ls-ilmon, jos naapurin maija vaihtais poikansa vaipan ite!!!
- Ei pidä ihmetellä
kjjölkolhjkhjlh kirjoitti:
Niin, ajatella! Itse olen ihan heteronainen, mutta kerran kohtasin sellaisen miehen, joka vilkaisi mun pyllyä kun olin kävelyllä! Mieti mikä pervo!! Onneksi heterot ei harrasta seksiä tai pussaile samassa asunnossa lasten kanssa, ettei ne lapset voi nähdä. Kerran ollaan mekin pantu, kun piti lapsi saada alulle, hyi olkoon se oli ällöttävää. Ei ikinä enää! Ja siis kun heteroita ollaan, niin minä itsehän en vaihda esim. poikalapselta ikinä vaippaa, kun me heterothan juunou, katsellaan vastakkaista sukupuolta. Ja sama miehellä, siis se ei saa hoitaa tyttölapsia. Siis pervoahan se olisi. Kyllä ite vaan heti tekisin ls-ilmon, jos naapurin maija vaihtais poikansa vaipan ite!!!
Lastensuojelun väki on pääsääntöisesti tuollaista päät pilvissä joukkoa. Noiden takia syrjäytyneitä on niin paljon.
- Isukki39
Ei pidä ihmetellä kirjoitti:
Lastensuojelun väki on pääsääntöisesti tuollaista päät pilvissä joukkoa. Noiden takia syrjäytyneitä on niin paljon.
Eiköhän lapselle ole tärkeintä saada rakastava/t vanhempi/vanhemmat. Sillä, ovatko vanhemmat homoja vai heteroita, ei pitäisi olla mitään merkitystä. Kyllä on ihmisillä ongelmat vähissä, jos joidenkin aikuisten rakkaudesta pitää tehdä ongelma.
- kahvikassa
mä kyselin tänään jkl seudulta mahdollisuutta saada sijaislapsi. Kovasti ensin oltiin vihreällä valolla ja juteltiin paljon puhelimessa kunnes kerroin että olemme kaksi naista. Johan alkoi nihkeily ja yks kaks tekosyitä sateli. Faktaahan on että suomen adoptiolaki estää nais- ja mies parien adoption (muu kuin perheen sisäinen tai tiettyjen maiden adoptiot) mutta mikään laki ei kiellä sijaisvanhemmuutta. Se on sitten sosiaalityöntekijöistä kiinni ottavatko pride-valmennukseen ja mikä heidän kantansa asiaan on. laillista estettä ei ole. Meilläkin on ok-talo ja hyvä ympäristö lapselle....
- missä nihkeiltiin
Mistä kyselit? Sostoimistosta, sijaishuoltoyksiköstä vai mistä?
- kahvikassa
missä nihkeiltiin kirjoitti:
Mistä kyselit? Sostoimistosta, sijaishuoltoyksiköstä vai mistä?
kyselin siis Jyväskylän kaupunkin (keski-suomen sijaishuoltoyksikön) sosiaalityöntekijältä. Varsin ikävää nihkeilyä...
- tasa-arvoisuus
Jyväskylän virallinen linja on kyllä toinen. Eihän kaupunki halua toimia yhdenvertaisuuslakia vastaan.
- hkhghjkhhk
Omaa lastani en milloinkaan antaisi homo tai lesboparille,kas kun ei jo pedofiilit pääse sijaisiksi,yhtä luonnotontak
- tällaista haluan
Niin sinun mielestä. Minulle olisi tärkeintä, että lapsella on hyvä olla. Minulle on tärkeää, ettei lasta kaltoinkohdella ja että hänestä välitetään. Ja että saisin pitää yhteyttä ja että siinä ei olisi jatkuvaa kitkaa.
Siinä minun vaatimukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997