frodo....

Ärwen

....on homo! oon todellä sitä mieltä että frodo on homo. Jos ootte nähny two towers-trailerin niin se sanoo samille jotain tällästä: On moni asioita mitä Gandalf ei tiennyt tapahtuvan... ja katto samii sellasel `minä rakastan sua` ilmeellä...
sit se ei oo siin kirjas sellanen just homo...
sit se ei ikinä ajattele koko kirjan aikana mitään naisista...
sam ja ruusa menee naimisiin samoin aragorn ja arwen, gimli ylistää sen mikä lienee haltian kauneutta jne.... mut se frodo peppuli ei mitään muuta ku halaile samii alsti ja vaateet päällä ja vaikka missä asennossa... no joo tää on vaan mieli pide... ottakaa kantaa...

12

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laama

      Noh. Onhan sen tietenkin mahdollista, että Frodo olisi homo, mutta enpä usko. Vaikka ei menekkään naimisiin, ei se tee kenestäkään homoa. Kirja ei kyllä ihan mikään rakkausromaanikaan ole, että ei siinä pahemmin naisista ylipäätään puhuta.

      Ja elokuvasta. Elokuva on kliseinen ja tyypillinen populistinen elokuva, joten siinä voi olla mitä tahansa. Ja tuosta "minä rakastan sinua" ilmeestä en pahemmin voi kommentoida kun en katsele trailereita, mutta se on vain yksi näyttelijöiden ilme. Ja tottakai siinä elokuvassa näyttelijät ovat ottaneen vapauksia roolihahmojen tulkintaa, joten Elijah on voinut tulkita Frodoa homona. Ei minulla sitä vastaan mitään ole. Kirjassa mielestäni Frodossa ei ilmene yhtään hintahtavaa piirrettä voimakkaasti.

      Ja tuosta kirjoitustyylistä. Opettele kirjoittamaan kohtuu hyvällä kielellä. Slangi kirjoitetussa tekstissä näyttää typerältä ja saa sinutkin vaikuttamaan typerältä. Yhdyssanat kannattaa kanssa opetella kirjoittamaan oikein.

      • jensku

        Mä oon aivan samaa mieltä ton laaman kanssa, tosta asiasta..ei ihmistä pidä mennä tulkihtemaan tolla tavalla, ja kun et itse pidä siitä näköjään, niin älä tuollaista puhu sellaisille jotka pitävät ja minä pidän todella paljon.!!


    • Black_Pearl

      Vai Frodo homo? No joo, mun mielestä kaikilla on oma mielipiteensä, mutta mun mielestä Frodon ja Samin "rakkaus" on enemmänkin henkistä, siis he rakastavat toisiaan kavereina. Niin kuin sinäkin varmaan rakastat esim. bestistäsi. Vai?

      Elijah Woodin eräässä haastattelussa hän sanoi suurinpiirtein samalla tavalla. Ja mikä ihmeen "minä rakastan sinua"-ilme? Hah.

      Siinä oli mun ikioma mielipide.

      Ja käytä kunnollista kielenkäyttöä, tuo viestisi oli kyllä aika jo... huh huh.

    • Brandybuck

      Onko sillä mitään merkitystä onko Frodo homo vai ei? Pointtihan on se, että Frodon ja Samin välillä on rakkautta. Sellaista rakkautta joka vie hobitin toisen mukana vaikka kuolemaan saakka.

      Pappa Tolkien tuskin ajatteli kirjottavansa mitään rakkausromaania, paitsi tietysti 'ilmiselvien' hahmojen kohdalla. Aragorn/Arwen ja Eowyn/Faramir romanssit ovat ainakin mun mielestä olleet aina kamalan vaisuja ja kalpeita rakkaustarinoiksi. Lieneekö siksi, että Tolkienin naishahmot eivät olleet realistisia, mene ja tiedä. Miesten välinen kumppanuus Tolkienilla tuntuu olevan enemmänkin taistelutovereiden ystävyyttä. Näin ainakin jossain dokumentissa sanottiin.

      Kirjoissa ja elokuvissa on se hyvä puoli, että jokainen lukija ja katsoja voi tulkita hahmojen käytöstä oman näkökulmansa kautta. Itse olen toivottomana romantikkona aina nähnyt Frodon ja Samin suhteen romanttisena. Mitä sitten? Se on minun tulkintani, eikä sen pitäisi haitata ketään. En minäkään saa kohtausta jos jonkun mielestä Samin ja Ruusan romanssi on maailman ihanin.

      Ärwen kulta. Kasva aikuiseksi.

      • Tiazul

        Nehän ovat parhaita kavereitakin.Jos ne halailee niin tarviiko niitä heti nimitellä homoiks.Ja kyllä minäkin halailen kaveria.Ja sellasiakin ilmeitä on kaikilla


    • Syksy

      Hitot siitä jos onkin.

      Ja sitäpaitsi, miten monta muuta ilmettä sillä teinimagneetilla muka on? Yhteensä varmaan peräti kolme: "olen pihalla", "säikähtänyt kani" ja "kivaa"... pöh.

    • tytteli

      ..... enpä ookkaaan tota ajatellu.... no homous on luonnollista.... kai tollasessa tarinassa täytyy olla ainaki yx homo...:)
      muuten... tietääköhän se sami et frodo on homppeli ku se aina punastuu ku frodo halaa sitä.... mut entä se ku frodo tanssii siin ekas leffas niitten muijien kaa siin ku bilbol on ne synttärit.......... se on arvoitus......

    • Frodo-fan

      Enpä usko. Alkaa käydä ärsyttäväksi jo tuo jatkuva "Frodo ja Sam ovat homoja, iäääks"-juttu. Miten joku ei voi tajuta, että näiden henkilöiden välillä on yksinkertaisesti hyvin vahva ystävyys. He tavallaan rakastavat toisiaan, mutta se on samanlaista rakkautta, kuin esimerkiksi perheenjäsenten välillä.

      Olet tainnut surffailla googlessa vähän liikaa... Sieltä löytyy miltei kaikista julkkiksista ym. samantyylisiä muokattuja kuvia.

    • Arfanyaras

      Yh. Minusta TSH:n ei kuulu seksuaalisuus. Mutta jokainen tulkitkoon miten haluaa. :o

      Mie en tykkää Frodosta sitten yhtään - sellanen mukamas sankari, vaikka Samihan teki kaikki raskaimmat hommat, oli tosi hyvä tuki ja ei hylännyt ystäväänsä, jaksoi uskoa että Frodo selviää sormuksen taakan alta yms...
      Sam Kunniaan!!

      Mutta kyllä Pippin ja Merri ne parhaat hobitit on! ;)

      • SuperPippin

        Mitä välii sil on vaikka se oliski homo? Kyllä mäkin halaan mun bestistä ja me ollaa molemmat poikii. Niin että :-P vaan sullekin.


    • tietysti666

      Tietenkin

    • Lintukarhu

      Ei ole! Nuo jonnet jotka luulee et rakastaminen tarkoittaa välttämättä juuri "sellaista" rakkautta, ärsyttää. Frodo rakasti samia ja sam frodoa kuin veljekset tai hyvät ystävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe