Midas touch

Tuleva myyntitykki

Hei!

Mollin sivulla näkyy olevan MidasTouchissa paikkoja auki, onkohan millainen paikka kun täällä on ollut aika negatiivisia kirjoituksia noista contact centtereistä. Alan kyllä tunnen ja tiedän että itse siinä on oltava asenne kohdallaan jotta saa myytyä.
Olisi ihan kiva tietää onko millaisia etuja käytössä ym. toivon ihan asiallisia vastauksia.

34

22760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarasvuon systeemit

      Onnea valitsemallasi tiellä, toivottavasti olet hyvä myymään ilmaa... Jos olet pärjäät kyllä ja pääset ansioillekin.

      • midas on hyvä paikka

        sanon sen et yrityksellä on omistaja vaihtunut löytyy tieto midaksen omilta sivuilta... olen ollut midaksella vuoden töissä j aerinomaisesti olen viihtynyt ja viihdyn edelleen...


    • Pavel

      Mille paikkakunnalle olet menossa töihin?

      Olen kuullut itsekin muutamia kauhutarinoita muilta contact centtereiltä, mutta hyvin vähän Midakselta, joten luulisin että Midas on aika edelläkävijä työpoliittisissa asioissa.

      Esimerkiksi Smartin tötöilyistä voi lukea tältä palstalta hyvin usein erillaisia tarinoita. Kaikista hauskinta on varsinkin silloin kun joku Smartin henkilökuntaan kuuluva löytää nämä palstat ja pyrkii väittelemään kirjoittajien kanssa asioista.

      Muutama tuttuni on Midaksella töissä ja ovat monesti kehaisseet sitä yllättävän hyväksi työpaikaksi. Työt tottakai on sitä myyntiä, soittamista ja välillä inbound-kampanjoita, mutta kun porukka, palkkaus ja esimiestaso on hyvä, viihtyy työssä kuin työssä mainiosti. Itselleni moinen homma ei sopisi sitten alkuunkaan koska omaan niin p***sen äänen. Mutta jos omistat vakuuttavan äänen, pärjäät Midaksella vaikka vakuutusmyyjänä ;)
      Onnea matkaan!

      • Enpä usko

        Ei Midas nyt kovin hyvä paikka voi olla, kun sieltä on siirtynyt työntekijöitä Smartille, joka sekään ei, kuten sanoit, tämän foorumin kirjoitusten perusteella ole kovin kummoinen työpaikka.


      • smartilainen
        Enpä usko kirjoitti:

        Ei Midas nyt kovin hyvä paikka voi olla, kun sieltä on siirtynyt työntekijöitä Smartille, joka sekään ei, kuten sanoit, tämän foorumin kirjoitusten perusteella ole kovin kummoinen työpaikka.

        smart ei välttämättä työvoimapoliittisissa jutuissa ihan kärkipäässä ole, mutta palkka on kohillaan. meinaan jos osaat myydä ja neuvotella itelle kunnon sopparin. veikkaisin (vailla parempaa tietoa) että suurin osa näillä foorumeilla itkevistä tyypeistä on niitä, jotka on a. potkittu pois koska eivät osaa myydä tai b. ovat vielä töissä paskalla palkalla, koska eivät osaa myydä. joka tapauksessa oma moka - vaihatakaa alaa ettei takuupalkkatappiot syö hyvien myyjien tekemää tulosta. pätee muuten kaikkiin contact centereihin.


      • kuin myös
        smartilainen kirjoitti:

        smart ei välttämättä työvoimapoliittisissa jutuissa ihan kärkipäässä ole, mutta palkka on kohillaan. meinaan jos osaat myydä ja neuvotella itelle kunnon sopparin. veikkaisin (vailla parempaa tietoa) että suurin osa näillä foorumeilla itkevistä tyypeistä on niitä, jotka on a. potkittu pois koska eivät osaa myydä tai b. ovat vielä töissä paskalla palkalla, koska eivät osaa myydä. joka tapauksessa oma moka - vaihatakaa alaa ettei takuupalkkatappiot syö hyvien myyjien tekemää tulosta. pätee muuten kaikkiin contact centereihin.

        Tämä ei koske millään tavalla edellä mainittuja yrityksiä:

        Rehellisesti sanottuna on vuoden sisällä myyntituotteiden kilpailukyky huonontunut ja kilpailu alalla kiristynyt huomattavasti uusien yrittäjien ja kasvun rajojen horisontissa näkyessä. Tuotteiden huono menekki laskee myyntiä ja kilpailu ajaa yritystä säästöihin ja tämä näkyy palkoissa (tai jossakin puhuttaessa pisteistä). Eiköhän kaikilla ole varmaankin samanlainen soppari, eli et taida olla paljon perillä palkoista, jos yleensä olet edes töissä mainitsemassasi yrityksessä (tai sitten muuten pistit provon). Työvoimapoliittiikka? Ongelmat ovat varmaankin tuolla tuote/tuotanto/jne sektorilla.
        Eli ongelmia on ja ovet ovat käyneet siellä sun täällä viimeaikoina tiuhaan. Tämä voi olla kyllä toivottavakin ilmiö, kuten ilmaisit viestisi lopussa. En kiellä etteikö tälläisestä saataisi vielä hyvää aikaan, mutta paljon on tehtävä ja yrityksen rakenteita karsittava. Nythän toiminta joissakin tapauksissa ollut "raskasta" osan työntekijöistä huomaamistakin syistä.
        Yleensä yrityksistä kirjoitettavat kommentit on katsottu jonkun väristen lasien läpi, eli joko ongelmat kielletään ja kehutaan tyylillä jota ei usko kukaan tai sitten ollaan liikkeellä toisesta ääripäästä ja haukutaan asiattomuuksiin asti.


      • olet
        kuin myös kirjoitti:

        Tämä ei koske millään tavalla edellä mainittuja yrityksiä:

        Rehellisesti sanottuna on vuoden sisällä myyntituotteiden kilpailukyky huonontunut ja kilpailu alalla kiristynyt huomattavasti uusien yrittäjien ja kasvun rajojen horisontissa näkyessä. Tuotteiden huono menekki laskee myyntiä ja kilpailu ajaa yritystä säästöihin ja tämä näkyy palkoissa (tai jossakin puhuttaessa pisteistä). Eiköhän kaikilla ole varmaankin samanlainen soppari, eli et taida olla paljon perillä palkoista, jos yleensä olet edes töissä mainitsemassasi yrityksessä (tai sitten muuten pistit provon). Työvoimapoliittiikka? Ongelmat ovat varmaankin tuolla tuote/tuotanto/jne sektorilla.
        Eli ongelmia on ja ovet ovat käyneet siellä sun täällä viimeaikoina tiuhaan. Tämä voi olla kyllä toivottavakin ilmiö, kuten ilmaisit viestisi lopussa. En kiellä etteikö tälläisestä saataisi vielä hyvää aikaan, mutta paljon on tehtävä ja yrityksen rakenteita karsittava. Nythän toiminta joissakin tapauksissa ollut "raskasta" osan työntekijöistä huomaamistakin syistä.
        Yleensä yrityksistä kirjoitettavat kommentit on katsottu jonkun väristen lasien läpi, eli joko ongelmat kielletään ja kehutaan tyylillä jota ei usko kukaan tai sitten ollaan liikkeellä toisesta ääripäästä ja haukutaan asiattomuuksiin asti.

        näistä myyntituotteiden kilpailukyvyistä. Kannattaa käydä katsomassa mm. www.numpac.fi ja sieltä viimeisin matkapuhelimien numerosiirtojen määrä tämän vuoden aikana... ja SUUNTAUS. Oikein itkettää.


      • kuullut
        olet kirjoitti:

        näistä myyntituotteiden kilpailukyvyistä. Kannattaa käydä katsomassa mm. www.numpac.fi ja sieltä viimeisin matkapuhelimien numerosiirtojen määrä tämän vuoden aikana... ja SUUNTAUS. Oikein itkettää.

        Juupa juu. Kuulinpa tuossa et smartilla jotkut ovat pomojen kanssa neuvotelleet sopimuksen joka takaa heille tietyn palkan kuukaudessa. Saa nähdä jatkuuko homma kun uudet tuulet puhaltaa, ja kuinka he sitten pärjäävät. Totuushan on että pilkka osuu aina omaan nilkkaan.


      • Parhaat palkitaan
        kuullut kirjoitti:

        Juupa juu. Kuulinpa tuossa et smartilla jotkut ovat pomojen kanssa neuvotelleet sopimuksen joka takaa heille tietyn palkan kuukaudessa. Saa nähdä jatkuuko homma kun uudet tuulet puhaltaa, ja kuinka he sitten pärjäävät. Totuushan on että pilkka osuu aina omaan nilkkaan.

        Ei ole mitenkään tavatonta, että parhailla myyjillä on muita myyjiä parempi palkkamalli. Hehän maksavat monen muunkin kuin oman palkkansa myynnillään. Omistajan sukulaisislla on yleensä myös parempi palkkamalli, mutta sehän on ihan luonnollista. Ymmärrän, että keskivertomyyjää semmoinen harmittaa, mutta pitäisi muistaa, että nämä hyvin myyvät henkilöt ovat yritykselle sen verran tärkeitä, että heidät halutaan pitää talossa, heistä kun on kovin moni muukin taho kiinnostunut, päinvastoin kuin rivimyyjistä.

        Kun itse olin puhelinmyynnissä, selvitin koko ajan muiden yritysten palkkatason ja toisaalta kun tiesin, että kilpailukielto työsopimuksessa on kohtuuton (sanoin kerran isolle pomolle, että pitääkö mun lähteä kilpailijalle ihan siksi, että nähdään, miten oikeudessa käy), niin oli hyvä huudattaa itselleen parempaa työsopimusta. Esimerkiksi palkantasoittumisjakso minulla oli kuukausi, tosin sillä ei ollut käytännön merkitystä, koska myin huonoimpinakin kuukausina reippaasti yli takuurajan. Mutta olipahan kuitenkin itsellä tietynlainen turvallisuus.

        Missä tahansa työpaikassa, niin Smartilla kuin Midaksellakin pärjää, kun on hyvä myyjä. Ja kun on erittäin hyvä myyjä, voi sen avulla ansaita vielä pikkuisen enemmän. Tyhmäähän se olisi olla käyttämättä tilannetta hyväksi, niinhän meitä myyjiäkin koko ajan käytetään.


    • NoName

      Midas Touchin imagohan aika pitkälle perustuu median hyväksikäyttöön, liekö Sarasvuon oppeja??? Siis median avulla yritetään pitää yllä positiivista yrityskuvaa yllä ja pinnan alla kuitenkin kytee, kuten voit huomata jo avoinna olevien työpaikkojen määrästä.

      Osa Midaksen ideologiaa on luoda uusia työpaikkoja korkean työttömyyden paikkakunnille, jossa on helppo saada halpaa työvoimaa yhteiskunnan tukien avulla. Tässähän pelataan varman päälle, että saadaan taloon työvoimaa, koska raukat eivät paremmasta tiedä ja luulevat nyt osuneensa kultasuoneen, kun ovat saaneet vakituisen työpaikan!

      Työpaikkana Midas sopii ehkä nuorelle opiskelijalle, joka ei niin piittaa oikeuksistaan ja tekee pientä lisäansiota opiskelujensa ohessa. Työhän on puhelinmyyntiä ja esimiehinä toimivat henkilöt "entiset puhelinmyyjät, kaupan kassat jne.", jotka on nostettu asemaansa muiden puhelinmyyjien joukosta. Valitettavasti useimmilla näistä esimiehistä ei ole mitään kokemusta johtamisesta ja tarvitsisivat pikaista johtamiskoulutusta. Midas mainostaa kovasti tessin mukaista palkkausta, mutta käytännössä huonosta tessistä ei ole sen enempää iloa, kuin tessiä ei olisi ollenkaan! Jos omaat vankan ammattitaidon ja oikean ammatin, niin kehottaisin kiertämään Midaksen kaukaa, kuten joku kehoitti ja etsimään ihan oikeaa, aikuisten työtä!

      • Midaslainen

        Pakko vastata, kuulostaa kovin katkeroituneelta myyjältä, itse olen puljussa parhaillaan töissä, tänään tuntipalkka hipoi 20€ / h.

        Olen ollut puhelinmyyntifirmoissa töissä ennenkin, vuonna miekka ja kirves, jolloin ei ollut tesseistä tietoakaan. Totuus on se, että jos et yksinkertaisesti myy mitään ( eli olet ihan oikeasti surkea myyjä) palkkasi on samaa tasoa kuin kaupan kassoilla (joka ei ole edes sitä muissa alan firmoissa), tosin meidän ei tarvitse hymyillä. Mitä omaan työpisteeseeni tulee, esimiehillä saattaa olla sama tausta kuin itselläni, sattuman kautta, mutta ovat oivia esimiehiä ( 7 työvuoden jälkeen tiedän OIKEASTI mitä on huono johtaminen). Olen toki huomannut, että on ihmisryhmä, joka tulee 2 viikoksi töihin ja lähtee pian, mutta mielestäni on paljon syitä miksi 16-vuotiaalle homma on alkuun hankalaa. Ja vaikka työ ei vastaa koulutustani, pidän siitä, ja palkkaus vastaa tarpeitani, tiedän suomenmaan olevan pullollaan palkkatasoltaan samantasoisia töitä, eikä niistä silti kirjoitella lapselliseen ja mustamaalaavaan sävyyn, eli menkää ihmiset itseenne!


      • sopivaa

        16 täyttäneestä =eläkkeeseen asti.kukaan ei soita ilman hyvää koulutusta,kaikille sopiva kamppanja ja palkka sen mukaan.lähtöpalkka eri asia,koska siinä tutustuu taloon,koulutukseen ja hyviin työkavereihin.harvempi siivooja saa 20 egee tunti istuvillaan palkkaa, muita etuja joita en kerro.työnjohto on hyvä. työympäristö hyvä työkaverit mahtavia.ja parasta.itse voi sopia sopivat työvuorot,eli muutakin kun päivävuoroa.
        hyvä olla vakituisessa työpaikassa ja tehdä työtä josta tykkää.


      • midaslainen5
        sopivaa kirjoitti:

        16 täyttäneestä =eläkkeeseen asti.kukaan ei soita ilman hyvää koulutusta,kaikille sopiva kamppanja ja palkka sen mukaan.lähtöpalkka eri asia,koska siinä tutustuu taloon,koulutukseen ja hyviin työkavereihin.harvempi siivooja saa 20 egee tunti istuvillaan palkkaa, muita etuja joita en kerro.työnjohto on hyvä. työympäristö hyvä työkaverit mahtavia.ja parasta.itse voi sopia sopivat työvuorot,eli muutakin kun päivävuoroa.
        hyvä olla vakituisessa työpaikassa ja tehdä työtä josta tykkää.

        Siis tämä asiahan nyt menee niin.

        Midas Touch on työpaikkana mitä mainioin,mutta jokaiselle se ei tietenkään sovi. Sehän on päivänselvä asia että ei pankin johtajaksikaan jokainen sovi. Perustuntipalkka on kuitenkin todellakin hyvää luokkaa ja mahdollisuus vaikuttaa omiin lisätuloihin (bonuksiin) on täysin itsestäsi kiinni.
        Lisäksi valotan hieman tuosta midaksen työhakemuksista. Centterit kasvavat, tällähetkellä on tilanne se että kesätyöntekijät lopettavat ja uusia siihen tilalle sitten haetaan. Sehän on varmasti kaikille selvää että kesätyöntekijät ovat vain kesän ja sitten heidät 'paikataan' toisilla työntekijöillä, jottei toiminta olisi huonompaan suuntaan menevää.
        Itse olen viihtynyt midaksella, ja palkat eivät minun mielestäni missään vaiheessa olleet huonot koska teen työtä tosissani. Rahan takiahan duunissa käydään. :) Työilmapiiri on hyvä, esimiehet ovat mainioita. Ei minkäänlaista valittamista.


      • Boheemi57

        hei. olin VR:llä duunissa pääosin Hki vv. 83-05, palkka oli parhaimmillaan ylitöinä hyvä.

        Muutin eläni täysin JOULUNA 05, muutin takaisin landelle. Matkustelin ym. kivaa vuoden.
        Midakselle n 2v sitten, tällä hyvä haastava myyntityö, jos ja kun myyt, se myös korvataan, tällä viikolla (samoin 2 edell. vkoa) keskituntiansioni BONUKSIneen on ollut n. 25,90 e / h eli yli 150 vanhaa markkaa, siihen eivät pääse ns. (heh heh) hyvätuloisetkaan, huonompina aikoina "vain n 20 e/h, huippuina lähes 40 e tunnissa. Jos se on huonosti, niin en voi sitten sille mitään. Kuitenkin olen teihin valittajiin ja kateellisiin nähden aivan eri tasolla, tänäänkin. Ensi yöksi muihin töihin, sitten pidän taas 9 pv vapaata, huvilalle ja jouluksi 3 vkoa Thaimaahan. Ja jossakin välissä ehtinen tarkistaa myös, miten sijoitukseni (metsä, maa, osakkeet ym pörssissä) makaavat. Ja VELATTOMANA tietenkin täytyy myös tarkistaa, kuinka paljon pankit ovat MINULLE velkaa mm joukkovelkakirj. osalta. Nukkukaa hyvin.

        -J-


      • jäälill

        Kyselesin midaksellaiselta- mikä on tessi-n mukainen tuntipalkka jos olisi 5h iltaisin, Olisin kiinnostunut Lapinlahden, Iisalmen osastoista. Olen saannut erillaista tieotoa 5e, 6,5e. 8e.tunti. Onko todella paljon myymättömiä (tyhjiä päiviä?)Keskimmäärin monta kauppa päivässä tulee? Miten "kallis" on provisio?


      • iha tyytyväinen midaksen ty...
        jäälill kirjoitti:

        Kyselesin midaksellaiselta- mikä on tessi-n mukainen tuntipalkka jos olisi 5h iltaisin, Olisin kiinnostunut Lapinlahden, Iisalmen osastoista. Olen saannut erillaista tieotoa 5e, 6,5e. 8e.tunti. Onko todella paljon myymättömiä (tyhjiä päiviä?)Keskimmäärin monta kauppa päivässä tulee? Miten "kallis" on provisio?

        Alku palkka parilta ensimmäiseltä kuukaudelta on n.6.5€/h,jonka jälkeen palkka nousee päälle seitsämän euron,muutamien tyä kuukausien jälkeen palkka on jo päälle kahdeksan euron ja jne Bonukset päälle mitä olet kuudauden aikana saanut myytyä ja bonukset maksetaan myydystä tuotteesta riippuen suht kohtuullinen bonus rahana,sekä joskus lisänä erilaisia palkinto tavaroita rahallisen bonuksen päälle jos olet ollut varsinainen myyntitykki.


      • Ahti
        jäälill kirjoitti:

        Kyselesin midaksellaiselta- mikä on tessi-n mukainen tuntipalkka jos olisi 5h iltaisin, Olisin kiinnostunut Lapinlahden, Iisalmen osastoista. Olen saannut erillaista tieotoa 5e, 6,5e. 8e.tunti. Onko todella paljon myymättömiä (tyhjiä päiviä?)Keskimmäärin monta kauppa päivässä tulee? Miten "kallis" on provisio?

        Voi onnetonta teitä amatöörejä. Peruspalkka hyvä. Hah hah . Ette tosiaan paremmasta tiedä.Luusereita koko loppu elämän?


      • midaslainen
        Ahti kirjoitti:

        Voi onnetonta teitä amatöörejä. Peruspalkka hyvä. Hah hah . Ette tosiaan paremmasta tiedä.Luusereita koko loppu elämän?

        Joo onhan tuossa ihan hyvä peruspalkka opiskelijallekin. Itse olen nyt tuolla Midaksella ollut töissä yli vuoden ja välillä saanut taistella ja painia et jaksaako sitä taas mennä koulun jälkeen töihin.. On se rankkaa jos on ensin parhaillaan 8h koulussa ja sen jälkeen 5h töissä!!! Mut kesällä ihan jees.. Midaksella jossa itse olen niin välillä on huono ilmapiiri mut kyl sen sietää.. Luulempa vaan et tulee nuo potkut nyt näin ´laman´ aikana! Se hyvä puoli et saa työvuorot nyt melkosen hyvin vaihettua jos tulee joku ylättävä este jos ei töihin pääse.


      • tyllerö111
        midaslainen kirjoitti:

        Joo onhan tuossa ihan hyvä peruspalkka opiskelijallekin. Itse olen nyt tuolla Midaksella ollut töissä yli vuoden ja välillä saanut taistella ja painia et jaksaako sitä taas mennä koulun jälkeen töihin.. On se rankkaa jos on ensin parhaillaan 8h koulussa ja sen jälkeen 5h töissä!!! Mut kesällä ihan jees.. Midaksella jossa itse olen niin välillä on huono ilmapiiri mut kyl sen sietää.. Luulempa vaan et tulee nuo potkut nyt näin ´laman´ aikana! Se hyvä puoli et saa työvuorot nyt melkosen hyvin vaihettua jos tulee joku ylättävä este jos ei töihin pääse.

        Mielipiteeni Midaksesta entisenä työntekijänä on se, että se on paikka, jonne mennään työskentelemään kun muutakaan ei ole. Siellä on opiskelijat, pitkäaikaistyöttömät ja kouluttamattomat. Palkka on oikeesti huono ja jos satut saamaan huonon kampanjan niin saattaa olla että et saa bonuksia moneen viikkoon! Johtajat ovat nuoria ja kokemattomia. Ns. alemmat esimiehet entisiä puhelinmyyjiä, kaupan kassoja ym. henkilöitä, joilla ei ole esimieskoulutusta. Jos mahdollista niin älkää hyvät ihmiset menkö sinne töihin, kun korkeintaan siksi aikaa, että löydätte jotain parempaa... Itse onneksi pääsin sieltä "irti" kun sain haaveilemani opiskelupaikan ja kesätyöt ovat onneksi löytyneet omalta tulevalta alalta. Mutta tiedän, että todella moni ihminen, joka siellä tälläkin hetkellä työskentelee, odottaa kuumeisesti sitä päivää, että pääsisi sieltä pois ja OIKEISIIN TÖIHIN!


      • tyttö 19 v.
        tyllerö111 kirjoitti:

        Mielipiteeni Midaksesta entisenä työntekijänä on se, että se on paikka, jonne mennään työskentelemään kun muutakaan ei ole. Siellä on opiskelijat, pitkäaikaistyöttömät ja kouluttamattomat. Palkka on oikeesti huono ja jos satut saamaan huonon kampanjan niin saattaa olla että et saa bonuksia moneen viikkoon! Johtajat ovat nuoria ja kokemattomia. Ns. alemmat esimiehet entisiä puhelinmyyjiä, kaupan kassoja ym. henkilöitä, joilla ei ole esimieskoulutusta. Jos mahdollista niin älkää hyvät ihmiset menkö sinne töihin, kun korkeintaan siksi aikaa, että löydätte jotain parempaa... Itse onneksi pääsin sieltä "irti" kun sain haaveilemani opiskelupaikan ja kesätyöt ovat onneksi löytyneet omalta tulevalta alalta. Mutta tiedän, että todella moni ihminen, joka siellä tälläkin hetkellä työskentelee, odottaa kuumeisesti sitä päivää, että pääsisi sieltä pois ja OIKEISIIN TÖIHIN!

        Itse olen midaksella viihtynyt yli vuoden. Minäkin "eksyin" midakselle iltatöihin kun ei ollu mitään valmista koulutusta tai tietoo mistään muustakaan paikasta minne olisin voinu mennä. En oo joutunu pettymään tai katumaan sitä "eksymistä". Midaksella oon viihtyny tosi hyvin. Se on totta, että myös midaksella on sellasia ihmisiä, jotka tekee sitä työtä vaan sen takia, ettei sillä hetkellä oo muuta tarjolla ja joilla ei ole motivaatiota tehä sitä hommaa. Jos motivaatio ja aito kiinnostus oppia ja kehittyä puuttuu, ei voi kuvitellakaan että kauppa käy itsestään ja bonuksille pääsis joka päivä.. :) Minä oon siellä olon aikana oppinu paljon erilaisia myyntitekniikoita ja saanu paljon tukea ja apua jos olen sitä kaivannut. työilmapiiri midaksella (ainakin tässä centterissä missä minä oon), on loistava ja esimiehet osaavia, päteviä ja mukavia ihmisiä. Eli vaikka myymisestä ei oliskaan kokemusta, mutta intoa ja motivaatiota riittää, niin varmasti oppii hyväksi myyjäksi. Sillonhan se työntekokin on mukavaa jos siinä tuntee pärjäävänsä, vai mitä?

        Tuntipalkka midaksella on harjotteluajan muistaakseni yli 7 euroa, harjotteluajan jälkeen (joka tais kestää sen 4 kk) tuntipalkka pomppaa 8,22 euroon. ja sitten kun on ollu 2 vuotta (?) töissä se taas nousee. siihen sitten vielä bonukset päälle, joiden suuruus riippuu omasta myyntituloksesta. Parhaimmillaan päivässä oon saanu yli sata euroa bonusta. Eli sen päivän tuntipalkka bonukset mukaan laskettuna oli jotain 30 euroa. Mutta on sen eteen tietysti joutunu hommia paiskimaan ja sekin oli aika paljon hyvän kampanjan ansiota. Midaksessa on se hyvä puoli, että vaikka kauppoja ei tuliskaan paljoa, tuntipalkka maksetaan aina. Eli missään tapauksessa ei jää ilman palkkaa.


      • Jepjep...
        tyttö 19 v. kirjoitti:

        Itse olen midaksella viihtynyt yli vuoden. Minäkin "eksyin" midakselle iltatöihin kun ei ollu mitään valmista koulutusta tai tietoo mistään muustakaan paikasta minne olisin voinu mennä. En oo joutunu pettymään tai katumaan sitä "eksymistä". Midaksella oon viihtyny tosi hyvin. Se on totta, että myös midaksella on sellasia ihmisiä, jotka tekee sitä työtä vaan sen takia, ettei sillä hetkellä oo muuta tarjolla ja joilla ei ole motivaatiota tehä sitä hommaa. Jos motivaatio ja aito kiinnostus oppia ja kehittyä puuttuu, ei voi kuvitellakaan että kauppa käy itsestään ja bonuksille pääsis joka päivä.. :) Minä oon siellä olon aikana oppinu paljon erilaisia myyntitekniikoita ja saanu paljon tukea ja apua jos olen sitä kaivannut. työilmapiiri midaksella (ainakin tässä centterissä missä minä oon), on loistava ja esimiehet osaavia, päteviä ja mukavia ihmisiä. Eli vaikka myymisestä ei oliskaan kokemusta, mutta intoa ja motivaatiota riittää, niin varmasti oppii hyväksi myyjäksi. Sillonhan se työntekokin on mukavaa jos siinä tuntee pärjäävänsä, vai mitä?

        Tuntipalkka midaksella on harjotteluajan muistaakseni yli 7 euroa, harjotteluajan jälkeen (joka tais kestää sen 4 kk) tuntipalkka pomppaa 8,22 euroon. ja sitten kun on ollu 2 vuotta (?) töissä se taas nousee. siihen sitten vielä bonukset päälle, joiden suuruus riippuu omasta myyntituloksesta. Parhaimmillaan päivässä oon saanu yli sata euroa bonusta. Eli sen päivän tuntipalkka bonukset mukaan laskettuna oli jotain 30 euroa. Mutta on sen eteen tietysti joutunu hommia paiskimaan ja sekin oli aika paljon hyvän kampanjan ansiota. Midaksessa on se hyvä puoli, että vaikka kauppoja ei tuliskaan paljoa, tuntipalkka maksetaan aina. Eli missään tapauksessa ei jää ilman palkkaa.

        Teet iltavuoroa (5h) ja olet muka saanut yhdestä työvuorosta sata euroa provikkaa? Midas maksaa yhdestä myydystä liittymästä viisi euroa bonusta. Myit siis viidessä tunnissa 20 liittymää?


      • hamsuliini
        Jepjep... kirjoitti:

        Teet iltavuoroa (5h) ja olet muka saanut yhdestä työvuorosta sata euroa provikkaa? Midas maksaa yhdestä myydystä liittymästä viisi euroa bonusta. Myit siis viidessä tunnissa 20 liittymää?

        Tänään kävin haastattelussa Iisalmen toimipaikassa.Vaikutti kyllä päälle päin ihan kivalta paikalta mutta miten on?Kannattaako mennä kyseiseen paikkaa töihin?Määräaikaista alkuun lupasivat kylläkin mutta silti..ei kyllä viitsisi edes lyhyttäkään aikaa olla vmäisessä paikassa töissä.
        Mikä on nykyään harjoitteluajalta palkkaus/h?Ei osannut tämä haastattelija sitä kertoa,ei muistanut..hmm..


      • Jätä väliin!
        hamsuliini kirjoitti:

        Tänään kävin haastattelussa Iisalmen toimipaikassa.Vaikutti kyllä päälle päin ihan kivalta paikalta mutta miten on?Kannattaako mennä kyseiseen paikkaa töihin?Määräaikaista alkuun lupasivat kylläkin mutta silti..ei kyllä viitsisi edes lyhyttäkään aikaa olla vmäisessä paikassa töissä.
        Mikä on nykyään harjoitteluajalta palkkaus/h?Ei osannut tämä haastattelija sitä kertoa,ei muistanut..hmm..

        Firmasta en sen enempää tiedä, mutta jos haastattelia ei tiedä palkkaa niin...
        Haastattelu tilanteessahan nämä pitäisi olla selvillä.Ei tainnut olla kovin ammattimainen henkilö kyseisessä tehtävässä.


      • sj
        Jätä väliin! kirjoitti:

        Firmasta en sen enempää tiedä, mutta jos haastattelia ei tiedä palkkaa niin...
        Haastattelu tilanteessahan nämä pitäisi olla selvillä.Ei tainnut olla kovin ammattimainen henkilö kyseisessä tehtävässä.

        joku pommittaa mua midaksesta, mutta kun olen töissä en voi vastata.

        eihän midaksella ole mitään aspaa? kysehän on varmaankin myynnistä?


      • missä näin hyvä ilmapiir
        tyttö 19 v. kirjoitti:

        Itse olen midaksella viihtynyt yli vuoden. Minäkin "eksyin" midakselle iltatöihin kun ei ollu mitään valmista koulutusta tai tietoo mistään muustakaan paikasta minne olisin voinu mennä. En oo joutunu pettymään tai katumaan sitä "eksymistä". Midaksella oon viihtyny tosi hyvin. Se on totta, että myös midaksella on sellasia ihmisiä, jotka tekee sitä työtä vaan sen takia, ettei sillä hetkellä oo muuta tarjolla ja joilla ei ole motivaatiota tehä sitä hommaa. Jos motivaatio ja aito kiinnostus oppia ja kehittyä puuttuu, ei voi kuvitellakaan että kauppa käy itsestään ja bonuksille pääsis joka päivä.. :) Minä oon siellä olon aikana oppinu paljon erilaisia myyntitekniikoita ja saanu paljon tukea ja apua jos olen sitä kaivannut. työilmapiiri midaksella (ainakin tässä centterissä missä minä oon), on loistava ja esimiehet osaavia, päteviä ja mukavia ihmisiä. Eli vaikka myymisestä ei oliskaan kokemusta, mutta intoa ja motivaatiota riittää, niin varmasti oppii hyväksi myyjäksi. Sillonhan se työntekokin on mukavaa jos siinä tuntee pärjäävänsä, vai mitä?

        Tuntipalkka midaksella on harjotteluajan muistaakseni yli 7 euroa, harjotteluajan jälkeen (joka tais kestää sen 4 kk) tuntipalkka pomppaa 8,22 euroon. ja sitten kun on ollu 2 vuotta (?) töissä se taas nousee. siihen sitten vielä bonukset päälle, joiden suuruus riippuu omasta myyntituloksesta. Parhaimmillaan päivässä oon saanu yli sata euroa bonusta. Eli sen päivän tuntipalkka bonukset mukaan laskettuna oli jotain 30 euroa. Mutta on sen eteen tietysti joutunu hommia paiskimaan ja sekin oli aika paljon hyvän kampanjan ansiota. Midaksessa on se hyvä puoli, että vaikka kauppoja ei tuliskaan paljoa, tuntipalkka maksetaan aina. Eli missään tapauksessa ei jää ilman palkkaa.

        missäs cnetterissä oot töissä


      • pisteet
        Jepjep... kirjoitti:

        Teet iltavuoroa (5h) ja olet muka saanut yhdestä työvuorosta sata euroa provikkaa? Midas maksaa yhdestä myydystä liittymästä viisi euroa bonusta. Myit siis viidessä tunnissa 20 liittymää?

        eikös siellä nykyään oo joku piste systeemi että jos ei kuukaudessa saa tarpeeksi pisteitä niin ei saa mitään palkkaa? :D
        ja ku on paska kamppis niin aika mahdoton on saavuttaa


      • pois lähtevä
        pisteet kirjoitti:

        eikös siellä nykyään oo joku piste systeemi että jos ei kuukaudessa saa tarpeeksi pisteitä niin ei saa mitään palkkaa? :D
        ja ku on paska kamppis niin aika mahdoton on saavuttaa

        Älkää missään nimessä ikinä menkö töihin midakseen! Siellä ei saa bonuksia enää mistään! Palkka on surkea vaikka TES:sin mukainen. Hyvähän sillä on mainostaa. Esimiehet ovat epäpäteviä ja ymmärtämättömiä. Riistoa koko firma. Koko ajan porukka vähenee centtereissä koska kaikki haluaa kunnon töitä ja helvetin kauas koko Midaksen läävistä. Työpaikkana Midas sopii sellaisille joilla ei ole koulutusta tai ovat niin laiskoja etteivät jaksa lukea itselleen kunnon ammattia. Jos olet fiksu ja järkevä, älä mene koskaan Midakseen töihin! Esimihet painostaa tulokseen, eivät kiittele, eivät kehu. Ruoskaa vaan antaavat ja uhkaileevat. Oikeissa käsissä midas olisi voinut ollla ihan jees "välityöpaikka". Mutta pointti oli että äkkiä pois midakselta kaikki!


    • -J-

      tosi jees edelleen helmikuussa 2012.

      terv;

      "se VELATON ja varakas" (lue aikaisemmat ;=P

      • Roni nikolas

        :)


    • enostamitäänpuhelimitsr

      Katsokaa tv sarja Vi*un puhelinmyyjät ja ihmetelkää jos tulee luuri korvaan.

    • Anonyymi

      eikös tää lafka menny konkkaan, kun hävis yhtä äkkiä pois

      • Anonyymi

        joo on menny ja jatkaa uudella nimellä moment digital. kiertäkää kaukaa paikka . nyt yt ollu ja kenkää antaneet porukalla. paskat pomot


    • Anonyymi

      Midas touch oy on nykyään Moment digital ja eivät noutata mitään tessejä. paskapaikka

      • Anonyymi

        Ok. Eli sama meno kuin jo Ina Finlandin aikaan. Kuseinen puljuhan omistaa myös Heliad Oy:n (ent. Crestadel Oy) eli saavat osan liiketoiminnastaan puhelinseksistä, ennustuksesta ja muusta ihmisten huijaamisesta :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe