Ketä muuta ärsyttää?

tämä juttu

Nimittäin se, miten Aguilera liikuttaa suutaan musiikkivideoillaan? Huulet AINA törröllä ja monivireinen "oo-o-o-oo-uu-uu"- ääntely huulivibralla.

6

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete...

      Xtina on loistava laulaja, hänessä olisi ainesta uudeksi Aretha Frankliniksi, mutta juuri tuo kuvaamasi asia pilaa kaiken. Sitä taidetaan sanoa fraaseeraukseksi tai jotain sinne päin. Tuo kyseinen tapa on vaivannut jo pitkään useita naisartisteja, aloittajana kait oli 90-luvun alussa Whitney Houston.

      Olisin iloinen jos voisin kuulla Xtinan laulavan joskus ihan normaalisti, ei Arethan, Diana Rossin tai muiden "diivojen" tarvinnut tuolla tavalla ulista joka käänteessä. Rehellistä laulua kiitos.

    • Hippo

      Eipä tuo ainakaan meikäläistä häiritse ollenkaan. Mutta uusimmalla musiikkivideolla ei mene huulisynkat kohdalleen, ja se näyttää hölmöltä!

      • erikaw

        Christina osaa sentään laulaa ja tuo ulina on mielestäni just kivan kuulosta!


    • TosikkoKuuntelija

      Mua ärsyttää koko artisti ja koko sen tuotanto. Ei yhtään hyvää albumia/singleä muija julkaissut. Äänen käyttö on ärsytystasolla hyvin lähellä Mariah Careyta. HYI!!!

      • Hippo

        Vakka olenkin christina-fani, niin ymmärrän tuota näkemystäsi.

        Useimmat ihmiset kiinnittävät Christinassa huomiota juuri samoihin asioihin. Jos ei pidä Mariah Careystä, niin varmaan Xtinakin vaikuttaa ärysttävästi laulavalta muijalta joka heiluttelee käsiään ja venyttää ääntään tunnetulla tavalla.

        Itse en kauheasti pidä Mariah Careystä. Toisille taas (kuten minulle) Christina on juuri "se" artisti, parhammillaan aivan loistava laulaja ja esiintyjä...


      • simple
        Hippo kirjoitti:

        Vakka olenkin christina-fani, niin ymmärrän tuota näkemystäsi.

        Useimmat ihmiset kiinnittävät Christinassa huomiota juuri samoihin asioihin. Jos ei pidä Mariah Careystä, niin varmaan Xtinakin vaikuttaa ärysttävästi laulavalta muijalta joka heiluttelee käsiään ja venyttää ääntään tunnetulla tavalla.

        Itse en kauheasti pidä Mariah Careystä. Toisille taas (kuten minulle) Christina on juuri "se" artisti, parhammillaan aivan loistava laulaja ja esiintyjä...

        En olisi voinut itse paremmin sanoa.

        Ja olet oikeassa, huulisynkat menevät todellakin pieleen siinä videossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe