Tuossa toisessa keskustelussa oli juttua hiirivauvoista ja joku olikin jo kerennyt hinnasta valittaa. Sinä hiirivauvojen onnellinen omistaja, hinta ei ole tyyris. Kyseinen omista pyytää tietääkseni lemmikkihiiriksi tulevista veitikoista 10€. Se EI ole mitenkään kallista. Tiedänhän minä monia eläinkauppoja sekä omistajia jotka pyytävät pikkuisista 20€. Hinta kun ei ole yhtään mitään jos ajattelee niitä hetkiä kun pikkuinen hiirulainen katselee sinua kiinnostuneena pienillä nappisilmillä. Sitä ei voi ostaa vaan ansaita hellyydellä ja huolenpidolla. ;) Hellikää hiiriänne,moi
Hiirten hinnoista
3
463
Vastaukset
- Romulus
Minun kaksi hiirtä ovat eläinkaupasta, 8 e kpl.
- polgara_silvereye
Urokset yleensä 5-7€
Naaraat 7-10€
Eläinkaupat joissa olen vieraillut:
Kesyhiiret 15-25€
Tietysti eri hiirilajien hinnat vaihtelevat.- pallura
Kasvattajat tosiaan ovat käyttäneet aika paljon tuota polgara silvereyen mainitsemaa luokittelua (urokset 5-7e naaraat 7-10e). Hiirifoorumilla on tällä hetkellä vilkasta keskustelua siitä, minkä hintaisia hiirten oikein pitäisi olla. Näyttää siltä, että jatkossa kenties aletaan suosia hinnoittelumallia, jossa urokset ja naaraat maksavat saman verran. Hinnaneroa olisi korkeintaan jalostus- ja lemmikkitasoisten hiirten välillä. Ja monien mielestä tuo 5 euroa on aivan pilkkahinta hiirestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492048Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3061749- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957